Y/n, rin ve sae filmi izlemeye başladılar. Üçüde o ısmarlayacak yemeği yemek istiyordu. Bu yüzden tüm korkularını kendilerine sakladılar.
Filmin ilk 1 saati kimseden ses çıkmadı. Ama sorun şu ki asıl korku filmin sonlarına doğru oluyordu. Son dakikalarda kimin yenileceği ortaya çıkacaktı.
...
Aradan biraz daha zaman geçti ve filmin bitmesine yarım saat kalmıştı ve kimseden yine ses çıkmamıştı.
Rin ve sae filme tereddütlü bir şekilde korkmamaya hazır beklerken, y/n filme odaklanmış bir şekilde izliyordu.
Ve olması gereken oldu...
Bir anda kameraya karşı çığlık atan korkunç yüzlü bir kadın çıktı...
Y/n tepki vermemişti, rin ise sadece sıçramıştı fakat...
Sae: ANANI SİKİM!
Diyerek yenilen kişi oldu.
Bunu duyan y/n ve rin yüksek sesle kahkaha atmaya başladılar.
Y/n: HAHAHA! BİRDE O KADAR İDDİALIYDIN!
rin: GÖRMEK İSTEDİĞİM ŞEY BUYDU, SENİ KORKAK AHAHAHA!
saeni ise sadece yüzü kızarmış ve kaşları çatılmıştı. Baya utandığı belliydi.
Sae: hadi susun artık! Ismarlayacağım yemeklerinizi!
Rin ve y/n bi kaç saniye saeye boş boş baktılar ve sonra saenin suratı görünce daha da gülmeye başladılar.
Bu bir kaç dakika sürdü...
...(zaman atlaması)
Y/n: ben artık gideyim, saat geç oldu.
Sae: peki, seni eve kadar bırakmamı istermisin?
Y/n: hiç zahmet etme, son otobüs 10 dakika ya burda olur. Durakta evime yakın zaten.
Sae:peki...
Sae y/n yi durağa kadar bıraktı ve otobüs gelince geri eve döndü.
Rin ise çoktan odasına çıkmıştı. Y/n ye bir görüşürüz bile dememişti. Y/n den hala nefret ediyordu fakat bugün eğlenmedi değildi. Aslında yıllar sonra abisiyle hatta yıllar sonra hayatında ilk defa bu kadar çok eğlenmişti. Bu duygu o yüzden biraz yabancı gelmedi değil...
Y/n ile yakınlaşmak istemiyordu. O pislik herkesi manipüle ediyordu ve rin herkes gibi y/n nin köpeği olmayacaktı. Tam tersine rin, y/n nin eceli olacaktı. Belki sonra y/n yi kendi köpeği yapabilirdi ama...
Yinede büyük hayallere kapılmak istemiyordu. Çünkü o kızın sağı solu belli olmuyordu ve rin buna hazırlıklı olması gerekliydi bu yüzden bugün yaptığı yanlıştı.
(y/n ile düşman değillermiş gibi eğlenmelerinden bahsediyo)
Y/n ile dostluğu aklından bile geçirmemeliydi. Onun yanında gülmemeliydi bile.
Ama bir dakika...
Eğer y/n ile yakınlaşırsa y/n ona güvenecektir değilmi?
Eğer y/n ona güvenirse de tamamen savunmasız bir halde olacak.
Ve rin işte o sırada y/n yi sırtından bıçaklayıp tüm sırlarını ortaya çıkaracak.
Kötü bir fikir değildi aslında...
Ama yine düşününce y/n nin birilerine güvenmek gibi bir duygusu yoktu. O yüzden bu büyük bir kumardı. Rin y/n yi alt etmeye çalışırken y/n bilmediği bir yerden birşey yapabilir ya da...
Rin istemeden y/n ye kapılabilirdi...
Rin bunu kesinlikle istemiyordu. Amacının dışına çıkmaması lazımdı.
Bu yüzden y/n ile yeniden bir kavga edecek ve tün ses kayıtlarını alacaktı...
Evet, tek yol buydu...
...
Y/n eve geldiğinde kendisini önce yatağa attı ve biraz dinlenmeye karar verdi. Tavana bakıp düşüncelere dalmıştı.
Yıllar sonra ilk defa istemeden mutlu olup eğlenmişti. Y/n yıllar önce bir daha duygularını açmamaya söz vermişti halbuki. Fakat şimdi yaptığı kurallara aykırı değilmiydi?
Ama yinede bu onu değişik hissettirmişti. Hele de en nefret ettiği adam ve duygularının olmadığı rini yenmek için çıktığı adam vardı. Çok saçmaydı değilmi?
Y/n bundan dolayı kendine kızmıştı. Ortamının kendisini değiştirmesine izin veremezdi. Eğer birisine güvenirse o kişi seni sırtından bıçaklar, bu dünyayı sadece kendin için yaşa, en yükseğe tırmanabilmek için diğerlerini en aşağıya at ve onları sömür... y/n nin yaşadığı yıllar boyu öğrendiği şeydi...
...
Y/n en sonunda yatağından kalkıp sıcak bir duşa girmeye karar verdi. Bugün yağmurda epey ıslanmıştı.
Yaklaşık yarım saatlik duşundan sonra saçlarını kurutmadan sadece tarayı ve üstüne pijamalarını giyip kendine yeşil çay yaptı.
Bu gece uyumayacaktı. O günden sonra hiç bir zaman kendi uyuma isteğiyle uyuyamamıştı. Sadece uyku ilaçlarıyla geçiniyordu.
Y/n bu uyumadığı günlerde çoğunlukla balkonda oturup sabaha kadar gökyüzünü izlerdi. Bu bazı kişilere sıkıcı gelebilirdi ama y/n gökyüzüne bakarken aklına eski anıları geliyordu. Evindeki yanıklar, annesinin bıçaklanması, babasının ona dedikleri ve de o zorbalıkların hepsi...
Hiçbirisi y/n nin aklından çıkmıyordu , hepsi dün gibi gözünün önündeydi. Ama yinede bu anıları unutmak istemiyordu. Her gökyüzüne baktığında hep o anılarını düşünürdü. Bunun sebebi ise şimdiki benliğini kaybetmek istememesiydi. Çünkü biliyordu ki Eğer eskisi gibi olursa yine herşey batacaktı. Y/n bunların yaşanmasına bir daha asla izin vermeyecekti.
----------------------------------------------------------
ŞOK ŞOK ŞOOKK
Sevgili yazarınız ilk defa bu kadar erken bölüm gönderdi. Alkış alalım lütfenn
Üşenmezsem yarım yine bir bölüm yazar atarım
Bu kadar aktif olmak istememin sebebide okul başlamadan bu hikayeyi iyice ilerletmek istemem
Bu hikaye bittikten sonra bir tane daha yazmayı düşünüyorum
Ama merak etmeyin bu hikayenin bitmesine daha çoook var
Diyeceklerim bu kadardı.
Kendinize iyi bakınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtoshi Rin X Y/N | Blue Lock
Любовные романыBir insan manipüle edildiğini bile bile kendini kaptırmaya devam edebilirmi? İtoshi Rin×y/n Animeden bağımsızdır