Biz Kardeşsiz

10 3 0
                                    

Ulaşmak istediğimiz yere geldiğimizde birsuru kişi vardı şu anda anladım neden tek kişi değilde iki kişi bunca kişinin arasında kendi elemanlarinin gitmesinin gücünü arttiriyordu belki tanımadığım başka elemanlarına vardı Lilli olduğu sıradan çıkıp benim yanımdaki sıraya geldi bana bakarak eğer kraliçe Sofianin seçeceği dört kadından biri olursam bana kızma tamamı eğer sen gidersen ben kizmiycam ve arkadaşlığımız in bozulmasini istemiyorum dedi ben ona gulen yüzle bakarak tabiikide öyle bir şey yok biz kardeşiz dedim sen benim bu sürat ifademe diyosan kaygiligim diye yoksa senin yüzünden dil dedim ve sanki dünyaları ona vermiş gibi sevindi bende sevindim çünkü Lilli yi cok sevmiştim çok cana yakın biriydi sonra Evanin gittiğini gördüm ve kraliçe lorahla dondugunude yanimizdan geçerken ikimizede göz kırptı ikimizde birbirimize bakarak güldük sonra Kraliçe Sofia geliyor diye duyurdu görevli ve hepimiz saygı duruşuna geçtik oda çok güzel giyinmisti eee kral validesi olmak böyle birseydi demekki tek tek kritellerini saydı kraliçe Sofia sonra hepimizin yüzüne vücudumuza baştan aşağı baktı ve sadece dört kişi seçdim dedi aranızdan geri kalanlar direk yataklarına dedi yüzümü yana kaydirdim saray görevlisi de ordaydi kraliçe Lorahta gitmemisti ordaydi kraliçe Sofia tam karşıma gelip durdu Lorah dedi Blas senin hizmetcin degilmi burada ne işi var dedi kraliçe Lorah İgoru çok severim bu yüzden onu hususi yetistirdim dedi lafını bitirmeden tamam dedi bana bakarak başını git diye çevirdi ilk başta anlamadım ama sonra hadi git odada diğer arkadaşlarını bekle dedi Lilli sen kazandın diyip mirildarken jeton düştü başıma hemen gitmek için adım atarken daha üç kişi var dedim umutlarcasina ve çıktım saray girevlisi beni takip et dedi onun peşine koyuldugumda aferin! Dedi benim bile dikkatimi çektin dedi beni odaya götürürken yolda Vezir Edward la karsilastik ve ben onu gotururum sen diyerkileri getir dedi saray görevlisi başını sallayıp gitti yaşlı bir kadın olduğu arkadan çok belliydi Vezir beni içeriye koyarak dün karsilastigimiz kız deilmisin dedim başımı kaldirarak evet de kral nerede dedim gülerek bekle o bu halvet olayını istemiyodu bu yüzden şehir işiyle ilgili projesine çalışmaya gitti ben eeeee gelicek mi dedim gülerek bir dur güzelim diyer arkadaslarinda gelsin çağırmaya gidecem dedi bana güzelim demişti ben onun güzeli değilim birisinin güzeli olucaksam o İgor olmali diğer kızlarda geldiğinde igoru çağırmaya gitti kızlara bakarak evet kizlar son bir tekrara yapalimmi yapicagimiz dansın dedim kabul ettiler ama onlar günlerdir calisiyolar ve benden daha iyi yapabilirlerdi ama buna aldanıp motivasyonunu bozmadım tam basliycakken kapı görevlileri kral İgor geliyor dedi ve hepimiz sıraya girerek selamladik direk yüzümüze bakmadan yerine oturdu yanındaki hizmetli meyveleri içecekleri önüne koyduktan sonra müziği açtı ve biz dansa başladık Eva bana ne kadar kivirtirsan o kadar senden etkilenebilir dedi ben onların tek çıkış kapisiyim benim işim olamasa onlarda artık olmiycaklardi dansimizi bitirdigimizde müzikte kapandı hicbirsey demedi hepimiz kapiyo yöneldik ben tam kimseyi secmedi derken Blas! dedi biraz donakalarak arkamı döndüm sen kal dedi diğer kizlar gittiler hizmetlide onlarla gitti ve bana bakarak hadi odama geçelim dedi odasına doğru yol aldık o zamanlarda binlerce şükür ediyordum binlerce hem sevdiğim evet sevdiğim çünkü artık bu kumral beyefendiye hoslantim aşkdi başkada birşey degildi ve kraliçe olacaktım bunu kafama onun peşinden yürürken taktım odaya yetiştiğimizde tüm iç konuşmaların uçup gitmişti.

Bir Kraliçe,nin DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin