Y/n okula geldiğinde herkesin ona baktığını gördü. Normalde gene bakanlar oluyordu ama. Bu sefer bakışlar farklıydı. Buda neydi ki şimdi?
Sınıfa girdiğinde yine herkes y/n ye bakıyordu. Y/n ise dayanamayıp bachiraya sordu.
Y/n: bachira, neden herkes bana böyle bakıyor, bir fikrin varmı?
Bachira: neden yaptın y/n?
Y/n:ha? Ne yapmışım?
Bachira: bilmiyormuş gibi konuşma! Bizi hiç sevmeyip sadece manipüle için kullandığını biliyorum! Artık herkes biliyor!
Y/n nin gözleri kocaman oldu. Ne? Nasıl yani? Nasıl oldu? Yada, kim yaydı?
Bachira: hiçbirşey demiyorsun! Dediklerine inanmak istemedim ama... ama sen kendini savunmuyorsun! Hiçbirşey demiyorsun y/n!
Bachira haklıydı. Y/n ne kendisini savunabiliyordu, ne de birşey diyebiliyordu. Gözleri sonuna kadar açılmış ve kafasını aşağıya eymişti.
Bachira: doğru muydu y/n?
Bachira bunları söylerken diğerleri ise yanında bachirayı desteklercesine duruyorlardı.
Y/n Artık pes etti.
Y/n: evet... doğru...
Bachira: nedenki? Sana gerçekten güvenmiştik ama... yanımızdayken hiç eğlenmedinmi? Herşey manipüle içinmiydi?
Y/n onlarla birlikte mutluydu. Eğlenmişti.
Y/n: hayır, eğlendim.
Bachira: o zaman neden?
Y/n: açıklayamam... lütfen beni daha da sıkma...
Y/n birşey demeden, bachirayo dinlemeyip yerine geçti ve kafasını sıraya koydu. Şaşkınlığını hala üstünden atamamıştı. Ama y/n yi asıl üzen şey, artık herşeyin bitmesiydi. Tüm planları mahvolmuştu...
...
Hoca sınıfa geldiğinde y/n kafasını sıradan kaldırdı fakat derse hiç katılmadı. Yek düşündüğü sabahki olanlardı. Sadece yapacak son şeyi kalmıştı. Teneffüste ilk işi saeyi bulup dürüstçe ayrılmaktı. Daha da uzatıp kimseyi üzmeye gerek yoktu. Bunun için biraz geçti ama...
...
Teneffüs olduğu gibi hızlıca saenin sınıfına gitti ve onu aşağıya çağırdı.
Sae: olanları duydum...
Y/n: ne düşünüyorsun?
Sae: ne hakkında?
Y/n: anlamamış gibi yapma, sadece dürüstçe cevap ver.
Sae: açıkçası... senden hiç beklemezdim. Ama yinede doğruluğundan emin değilim. Sonuçta sadece yeni bir dedikodu değilmi?
Y/n: şüphelenecek birşey yok sae, herşey doğru.
Saenin gözleri büyüdü.
Y/n: seni buraya çağırmamın sebebi, senden dürüstçe ayrılmaktı.
Sae ikinci şokunu yaşamıştı.
Y/n: benim nasıl biri olduğumu öğrendin. Sanırım bundan seni kullandığımı anlamışsındır. Artık herşey bitti sonuçta ve artık benle de çıkmak istemezsin diye düşünüyorum. Öyle değilmi? O yüzden saha fazla üzülüp, uzatmadan ayrılalım olurmu? Bundan sonra kendine iyi bak.
Y/n ayağı kalktı ve tam arkasını dönmüşken yüzünü saeye çevirdi
Y/n: ve bir daha asla kimseye bu kadar çabuk güvenme.
Dedi ve gitti.
Sae hiçbirşey demedi. Sonuçta onu kullanıyordu. Buna üzülmemeyi lazımdı. Ama... o y/nyi sevmişti...
...
Y/n ise hızlıca kızlar tuvaletine gitti ve aynadan kendine baktı.
Aynı eskisi gibi gözüküyordu. Ne kadar çirkin değilmi? İşte y/n bu sırattan nefret ediyordu. Bu yüze bakmak onu o kadar tiksindiriyordu ki... Tam düzelip planını düzgünce ilerletirken, herşey mahvolmuştu. Sanırım artık hiçbirşeyin önemi yoktu...
Y/n kendine tiksintiyle bakmayı sürdürürken, zil çalmıştı ve y/n hızlıca kimseye bakmadan yerine geçti. Bugün hiç sırasından kalkmak istemiyordu. Ders haricinde sadece yatacaktı.
...(zaman atlaması)
Sonunda öğle arası olmuştu. Y/n kafasına sırasını koymuş herkesi duymazdan gelerek. Kendi dünyasına odaklanmıştı. Artık sınıf susmuştu. Galiba herkes sınıftan çıkmıştı. Eh, bu y/n için iyi bir haberdi.
Y/n bu sessiz zamanını bu dedikodunun kimin yaydığını düşünmeye harcamaya karar verdi.
Bi kaç dakika düşündükten sonra aklına rin ile yaptığı konuşma geldi ve içinden koca bir 'siktir' çekmişti.
Rine herşeyi anlatmıştı! Ve bunun sonucunda da rin tabikide bunu yaymıştı. Sonuçta y/n ye büyük bir düşmanlık besliyordu. Ama ona nasıl inanmışlardı? Geçen söylediğinde kimse rine inanmamıştı.Y/n bunu düşünerek bir yere varamayacağını anlayınca. Hızlıca ayağa kalktı. Rini bulması lazımdı ki rin zaten sınıftaydı ve şuan y/n nin yaptığı ani hareket yüzünden y/n ye bakıyordu.
Y/n: neden yaptın bunu!?
Rin alaycı bir tavırla gülerek cevapladı.
Rin: neyi yapmışım?
Y/n: geçiştirmesene! Soruma cevap ver!
Rin ayağa kalktı ve y/n nin önüne dikildi. Y/n den epey uzun oldupu için ona yukarıdan bakıyordu.
Rin: nedenmi? Senden nefret ediyorum çünkü. Neden yapmayım?
Y/n: sadece o kıçını kırıp hiçbirşey demeden oturabilirdin! Neden benden bu kadar nefret ediyorsun!?
Ben sana ne yaptım ki!?Rin: hareketlerini sevmiyor olamaz mıyım? Seni mahvedip çöküşünü görmek istedim. Olamazmı?
Y/n: seni orospu çocuğu!
Y/n sınıftan rinin yanından sinirlice geçerken, rin kaşlarını çatarak y/n yi kolundan tuttu. Ama çok iyi olmadı çünkü tuttuğu gibi y/n, rinin suratına okkalıca bir tokat atmıştı.
Y/n:SAKIN BANA DOKUNMA.
rin yediği tokatla ortada kalmıştı...
----------------------------------------------------------
Bu bölüm biraz geç geldi. Çünkü nasıl başlayacağımı bilememiştim o yüzden klasik başladım.
Bide azcık kaos.
Umarım beğenmişsinizdirrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtoshi Rin X Y/N | Blue Lock
Roman d'amourBir insan manipüle edildiğini bile bile kendini kaptırmaya devam edebilirmi? İtoshi Rin×y/n Animeden bağımsızdır