Sabah uyandığımda İgorda yanımdaydı kalktım onuda kaldırdım sonra kahvaltı hazırlattı beraber yedik yediğimizde Blas dedi ben efendim dedim bugün kuzenim geliyor ben mutlu şekilde eee gelsin dedim bana bakarak öyle değil Tammarow küçükken bana aşıktı halada aşık ve validem dunki kızı reddetim diye çağırdı onu biliyorum ağzımda lokmayı acı bir şekilde yutarak niye beni istemiyor o secmemismiydi seçmişti ama neyse dedi sonra kaba bir şekilde ben sana suvalmi vericem Blas dedi kendimden utanır ve ona kızgın bir şekilde ayağa kalktim selam verip ben gıdım senin artık Tamamrowun var dedim ve çıktım arkamdan Blassss diye bağırdı ama aldırmadım sınırlı bir şekilde odama girip başımdaki taç olmayan ama tacada benzeyen tokayı fırlattım sonra Katarina geldi sınırlı bir şekilde hafif gozyasiylada anlattım herşeyi merak etme dedi ben o cadıyı tanırım buna izin vermeyiz asla merak etme dedi tamam der gibi başımı salladim ve sonra bir güzelce hamama gidip yikandik meyve ve yemekler vardı çok güzel ortamdi çok eglendik düşman bizi kirli pasaklimi gorucek bir güzel yıkadılar beni tam çıkmak için kapıya gittiğimde hafif gözlerim karardı onunla beraber başımda döndü katarina koşarak Blas iyimisin dedi iyiyim olarak cevap verdim beni odama götürdü bende en güzel elbiselerimden birini giydim takilarimi taktım ve parfumümü sıkarak çıktım çıkarken Kraliçe Sofiayi gördüm yanına giderek selam verdim ve bahçeye indim dunki yerimize gittiğimde Verenayida gördüm yanına oturdum bana bakarak sanki acı cekmemi ister gibi herşeyi anlatti İgora aşkını nasil onu elde etmek istemesini yaptigi herşeyi o anlattı sondada senin devrin baslamadan bitti Blas dedi o bir prenses geldiğinde seni gönderecek bir gözde bırakmayacak dedi ben cevap olarak sende gitmemi istiyon dimi dedim birşey söylemedi gözlerini devirdi sonra eğer kalırsan tehlikeli olabilirsin dedi ben kısık bir sesle gitmiycem ne yaparsanız yapın gitmiycem ve her guclendigimde siz ayaklarım altında ezileceksiniz dedim kalkarak gittim öğlen olduğunda Tamarow gelmişti Verena yanındaydı kraliçe Sofiada hatta İgor bile hoşgeldin demeye gitmişti ama ben gitmiycektim akşam olduğunda Katerina akşam yemegimi getirdi onu yanımda yemesini zorladım biraz derlestikten sonra ona bakarak sen ismini sevmiyodun dimi dedim bana bakarak evet dedi ismini değiştirelim mi dedim gülerek bu saaten sonramı dedi ben niye olmasın dedim bu sefer konuyu değiştirerek sen onu bunu birakta düşmanla ilgili plan yap dedi ben hafif bağırır bir şekilde konuyu değiştirme dedim kahkaha patlattı degistirmiyo- demeden degistiriyon dedim ve ayağa kalktım ayağa kalktığımda hafif bir şekilde başım döndü katarinaya bakarak bu aralar başım çok donuyo dedim bana bakarak eeee ben hekim kadını gönderirim merak etme dedi ben başımla onaylayarak oturdum sonra sofrayı kaldirdiklarinda bir çay yapinda içelim dedim hizmetçiler gülerek biz icemeyiz ama size hazırlarız dediler ve gülerek gittiler sonra kataraniylada düşman için dedikodu yaptikatan sonra saat sekiz oldu pek konuşmadan gitme vakti geldigi için gidecekti onu uğurlamak isterken yine başım döndü bu sefer ağır bir şekilde kataraniyaya yarın geldiğinde bir hekim ayarla dedim tamam dedi ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kraliçe,nin Doğuşu
Historical FictionMerhaba benim adım Blas ben büyük ve saygıdeğer bir ülke,nin kraliçesiyim bu hikayede nasıl köylü bir kiziyken bir kraliçe olduğumu öğreniceksiniz en önemlisi igorla gerçek ve sonsuz olan aşkimizi öğreneceksiniz haydi benim bu zorlu ve sürükleyici...