Y/n yemeğini yemeye başladı. Rin ise onu dikkatlice izliyordu.
Y/n: bana öyle dik dik bakmaya devammı edeceksin?
Rin:evet.
Y/n: eğer böyle bakacaksın yemiyo-
Rin yemeği aldığı gibi y/n ağzına soktu.
Rin: konuşup durmada ye yemeğini!
Y/n: ne yapıyorsun be! Ya boğazıma kaçsaydı?
Rin: sonuç olarak kaçmadı, o yüzden mızmızlanma ve ye. Yoksa daha demin yaptığım gibi yemeğini kendi ellerimle yedirmekten çekinmem.
Y/n: ah, başıma ne tür bir bela açtım ben...?
Rin: herşeyi kendin yaptın aptal.
Y/n: her dediğime cevap vermesene.
Rin ile y/n bir süre birbirlerine ters ters baktılar ama sonra rin ortamı biraz yumuşatmak için konuştu.
Rin:ee? Çıkışta ne yapacaksın?
Y/n başını masaya yasladı.
Y/n: önce kendime iyisinden bir telefon alacağım.
Rin:ne? Niyeki?
Y/n: kırıldı.
Rin:nasıl becerdin?
Y/n: bir şekilde kırıldı işte...
Rin:peki...
Rin:peki sen benim ne yaptığımı sormayacakmısın?
Y/n: hayır.
Rin:neden?
Y/n rine ters ters baktı.
Y/n: merak etmiyorum çünkü. Ayrıca senin şuanki gereksiz yakınlığın beni rahatsız ediyor. Nedeni de ortada.
rin bir süre sustu.
Rin: rahatsız olabilirsin ama seni iyileşene kadar rahat bırakmıyorum.
Y/n geriye yaslanıp içini çekti.
Y/n: neden bu kadar umursuyorsunki? Benden nefret ettiğini düşünüyordum.
Rin: senden zaten nefret ediyorum aptal, sadece beklediğimden daha kötü tepkiler aldın ve yaralandın. Bunları görmezden gelecek kadar acımasız değilim.
Y/n rine yandan baktı ve soğuk bir ifadeyle söyledi.
Y/n: beni sadece rahat bırak rin. Senin bu gereksiz iyiliklerine ihtiyacım yok. Sadece yaptıklarımdan sonra geri çekilip yaptığın eseri sessizce izlemeliydin.
Rin yüzünü y/n nin yüzüne yaklaştırdı.
Rin: ne yapacağımı sana sormuyorum aptal.
Y/n: yapacakların beni de etkiliyor. O yüzden sadece o kıçını kırıp beni görmezden gel, bana bakma, hatta benimle konuşma bile.
Y/n rinin yanından kalktı ve gitmeye başladı. Rin ise hiçbirşey demeden y/n nin gidişini izledi...
...(zaman atlaması)
Okulun sonun kadar y/n kafasını sıradan kaldırmasını ve rinde y/n ile konuşmaya çalışmamıştı.
Y/n çıkışta telefonuma gidip hoşun giden telefonu aldı ve evde onun ayarlamalarını yaptı.
Rin ise o sırada yatağında uzanırken y/n ile olanları düşünüyordu. Okuldakilerin bu kadar ileri gideceğini düşünememişti. Y/n nin ettiği kavgada yaralanan kolunu gördüğünde rin içinde hafif bir pişmanlık duygusu hissetmişti. Kolu gerçekten de kötü görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtoshi Rin X Y/N | Blue Lock
RomanceBir insan manipüle edildiğini bile bile kendini kaptırmaya devam edebilirmi? İtoshi Rin×y/n Animeden bağımsızdır