Y/n rini olduğu gibi bırakıp hızlı adımlarla evine doğru yok almaya başlamıştı. Uzun zamandır ne bu kadar sinirlendiğini, ne de sinirini birisinden çıkardığını hatırlıyordu. Y/n yıllardır duygularını kendi içinde yaşıyordu. Tabi o duygularının da çok olduğu söylenemez ama...
Y/n hala olanları sindirememişti. Şimdi rini nasıl alt edeceğini düşünüyordu. Rinin fazlalıkla zeki olduğunu ilk geldiğinde anlamıştı ve ne kadar y/n için büyük bir tehdit olduğunu çözmekte zorlanmamıştı fakat... rini eski evine götürdüğünde bi an içinden ailesiyle ilgili şeyleri anlatmak istemişti tabi anlattıkları hepsi değildi.
...
Y/n eve geldiğinde hızlıca üstünü değiştirip yemek yemeden uyku ilacı yuttu. Hiç iştahı kalmamıştı ve uyku ilacı kullanmasının sebepleri de hiçbir şekilde uyuyamamasıydı. Yıllardır ya migren ağrısından ya da hiçbir sebep olmadan uyuyamama sorunu çekiyordu. Eskiden sırf bunun için kendine zarar verdiği dönemler de olmuştu.
Y/n kendini yatağa attığında çok geçmeden kendini uykunun kollarına bıraktı...
...
Rin eve geldiğinde kapının önündeki ayakkabılardan saenin geldiğinde anlamıştı. Sae genellikle dershane vs. Sebepler için genelde hemen okul sonrası evde olmazdı.
Bu evde sadece rin ve sae yaşıyordu. Aileleri başka bir şehirde yaşıyordu fakat bu okula gelmelerinin sebebi de yüksek puanlara sahip iyi bir okul olmasıydı.
...
Rin eve girdiği gibi televizyon izleyen sae ye selam vermeden odasına çıktı. Önce rahatsız edici okul kıyafetlerinden kurtuldu ve yatağa uzandı. Aklında y/n vardı ne kadar y/n nin ani Sinir patlaması rini ürpertsede rinin eline yeni bir koz geçmişti. Y/n yi sinirlendirmeyin devam edecekti ve bir gün... y/n nin ortaya çıkan Sinir patlaması sonucunda dedikleri şeyleri ses kaydına alacaktı ve bu ses kaydınıda manipüle ettiği tüm kişilere dinlettirecekti. Rin tabikide diğerlerini umursamıyordu. Tek derdi y/n yi mahvetmekti. Bir gün y/n nin yenilgi dolu bakışlarını kesinlikle görmek istiyordu.
...
Rin bu düşünceler içindeyken acıktığını hissetti. Fakat yemek yapmaya mecali yoktu. O yüzden kısa yoldan yemek sipariş verecekti.
Fakat saeyede söylemesi lazımdı. Eğer söylemese sae saçma sapan konuşacaktı. Ama rin saenin yanına gidip söylemek yerine telefonu tercih etti.
Rin: şşttt bak buraya
Sae:efendim rin?
Rin: yemek sipariş vericem.
Sae: ee?
Rin: ne yicen?
Sae: sen ne alacaksan banada getittir işte.
Rin:tamam.
Sae: tamam.
(İkisinin sohbetinin kalitesi şakamı?!)
Rin tabikide pizza sipariş verecekti. Saeyede aynısından hemen sipariş edip WhatsApp a girdi.
...
Bachira: y/nnnnnnnnn
Bachira: buraya baaaaaaakkkk
Bachira:@y/nnnnnnnn
Bachira: bakmıyoooo😭😭
Rin: ne var da bu kadar yazıp duruyosun?
Rin: hem işin y/n ileyse neden özelden yazmıyosun?
Bachira: doğru lan
Rin derin bir iç çekti. Bachiranın aptallığı rini delirtiyodu.
İsagi: bachira
Bachira: efendim kallllbimin sahibiii
İsagi:😏
İsagi: y/n den ne isteyecektin?
Bachira: biyolojiden yazdığımız notları, eve gidince atarım demişti ama😔
İsagi: bende var
Bachira:GERÇEKTENMİİİİİ
isagi: evet... Hem bu kadar şaşırmana gerek yoktu...
Bachira: hemen attttt
İsagi:*fotoğraf*
*fotoğraf*
...Bachira: teşekkürlerr
İsagi: ne demek...
----------------------------------------------------------
Bu bölümde bu kadar oldu umarım beğenirsinizMalum sınavlar olduğu için Bayadır bölüm atamadım.
Yarında biyoloji iyi girecek ama....
Şimdi hazır vakit bulmuşken atayım dedim.
Bir dahaki bölümde görüşürüzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtoshi Rin X Y/N | Blue Lock
RomanceBir insan manipüle edildiğini bile bile kendini kaptırmaya devam edebilirmi? İtoshi Rin×y/n Animeden bağımsızdır