25

80 7 12
                                    

Y/n: siktir git derken ciddiydim rin.
Haddini aşma.

Rin: gene ciddileştin işte. Senle ettiğimiz kavgadan sonra bana davranışların beni üzüyor~

Bunu alaycı bir tavırla söylemişti rin.

Y/n: hağ! O zaman ne mutlu bana.

Y/n bunu derken gülüyordu. Ama sonra buna daha da katlanamayacağını anlayınca sırasından kalkıp kantine gitti.

Rin ise y/n sınıftan giderken sadece onu arkadan izledi ve yerine geçti.

Bugün planını ortaya koymak istiyordu. Ses kaydını aldıktan sonra y/n yi WhatsApp tanda rahatsız edip, kavga çıkaracaktı. Planlarında buda vardı tabii.

Y/n de kantine indiğinde kantinciyr parasını uzatıp çilekli maden suyu istemişti. Sonra bulduğu boş bir masaya oturup, maden suyunu içerek düşünüyordu.

Beden dersinin 2. Dersindeydiler. O yüzden hem masalar boştu, hem de kızlar voleybol oynarken, erkekler futbola devam ediyorlardı.

Y/n ise sinirini belli eder bir tavırla oturmuş, rinin verdiği rahatsızlığı düşünüyordu. O sikik haddini fazla aşıyordu!

Y/n bir an bu aralar çok sinirlendiğinde fark etti. E tabi eskiden herkesle iyi geçinince düşmanıda olmamıştı. Bu yüzden sinirlenebileceği birşeyide yoktu. Ama şimdi ismi rin olan bir aptal ile uğraşıyordu.

...

Rin ise genelde bu vakitlerini kitap okuyarak geçirirken. Şimdi okul çıkışı y/n ye yapacağı kavgayı düşünüyordu. Y/n nin diyeceği herşeyi tahmin etmeye çalışıyordu ki hızlı cevaplar verip altta kalmasın.

Ama şuan oldukça keyifliydi. Çünkü planı iyi giderse y/n nin alacağı tip kesinlikle çok iyi olacaktı. Bu rini hem mutlu ederken, hemde heyecanlandırıyordu. Rin y/n nin batışının geleceği günü iple çekiyordu.

...

Okulun bitişine kadar ne rin y/n ye bulaşmış, ne de y/n rinle konuşmaya çalışmıştı. Y/n etrafına odaklanır ken; rin ise okul çıkışını düşünmeden edemiyordu ve şuan o çok istediği okul çıkışı gelmişti.

Herkes çantalarını almış, topuklarını götlerine vurarak evlerine koşuyorlar dı.

Rin y/n nin arkasında durmaya özen gösterdi. İlk zamanlar yaptığı gibi herkesin azalmasını bekleyip y/n yi bi kenarda sıkıştıracaktı.

Herkes azalmaya başlayınca rin y/n ye seslendi.

Rin: y/n!

Y/n o tanıdık sesle birlikte yüzünü ekşitirken, duymazdan gelmeyi seçip yürümeye devam etti.

Ama rin hemen koşarak y/n yi kolundan tuttuğu ve kendine çevirdi.

Rin: konuşalım.

Y/n:ha?

Y/n bir an duraksamıştı.

Y/n: benim senle konuşacak birşeyim yok. Bas git evine.

Rin: sana seçenek sunmadım , sadece konuşalım dedim.

Y/n: bir de emir mi veriyorsun cidden? Rin, bana emir verebilecek bir konumda değilsin.

Rin alaycı bir şekilde güldü.

Rin: öyle mi dersin?

Y/n rinin gitmeyeceğini anlayınca pes etti.

Y/n: ne konuşacaksan hızlıca söyle.

Rin:şuradaki parkta oturalım.

Rin ve y/n yakınlarındaki parka gittiler ve bir bank bulup oturdular.

Rin: bana olan herşeyi anlat.

Y/n bir an duraksayıp şaşırdı ama yine eski ifadesine döndü.

Y/n:nedenmiş?

Rin: çünkü geçenlerde amacıma karışma falan diyip birşeyler zırvaladında. Merak ettim neden insanları manipüle etme gibi bir amacın var?

Y/n: neden seni ilgilendirsin ki?

Rin: he yani insanları manipüle etme gibi bir amacın olduğunu reddetmiyorsun...

Evet... y/n yi iyi yakalamıştı...

Y/n: reddetme için bir sebebim yok. Bunun zaten farkındasın.

Rin: ama neden? Neden böyle bir amacın olsun ki?

Y/n bi an için susmayı düşünsede, nedense içini dökmek istemişti. Sanırım biraz laflamada sorun olmazdı... 

Y/n: çünkü... insanlara güvenip seversen onlar seni her zaman bırakırlar. Geçmişte yaşanan bir takım olaylar bunu açıklıyor. Eskiden buna hiç alışamamıştım ama... sonradan düşününce neden bende onlar gibi olmuyorumki?

Y/n nin yüzünde korkutucu bir gülümseme vardı. Bu rinin içini ürpertmişti.

Y/n: yalnız olduğun kişiliğinle, gerçek kişiliğin farklı. Sadece yalnızken doğruları söyleyebiliyorsun. Gerisi tamamen yalan. Yüzünde her zaman bir maske var ve insanlar bunu göremiyor. Çünkü tamamen karşı tarafa güvenmişler. Düşünsene eskiden nefret ettiğin insanların kişiliğiklerini kullanıyorsun. Ne kadar da kötüce değilmi? Biliyorum hiç iyi bir insan değilim. Ama eskisi gibi olmak istemiyorum. Ne kadar sahte bir mutluluk olsa bile, hiç olmamasından iyidir. Benim düşüncem bu. Şimdi amacının neden bu olduğunu anladınmı?

Rin düşüncelere dalmıştı. Bir insan ne yaşamış olabilirde böyle düşüncelere sahip olabilirdi ki?

Rin: anladım, eskisi gibi olmak istemiyorsun ama... eskiden ne yaşamış olabilirsin ki? Nasıl bir hayat seni bu düşüncelere itmiş olabilir?

Y/n: konuşma zamanımız bitti rin. Ben gidiyorum. Görüşmek üzere...

Rin aceleyle ayağa kalktı ve giden y/n ye baktı.

Y/n nin dedikleri korkutucuydu. Ama rin yinede şuan çok mutluydu. Neden diye sorarsanız, o ses kayıtlarını almıştı...

Şimdi ise tek kalan bunu herkese göstermekti.









----------------------------------------------------------

Bu sefer biraz geç bölüm yazdım çünkü kuzenlerimdeydim. Gece aslında birazını yazmıştım ama şimdi hemen devamını getirdim.

Umarım beğenmişsinizdirr.

Kendinize iyi bakıınnn♡

    

İtoshi Rin X Y/N   | Blue LockHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin