21

93 6 31
                                    

Rin derslerine akşama kadar odaklanamadı. Tek istediği eve bir an önce gidip uyumaktı. Bugün ders çalışmasına gerek yoktu. Çünkü bugün herkesin çok sevdiği gün olan cumaydı. O yüzden bugününü yatarak değerlendirecekti.

...(zaman atlamasıı)

Okul sonunda bitmişti. Herkes çantaları kaptığı gibi eve gitmeye başlamıştı.

Rin yürürken yine hep gördüğü gibi önünde ki y/n yi gördü. Fakat bugün sadece y/n değil, sae de onunla birlikteydi. Kahrolasının bugün kursu yoktu anlaşılan...

Rin biraz onların konuşmalarını dinlemeye çalıştı. Hani yanlış anlamayın sadece en nefret ettiği 2 insanın konuşmasını merak etti...
(Hadi inanmış gibi yapalım jşgşut)

Dinlediklerinden sadece yarın buluşacaklarını anlamıştı. Bir dakika! Bu ikisi yarın buluşuyomu?

Rinin aslında saenin yarın evde olmadığını öğrenmenin hoşuna gitmesi lazımdı ama rin nedense rahatsız olmuştu. İçinden 'o kahrolasıyla buluşacağına kırıp kıçını evinde oturabilirdi...' diye düşündü fakat bundan sonra kendine kızdı.

...

Rin onca düşünceden sonra eve varabilmişti fakat sae gelmemişti. Büyük ihtimalle y/n yi evine bırakacaktı ya da...

Rin bu düşüncesinden dolayı kıpkırmızı olmuştu ve olayın etkisinden kurtulmak için iki eliyle yanaklarına sert bi tokat atmıştı. Bu tokat yüzünden yüzü daha da kızarmıştı ama...

Rin bu düşüncelerinden arınmak için eline telefonunu aldı ve acıktığını hissetmişti. Tabikide yemek yapmayacaktı çünkü buna hiç yeteneği yoktu. 'Sae olsa şimdiye  yemek yapmıştı' diye geçirdi içinden fakat şuan o evde olmadığı için tek çare yemek sipariş vermekti. Açtı telefonunu ve yemeklere bakmaya başladı ve en sonunda kararı hamburgerde almıştı. Siparişini verip telefonda gezinmeye başladı.

...

Telefonda gezinirken kapı çaldı. Yemek geldi diye düşünürken gelen kişi aslında saeydi...

Kapıyı açtığı gibi hiçbirşey demeden arkasını dönüp odasına giderken aniden kapı bir daha çaldı ve yemek siparişi gelmişti.

Rin yemeği aldıktan sonra odasına giderken.

Sae: bana sipariş vermedinmi?

Rin: sen gelmezsin diye vermedim.

Sae biraz olduğu yerde kaldı ve rinle bir kaç saniye bakıştılar fakat sonra rin dönüp odasına gitti. Galiba tek çare kendine yemek yapmaktı...

...

Rin odasına gidip herhangi bir anime açarak yemeğini yemeğe başladı. İçinden 'eve erken geldi, demekki y/n yi hemen eve bırakıp gelmişti.' Rin bi ohh çekti ve yine yaptığı hareketten dolayı kendine tokatı bastı.

Rin yemeğini yedikten sonra telefonunuda bırakıp tüm gününü yatarak geçirdi.

...(cumartesi)

Y/n saat 9 gibi uyanmıştı ve tembellik yapmadan yataktan kalkıp duş almak için kıyafetlerini hazırladı ve duşa girdi. Yaklaşık yarım saatlik duşun ardından, kendine minik bir kahvaltı hazırladı ve yemeye başladı. Bunları yaparken saat çoktan 11 olmuştu.

Kahvaltısını yapıp bulaşıkları yıkadıktan sonra saçını kurutmaya başladı. Saçını kurutup topuz yaptıktan sonra dolabını açıp ne giyeceğini düşünmeye başladı.

En sonunda altına koyu mavi renkli kot şort ve üstünede göbeğini biraz gösterecek kadar kısa beyaz renkli siyah yazıları olan bir swet giydi. Kombinini onayladıktan sonra yüzüne hafif bir makyaj yapmak ve yapmamak arsında kaldı ama sonra biraz maskara çekip açık renkli bir ruj sürmeye karar verdi.

İşini bitirdikten sonra saat çoktan 11.30 olmuştu. Artık çıkma vakti gelmişti. Sae ile 12 de kütüphanenin önünde buluşacaklardı.

Çantasının içine kalemliğini ve bir iki test kitabıyla defterini aldı ve yola çıkmaya başladı.

...

Kütüphaneye gittiğinde sae nin çoktan geldiğini görmüştü. Saenin üstünde beyaz bir gömlek ve siyah bir pantolon vardı. Bu kombin saeye yakışmıştı.

Sae y/n yi gördüğünde bir kaç saniye y/n yi süzdü. Y/n saenin gözünde o kadar güzeldi ki sae uzun bir süre gözlerini y/n den ayıramamıştı.
En sonunda y/n konuşmaya karar verdi.

Y/n: çok beklettim mi?

Sae y/n nin dediğiyle birlikte kendine gelip y/n nin yüzüne bakmaya başladı.

Sae: ha-hayır bende yeni geldim zaten.

Y/n: iyi o zaman. Kütüphaneye girelim mi?

Sae: tamam.






----------------------------------------------------------

Bu bölümde bu kadardı umarım beğenmişsizinizdirr.

Diğeri bölümü biraz daha hızlı yazmaya çalışıcam.

Kendinize iyi bakınnn


İtoshi Rin X Y/N   | Blue LockHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin