Rinin bakış açısından
Sabah okula girip sınıfa yaklaştığımda sınıfta bi kızın bağırma seslerini duydum sınıfta şimdi kim bilir neler neler oluyo ama yinede beni ilgilendirmediği için yerime yerime oturup kitabımı okuyabilirim heralde,tabi sesler azalırsa...Sınıfa girdiğim gibi y/n nin ve diğer bi kızın ayakta karşı karşıya olduklarını gördüm, y/n her zamanki gülüşünü yüzüne takınmıştı ama karşısındaki kız oldukça sinirliydi burdan karşılıksız kavga olduğu belli oluyordu.
"Hep senin yüzünden! Eğer sen bu okula gelmeseydin ben sevgilimle eskisi gibi mutlu olacaktım!"
İşte yine bi sevgili vakası...
"Üzgünüm ama bu benim suçum değil, ben daha sevgilinin adını bile bilmiyor ken onun yanıma gelip bana çıkma teklifi etmeside benim suçum değil, bunu benden değil o mutlu olduğun sevgilinle halletmen gerektiğini düşünüyorum."
"Hayır! O hiç bi zaman beni aldatmaz! Hepsi senin yüzünden sen gelmeseydin bunların hiçbiri olmayacaktı!"
"Anlamak istemiyorsun galiba, bunu sana nasıl anlatabilirim?"
"Ya sevgilime sen yürüdüysen? Ya bizim ilişkimizi kıskandıydan?ben senin gibi OROSPUDAN herşeyi beklerim!"
"Ha?"
Y/n yüzündeki sırıtma dahada büyüdü ve çok sesli olmayan bi kahkaha atmaya başladı"AHAHAHAHAHA! gerçekten hiç güleceğim yoktu hee hehehe orospu derken sevgilinin konuştuğu orospulardan bahsediyorsun galiba?"
"Ne?! O da ne demek dediğim gibi sevgilim hiçbir zaman beni aldatmaz! Onun şuan ne kadar üzgün olduğunu hayal bile edemiyorum!"
"Hmmm üzgün sevgilinmi? Arkaya baksana bi, o sadık sevgilinin sana olan bakışlarını gör haha ne kadar üzgün bakıyo, o kadar üzgün bakıyoki şimdi ağlayacak şuracıkta..."
"Hey! X(kızın sevgilisi) o orospu yalan söylüyo değilmi? Sen beni hiçbir zaman aldatmadın ve aldatmazsında değilmi?! Doğruyu söyle!
"Y...(o kız)"
"Ne var! Hadi şu kıza ağzının payını ver!"
"Bahanesi varmı da? Şuan herşey ortaya çıkmak üzere son durumda söylenilen yalan ne işe yararki ? İtiraf et X artık yalanlarla uğraşmak istemiyosun değilmi?"
"Y ben..."
"Ne sen!"
"Ben çok özür dilerim..."
"Heyy! Bunu bana yapmış olamazsın..."
"Üzgünüm ,ama bu son 1 yıl içinde olan ilişkimizde beni bi çok kez zor durumda bıraktın ,senden kibar bi şekilde ayrılmak istedim ama sen bana hiç bunun için sanki gerçekleri duymak istemiyomuş gibi hiçbir zaman izin vermedin..."
"Öyle he? CEHENNEMİN DİBİNE GİT!"
kız koşar adımlarla kapıyı hızlıca çarpıp gitti, ama y/n hala gülüyordu.
"Hığ, bide bana o kadar laf attı. Ahh gerçekten bir insan bu kadar kör olmamalı..."
Rinin bakış açısı
Burda y/n mağdur duruma düşmüştü ama yinede bunu bilerek yaptığını seziyordum, sanki gerçektende bu anı bekliyomuş gibiydi. Kavgada hiç mimik bile oynatmadı sadece her zamanki gülüşüydü ,ki buda karşı tarafın daha fazla sinirlenmesine yol açtı.
Bu yapılanların hepsi planlı gibiydi.Gerçekten ne planlıyosun y/n?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtoshi Rin X Y/N | Blue Lock
RomanceBir insan manipüle edildiğini bile bile kendini kaptırmaya devam edebilirmi? İtoshi Rin×y/n Animeden bağımsızdır