Hocanın sıkıcı dersi bitmiş ve teneffüs olmuştu. Y/n nin başına herkes toplanmıştı. Yerimde oturan bi ben vardım...
Bir anlığına kafamı y/n nin olduğu yere çevirdiğimde onunda elini çenesine yaslamış beni izlediğini gördüm. Ona ne bakıyorsun? Der gibi bir bakış attım."Sen,epey ilgilimi çektin"
demişti yine o gıcık gülümsemesiyle, onu takmadan kafamı başka yere yönlendirdim, o ise başındaki kişilerin sorularına cevap verip başından savmıştı.
"neden beni duymazdan geliyorsun?"
Beni rahat bırakmayacaktı anlaşılan
"şimdiden nefretimi kazandın çünkü" bunu tehditkar bi ses tonuyla söylemiştim.
"Hmmm, şu anda senin nefretini kazanacak kadar ne yaptığımı merak ediyorum"
o sırada sırasından kalkıp önümdeki sıraya bana dönük bir şekilde rahatça oturdu.
"şu anda çoğu kişinin ilgisini kazandığımı düşünüyorum ama, benden hemen nefret eden birisinin çıkması ilginç değilmi?"
Beni bir türlü salmıyordu
"derste çoğu kızın senin ne kadar yapmacık olduğunu söylediklerini duydum, bunu seninde duymuş olman lazımdı"aynı rahatlıkla cevap verdim.
"Onlar umurumda değil, zaten tek amaçları sınıftaki erkekleri elde etmek değilmi?, sırf erkekler benim hakkımda güzel konuştukları için böyle davranıyorlar. Beni daha ne kadar tanıdılar ki?"
Mantıklıydı
"açıkçası ne sen nede sınıftakiler umurumda eğer beni bi salarsan kitabımı okumak istiyorum" artık cidden bunalmıştım
"aslında sana sormak istediğim birşey vardı"
"Ne soracaksan sordu git başımdan"
"Neden sınıftan bu kadar kopuksun?"
"Sınıftaki bu aptalca varlıklarla konuşacağımı mı sanıyorsun?""Hmm, açıkçası duymak istediğim cevap tamda bu değildi. Başka bi türden sorayım, neden bu kadar çok çalışıp insanlarla olan arana duvar örüyorsun?"
Bu abim denen bozuntuyla olan anılarımı aklıma getirdi. Sinir bozucu!
"Aptal insanların aksine benim bi amacım var"
"Peki, seni daha fazla sıkmayacağım. Ama yinede dikkatli olda o aptal insanlardan biri olma "
Ha?!
Buda ne demekti şimdi! O aptal insanlardan biri olma mı?!
O beni tanıyomuda, o benim geçmişimi biliyomuda böyle konuşuyo?
Ahhh bu y/n denen kızla konuşmak benim sinirlerimi epey hoplattı, diğerleri yetmezmiş gibi bide bu çıktı...Evetttttt bu bölümde bittii
Hikayenin daha başı olduğu için biraz sıkıcı olabilir ama yinede umarım beğenirsinizz
Ben kaçtıııııımmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtoshi Rin X Y/N | Blue Lock
RomanceBir insan manipüle edildiğini bile bile kendini kaptırmaya devam edebilirmi? İtoshi Rin×y/n Animeden bağımsızdır