Rin sınıfta yapayalnız kalmıştı...
Ne kadar kabul etmek istemesede y/n nin dedikleri rini üzmüştü.
Aslında bachira, isagi ve diğerleriyle iyi anlaşabilseydi herşey daha iyi olabilirdi diye düşündü.
Ama rin farklıydı...
abisi rini ortada bıraktığından beridir rin daha da içine kapanmış çevresindekileri gereksiz bulmuştu. Eskiden tek arkadaşı abisi saeydi ama o kahrolası rini yalnız bırakmıştı.
Rin o günden sonra kimseye güvenmeyeceği konusunda kendisine söz vermişti. Sadece herkesten uzak kendi halinde bi hayat yaşayacaktı...
...
Zilin çalmasıyla düşüncelerinden sıyrılıp yerine geçti rin ve sırasına kafasını koyup hocanın gelmesini bekleyecekti.
...
Uzun bir günün sonunda y/n eve gidip sevgili misafiri için hazırlıklar yapmaya başladı. Y nin geleceğinden yüzde yüz emindi. O kızın y/n den ne kadar nefret ettiğinin y/n farkındaydı ve bunu kullanacaktı...
Kapının zilini çalmasıyla y/n yüzüne sıcak bi gülümseme yerleştirerek kapıyı açtı.
Y/n: hoşgeldin y-chann :)
Y:hoşbuldum...
Y içeriye girdiğinde hazırlıkları görünce çok şaşırdı. Y/n nin ona böyle bir hazırlık yapmasını beklemiyordu.
Sonra y, y/n nin oturduğu koltuğun karşısına oturdu.
Y: ee, benle ne konulmak istiyordun?
Y/n: hemen konuya girecekmiyiz? Önce sohbet edip kaynaşmayı düşünüyordum ama...
Y: Uzatma! Buraya sohbet için değil diyeceklerini duymaya geldim!
Y/n: peki peki.
Y/n: o zaman... benim hakkımda çıkan dedikoduları hatırlıyormusun? Hani şu babamla benim annemi öldürdüğüm hakkında.
Y: e-evet.
Y/n: he! İşte o dedikodular.
Y: bunun konuyla ne alakası var?
Y/n: salağa yatma y-chan. Herşeyden haberim var :)
Y: ne-
Y/n: o dedikoduları sen çıkardın değilmi?
Y: ne-neden böyle birşey yapayım ki?
Y/n: asıl sana sormalı bence. Ama yinede cevap ortada. Benden nefret ettiğin için olmasın?
Y: ben yapmadım!
Y/n: şimdi senle ben yaptım sen yaptın tartışmasına girmek istemiyorum. Dediğim gibi herşeyden haberim var. O yüzden direk konuya giricem.
Y/n: o çıkan şeyleri nereden duydun?
Y: şe-şey...
Y/n soğuk bi ifade takındı.
Y/n: anlat.
Y: ben hastanedeyken, seninde o hastanede olduğunu gördüm... sonra senin neden hastanede olduğunu araştırınca...
Y/n: devam et.
Y: babanı gördüm ve onunla konuştum.
Y/n: onunla nasıl konuştun?
Y: sen çıktıktan sonra içeri girdim. O bana kim olduğumu sorduğunda yakın bir arkadaşın olduğumu söyledim. Sonra oda bana güvenince tüm olan biteni anlattı...
Y/n kıkırdadı.
Y/n: vay küçük şeytan seni. Sonra bu olanlarıda benimde elim varmış gibi yalanlayarak anlattın he.
Y: üzgünüm.
Y biraz pişman ve korkmuş gözüküyordu.
Y/n: şimdi seninle anlaşma yapmak istiyorum. Ama önce şuna bi açıklık getireceğim. Duyduklarını hepsi doğruydu ve daha fazlası da var.
Y: n-ne?
Y/n: yanlış duymadın ve senden istediğim, o küçük çeneni kapalı tutman.
Y kaşlarını çattı.
Y: neden bunu yapayım ki ?
Y/n: çünkü kimseyle aramı kötü tutmak istemiyorum. Tabi sende dahil. Benim bu hayattaki tek amacım insanlarla aramı iyi tutmak. Kimseyle kötü olmak istemiyorum. Anladınmı? O yüzden bu öğrendiklerinin sende kalmasını ve geçmişte yaşadıklarımızı unutmamızı istiyorum.
Y: bundan benim kârım ne ?
Y/n: anlayamadın mı? Bundan senin kârın güvende olman. Eğer düşman olursak sana neler yapabileceğimi ikimizde tahmin edemeyiz değilmi? O yüzden güvende olabilmen için benle aranı iyi tut y-chann.
Y: diyeceklerin bu kadarmıydı ?
Y/n: evet.
Y: o zaman ben kalkıyorum.
Y/n: biraz daha oturursun diye düşünmüştüm ama.
Y: daha fazla konuşacağım bişey yok.
Y/n: peki.
Y/n, y'yi kapıya kadar eşlik etti.
Y/n: görüşmek üzere y-chann ve dediklerimi de unutmaa.
Y: tamam.
----------------------------------------------------------
Eveet bu bölümde bu kadardı umarım beğenmişsinizdir
Bölümün birazını başta yazmıştım ama sonradan çok üşendiğim için biraz geç geldi.
Kendinize iyi bakıınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtoshi Rin X Y/N | Blue Lock
RomanceBir insan manipüle edildiğini bile bile kendini kaptırmaya devam edebilirmi? İtoshi Rin×y/n Animeden bağımsızdır