Rinin bakış açısından
Bugün eve y/n gelecekti, o yüzden eve minik bi temizlik yapmaya karar verdim. Normalde uğraşmazdım ama y/n nin o alaycı bakışlarına katlanmak istemiyordum.
Koltukları düzeltip eve biraz süpürge açtım. Bence yeteri kadar temizlenmişti.
Sae bugün izinli olduğu için odasında uyuyordu, bu benim işime gelirdi.
Kapıdan zil sesi geldi, y/n gelmişti. Kapıya yavaş adımlarla gidip açtım."Selam, rin-kun!"
"Selam"
Elindeki poşetlerle içeri girdi.
"Bi iki atıştırmalık aldım."
"Gerek yoktu"
"Olsun sonuçta bugün senin midafirinim :)"
Durumundan oldukça memnundu.
"Hadi hızlıca şu ödevleri bitirelim"
"Hay hay rin-kun"
Bi gözünü kırpıp gülümseyerek baktı. Aslında y/n diğerlerinin bahsettiği gibi oldukça güzeldi, gülüşü rahatlatıcıydı ama... Bir dakika ne düşünüyorum ben! O sadece insanlarla uğraşmaktan zevk alan bi psikopat!
"Hey, rin-kun"
"He-"
"Bi an daldın da"
"Bişey yok, sadece ödevi düşünüyodum"
(Kesin ödevi düşünüyodu hehe)
"O zaman başlayalım ;)"
Y/n ve rin ödevi yapmaya başlarlar.
"Rin aslında şu paragrafı da ekleyebiliriz"
"O fazla uzun değilmi?"
"Aralarındaki bi iki cümleyi sileriz"
"Bakalım"
Bi anda kapı açılma sesi gelir
"Rin bu kim"
Rinin bakış açısından
Öff kalktı işte"Arkadaşım"
"Arkadaşını buraya davet edeceğini söylememiştin"
Yine başladı söylenmeye..."Ödev için geldi işte, sana açıklayacağım bişey yok"
Sae göz ucuyla y/n ye baktı ve"Arkadaşını bana tanıtmayacakmısın?"
"Merhaba,ben y/n tanıştığıma memnun oldum"
Y/n nin yüzünde her zamanki gülüşünü vardı."Bende sae rinin abisiyim"
"Peki, sae-san"
"Fazla saygılı olmana gerek yok, aramızda sadece 1 yaş var"
"O zaman sendemi bizim okulumuzdan?"
"Evet,beni hiç tanıyamadığına şaşmamalı genelde çok çıkmam,ama bende seni hiç görmemiştim"
Konu ödevde nerelere geldi..."Ben bu okula geleli 1 aya yakın oluyor"
"Anladım..."
Sae son bi kez daha y/n ye bakıp geri odasına çıktı. Genelde tanımadığı kişilerle çok konuşmazdı ama y/n ile beklemediğim bi şekilde kaynaştılar."Abin sana göre daha arkadaş canlısı
"Ha?, o bozuntu benden de beter. Şimdi neden böyle davrandı bilmiyorum ama ilerde onun ne halt olduğunu anlarsın."
"Aslında abinin adını okulda çokça duymuştum ama"
"Çünkü o okulun başkanı, o yüzden okuldaki herkes tanır."
"O zaman abin çok zeki olmalı"
"O yüzden onu geçmek istiyorum zaten..."
"Hee..."
Y/n nin sesi gitgide kısaldı ve gülüşü yüzünde büyüdü"Böyle bi gayen olduğunu bilmiyodum"
Evet... yine bişeyler düşünüyodu."Yeterince dikkatimiz dağıldı, artık şu ödevi bitirelim"
"Evet, haklısın"
Yaklaşık 1 buçuk saat kadar sonra ödevleri bitti ve y/n gitmek için hazırlandı.
Tam kapıya gelmişken"Biraz daha durmalıydın"
"Üzgünüm ama evde yapacak işlerim var"
Bu senin derdi neydi?!"Rin genelde eve arkadaş getirmez,sen neredeyse ilksin o yüzden durman daha iyi olabilirdi..."
"Üzgünüm ama başka zaman, bir dahakine de ben sizi çağırırım."
"Peki"
"O zaman görüşürüz:)"
Dedi ve çıktı gitti."Hey sae!, derdin ne senin?"
"Hiçbi derdim yok rin, sadece eve getirdiğin ilk arkadaşın olduğu için misafirperver davrandım."
"Neden her zaman olduğun gibi olmuyosun ya?"
"Ben cevabımı verdim rin"
Dedi ve gitti...Yine eskisi gibiydi, hayatımda en değer verdiğim kişi oyken bana yaptığı ihaneti unutamazdım. Hep onun eskisi gibi olup benden özür dilemesini istedim ama. O hep aynı halttı!. O yüzden kesinlikle onu geçecektim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtoshi Rin X Y/N | Blue Lock
RomanceBir insan manipüle edildiğini bile bile kendini kaptırmaya devam edebilirmi? İtoshi Rin×y/n Animeden bağımsızdır