15

113 10 4
                                    

Y/n okula gitmek için kıyafetlerini giydi çantasını aldı ve evden çıktı. Sınav olmadığı sürece genelde evde kahvaltı yapmazdı ve keyfine göre bazen otobüsle bazen ise yürüyerek giderdi. Bugün evden erken çıkmıştı. O yüzden yürüyerek okula gidecekti. Kulaklığını taktı ve yürümeye başladı.

...

Rin sınıfta oturup yeni başladığı kitabı okuyordu. Gerilim tarzı kitaplardan hoşlanırdı ve şuana kadar bir çok gerilim ve korkuyla ilgili manga ve kitaplar bitirmişti. Kitaptan bir kaç sayfa daha okuduktan sonra bachira yanına geldi.

Bachira: rin-chan!
Yine aynı gülümseyen yüzüyleydi.
Rin hiçbirşey demeden bachiraya baktı.

Bachira: y/n ile ilgili çıkan dedikoduların hepsi yalanmış. Zaten ben y/n nin böyle birşey yapmayacağını biliyordum!

Y/n yine yapmış yapacağını...

Rin: iyi.
Rin lafı uzatmak istemiyordu. Y/n nin bu gereksiz yalanlarını duydukça içinde bi tiksinti oluşuyordu. Kesinlikle bir gün y/n nin gerçek yüzünü ortaya çıkaracaktı...

Bachira: aha! İyi insan lafın üstüne gelirmiş!
Rin bakışlarını kapıya çevirdi ki,
Ah, o kesinlikle iyi biri değildi...

Bachira: günaydın y/n!

Y/n: günaydın bachira.
Y/n gözlerini kısarak her zamanki gülüşünü yapmıştı ve buda rini tiksindiriyordu.
O sırada çoğu kişi y/n nin yanına toplanmıştı.

Otoya: günaydın y/n-chann

Y/n: günaydın otoya.
Şu otoya amcısı kesinlikle y/n den hoşlanıyordu.

Otoya: sanada günaydın emo rin
Rin kaşlarını çatıp baktı

Rin: o laflarını bi yerlerine sokmamam için sus.

Otoya: tamam,tamam...

Yukimiya: duyduğuma göre hakkında çıkan dedikodular yalanmış.

Y/n: evet, öyle.
Rin kısık bir sesle

Rin: ne güzel yalan öyle...
Y/n bunu duymuştu ve rine bakmıştı. Rin ise y/n ye bakarak acımasızca sırıtmıştı.

Reo: e yani, y/n nin böyle brşey yapmasına imkan yok.

Nagi: y/n yi kıskanan çok... yorucu olmuş olmalı...

Karasu: yinede kaos iyidir paşam.

Y/n: böyle bi talihsizlik oldu ama neyseki atlattık. Bazen böyle saçma dedikodular çıkabiliyor.

Rin: bazende o saçma dedikodular gerçek olabiliyor.
Rin bunu bilerek sesli söylemişti.

Y/n: ha?
Y/n ister istemez hiç beklemediği bir şekilde bu karşılığı alıdığında fazla şaşırmıştı. Fakat rinin ne dediğini anladı.

Evet, rin y/n ye savaş açmıştı.



...




Eveeeet bi bölümünde sonuna geldiiikkk.
Bayadır bölüm atmıyodum ama bugün sonunda atabildim.
Geçenlerde münazara için meşguldüm ama bize salı günü kol gibi soktular hdhkdlurpy
Haftayada sınavlar kol gibi gircek.
Valla Allah yardımcımız olsun

İyi geceleeerrr
 

İtoshi Rin X Y/N   | Blue LockHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin