Uğurlama

9 3 0
                                    

Dün saadece gözlerimi dindirim diye yatarken sabah açtım gözlerimi kimse gelmedi yanıma herhalde kendim hazirlanicaktim artık şöhret bitmişti derken Eva baskın gibi odama girdi aceleyle kalk kalk gözde oldun diye akşama kadar uyumuycan sen kraliçe Lorahin yanına gidemezsin demi o Sofia gitmene istemiyor ben uykulu halimle evet dedim bana bu yüzden Kraliçe Lorah sana bir görev verdi ve sen onu yapicaksin buda senin ilk gorevin olucak dedi ben ne dedim ilk görevim bu iki haftada ne yapicaksan yap gebe olucan dedi ben yanlış dugudugumu zannederek n_ ne yapicam dedim bana bakarak gebe gebe olucan hem hanedan için hemde kendin için dedi bu bizim için değil yani bizimkiler daha sonra hele bu gebe ol dedi dalga geçer gibi şaka herhalde dedim bir kahkaha patlatarak yok dedi hem annelik yakışır sana zaten bugün Kraliçe Lorahin kizlari ve Prenses Chirelseda ve baş Kraliçe Bungette gidicek ortalık rahat olucak yaparsın dedi en geç iki hafta yaptın yaptın zaten yapamadım Kraliçe Sofianin içine sinmedigi için bir ayda bir olan etkinligi bu haftada yapacakmış dedi ben tam birşey diycekken Eva bana bakarak hem bir varış verirsen belki kadehini değiştirirler dedi ve gitti sonra içeriye Katerinia girdi bana bakarak takılarını ve elbiseni getirdim dedi ben aceleyle hazirlanalim dedim ve hazırlandık dışarıya çıktığımda bahcede at arabanın hazırlandığını gördüm ve Prenses Chiriseldanin beyaz teni gunesin önünde parlayarak bana yaklaştı samimi bir şekilde eeee esmer kız abimin gözdesi olmusun sadece güldüm ona bakarak prensesim affedin ama nereye gidiceksiniz dedim güneşe bakarak ben tatile gidicem Kraliçe Bungettanin yani büyük validemin yanın ladylerde ders almak için gelecekler dedi onun yeşil gözleri bana dondugun tıpkı annenizsiniz dedim gülerek evet ben anneme benzedim ama Verena babama benzedi biliyormusun huylarimizda tam tersi o annem gibi gucluyken aramızda kalsın ama babam gibi zayıfım ama sinir damarlarıma dokunursa biri bilki işi bitmiştir ona bakarak içimden ne kadar garip anlattı dedim sonra içimden bir ses sizinle iyi anlasacam gibi geliyor gülerek herkes öyle soyledi ama şu anda biri bile yok dedi ve Kraliçe Bungettanin sesi geldi arkadan Lady Nadje ve Heidie de çıktı yanlarında Lorahta vardı sonra arkalarından peş peşe Kraliçe Sofia ve Prenses Verendada çıktı ben onları selamladim ve Cherisela, Verenaya sarıldı görüşürüz canım kardesim seni çok özliycem ama gitmeliyim dedi Prense Verena hı hı seni çok özliycem diye mirildandi sonra Lady Heidiye dönerek kendine iyi bak dedi aynisini Nadjeyede söyledi ve Kraliçe Bungettaya sarıldı ondan sonra Kraliçe Sofia yolunuz açık olsun kazasız belasız donun dedi ve hepsi at arabasina bindi Kraliçe Lorah bişey demedi muhtemelen içeride vedalasmisti kraliçeler gittiğinde Pranses Verenayla baş başa kaldik bana bakarak gel bahçedeki at cifliginin yanındaki yere golgeligin altına oturalım dedi gittik havadan sudan konuştuk güldügümde neye güldün dedi tatlılıgına dedim bu sefer oda güldü onunla aramı iyi tutmaliydim çünkü İgorun validesinden sonra sevdiği en değerli kişiydik sonra hadi ben kalkıyorum dedi tamam dedim bende biraz daha oturup gelirim dedim oda tamam dedi ve gitti arkasından hizmetlilerde peşine takıldı . Prenses Verena tarliydi guzeldide ama çok guçlüydü bunu fark edebiliyorum oda farkındaydı ve bende kalkıp odama gittim benden sonra kataranidada geldi ve olan biteni onada anlattım gebe kalmaliymidim dedi oda tereddüsütçe evet dedi varlığını korumak için evet dedi ve uyumak için yatağa gitti o gittiğinde bende biraz kitap okudum ve sonra yatağa girdim.

Bir Kraliçe,nin DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin