Yine sıkıcı bir okul günü...
Okulu ne kadar sevmesemde o abim denen bozuntuyu kesinlikle geçmem lazımdı,o benim hayatımdaki tek değerli şeyken beni ardında bırakıp gitti. O günden sonra bende kendime bir karar verdim,kesinlikle onu geçecektim!Okulun içinden girdim bugün biraz, geç kalmıştım ,cidden haftasonundan sonra şu okuldaki gevşekler çok sinir bozucu geliyordu! Her zaman öylelerdi ama neyse...
Sınıfa girdiğimde herkes birbirine girmiş birbirleriyle bağrışıp şakalaşıyorlardı. Ahhh gerçekten bu sikiklerin hepsi çok sinir bozucu!Tam sırama oturdumki hoca geldi, neyseki sınıftaki varlıkların sesine daha fazla katlanmayacaktım. Sınıfa hocayla birlikte arkasında bir kız daha girdi,büyük ihtimalle yeni öğrenciydi. Sınıftakiler yetmezmiş gibi bide bu kız çıktı. Hoca bir anda konuşmaya başladı "evet çocuklar bugün sınıfınıza yeni bir arkadaş geldi,kendini tanıtabilirsin" sonra kız minik bir gülümsemeyle "merhaba arkadaşlar ben y/n, y okulundan bi takım sorunlar yüzünden bu okula geldim. İyi geçinelim" kızın sesi ortalama bi incelikte , kısık ve sakindi. Fazla samimiyeti şimdiden gıcığıma gitmişti."pekala y/n, şu arkadaşının yanındaki boş sıraya geçebilirsin" hoca benim yanımdaki sırayı gösteriyordu. O sıraya sınıftaki kimseyle iyi anlaşamadığım için kimse oturmazdı ,büyük ihtimalle bu kızda bi yerden sonra burdan sıkılıp başka bir yere geçmek isteyecekti. Sonra kız hiçbişey demeden yerine geçti "selam ben y/n, senin adın ne?" Yüzünde yine o gıcık gülümseme vardı" gerekmediği sürece benle konuşma" onu azarladım ama yinede yüz şeklini hiç bozmadan önüne döndü. Bu nasıl bi yüzsüzlükte böyle?
Sınıftakilerin o y/n adındaki kız hakkındaki fısıltılarını duyabiliyordum. Erkekler kızın ne kadar güzel olduğu hakkında konuşsada bazı kızlar bu durumdan hoşlanmamış gibi duruyorlar dı. Y/n'nin bu konuşmaların hepsini duyduğumdan emindim ama yinede yüz şeklinde hiçbir değişiklik yoktu. ben herhangi bi lafta sinirlensemde bu kızda hiçbir değişiklik olmuyordu! Kızın yerinde olsaydım şimdiye çıldırmıştım! Ama yinede sorunun bende değil o kızda olduğunu düşünüyorum, bir insan bu kadar tepkiye karşı böyle durabilmesi fazla anormaldi. Bu kızdan hiç iyi şeyler hissetmiyordum...
Eveeeeetttt bu bölümüm biraz sıkıcı olmuş olabilir ama ilk bölüm olduğu için böyle olduğunu düşünüyorumm
Umarım ilerki bölümlerde eğlenirsinizz.
Bu benim ilk hikayem olduğu için bi kaç yazım hatam olabilir İnşallah rahatsız olmamışsınızdır.
Diğer bölümü yazmaya bu gece başlayacağım kendinize iyi bakıııınnnnn💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtoshi Rin X Y/N | Blue Lock
RomanceBir insan manipüle edildiğini bile bile kendini kaptırmaya devam edebilirmi? İtoshi Rin×y/n Animeden bağımsızdır