14

122 10 5
                                    

Rin y/n nin yanından ayrıldıktan sonra yürüyerek eve doğru gitmeye başladı. Normalde eve otobüsle giderdi. Ama bugün hava güzeldi. Hem de yürüyüş yapmak iyi olurdu.

Y/n rinin aklından hiç çıkmadı. Tanıdığı insanların çoğunun tek derdi aşk gibi şeyler olurdu ama y/n...
Ama nedense y/n herhangi bir acıma duygusu duymamıştı çünkü bunları anlatırken gülmesi acayip sinir bozucuydu. Ama bunu y/n nin bilerek yaptığını anlamıştı. Neden y/n gibi birisi rine dertlerini açardı ki?
Y/n ninde insanlara kendini açma ihtiyacı vardı. Y/n nin hayatının y/n nin zayıf noktası olduğunu rin çözmüştü ve ona karşı bunu kullanacaktı.

Rinin y/n ile çözemediği şeylerden birisi saeydi. Saenin rine bok gibi davranıp daha 2 haftadan tanıdığı y/n ye bebekler gibi davranması rinin çok zoruna gitmişti ve y/n nin de amacının rini sinirlendirmek olduğunu biliyordu. Bu sefer kazanan rin olacaktı. Y/n yi herkesin içinde öyle bir rezil edecekti ki. Onu mahvedecekti...

...

Y/n eve geldi. Sabah sadece kahve içmişti. O yüzden şuan karnı açtı. Kendine kısa yoldan makarna yapmaya başladı. Y/n yemek yapmaktan ve yemekten hoşlanırdı ve yemek seçmezdi. Ama şimdi yemek yapmaya o kadar üşeniyordu ki...

Y/n nin aklında hala sabah olanlar vardı. İlk defa dertlerini birine açmıştı. Y/n hiç kimseye güvenmiyordu. Rinede güvenmiyordu sadece rinin tepki vermeyen taraftarı olduğunu düşündüğü için ona dertlerini açmaktan sorun olacağını düşünmemişti. Y/n nin rine verdiği değer diğerlerinden daha farklıydı. Bu rine bişeyler hissettiğiyle ilgili değildi. Rinin her yanlış hareketinde rine diğerlerinden farklı davranmayacağını biliyordu.

Y/n nin makarnası piştikten sonra bi tabağa koyu bir bardak suyuda alıp masasına oturdu ve bilgisayarından hiç izlemediği bir animeye başladı. Y/n anime izlemeyi ve manga okumayı severdi. 1 bölümlük süre kadar yemeğini yiyince bulaşıklarını  aldı ve yıkamaya başladı. Yıkayınca yerlerine yerleştirdi ve odasına çekildi.

İtoshi Rin X Y/N   | Blue LockHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin