Merhabalar, ilk hikayem Yarım Kalışlar'ın tanıtım bölümünü beğeninize sunmuş bulunmaktayım. Bu heyecanlı serüvenime ortak olmanızı dilerim. Olabilecek tüm olumlu ve olumsuz geri dönüşlere açığım.
Uzun zamandır aklımda olan bu hikayeyi paylaşıp paylaşmamayı çok düşündüm, deneyimsiz olsam da aklımdaki hikayeyi buraya aktarmak istedim.
Daha bölümleri yazamasam da ilk yayın tarihimin doğum günümden bir gün önce olmasını istiyorum. Bana ve hikayeme 23. yaşamın tamda bittigi bu günün uğur getireceği ümidi ile başlıyorum.
Keyifli okumalar dilerim... 🙂🙃
_________________________________________
Genç kız bir ümide tutunup olmazı olur yapmay denemişti. Olmayacağını bile bile... Yıllardır söylemek için beklediği fakat bir türlü cesaret edemediği kelimeler birden döküldü genç kızın ağzında
"Cihangir, seni seviyorum ne olur deneyelim" dedi.Genç adam hiç acımadan"Olmaz, bu zamana kadar o gözle bakmadım, sevmedim seni bundan sonra da yapamam" dedi.
"Olsun, deneyelim ne olur Cihangir, benim sevgim yeter bize" dedi. Yetemeyeceğini bile bile. Öyle bir çaresizlikle kurdu ki bu cümleyi adam sesini çıkartamadı.
"Ayperi çok küçüksün, dayanamaz bekleyemezsin gün geçtikçe hayal kırıklığına uğrar, kırılırsın"
"Dayanırım, beklerim ne olur Cihangir bir şans ver" dedi
"Tamam, tamam ama günün birinde seni sevemezsem..." diyemeden
Genç kız sevinçle "Günün birinde beni sevemeyen gönlün olur da başkasına kayarsa söz yolum bile yoluna çıkmayacak" dedi.
Öyle de oldu. Gömdü kız sevdasını içine çıkmadı adamın karşına, ta ki o güne kadar...
_________________________________________
Zordu, yıllardır sevdiği adamın gözünün içine baka baka onu sevmiyormuş gibi davranmak. Olmayan abisi gibi davranan adama sürekli abisi olmadığını hatırlatmak, kendinden önce hep sevdiği adamı düşünmek, kendi mutluluğuyla değil de adamın mutluluğuyla mutlu olmak.
Çok şey görmüştü genç kız hiçbirine ses çıkartmamıştı ama sevdiği adamın mutluluğunu paylaşmak ilk defa ağır gelmişti. Nasıl gelmesin? Genç adam gözünün önünde sevdiği kadınla nişanlanmıştı. Adam ona öyle güzel bakıyordu ki dayanamadı genç kız, yüzünden eksiltmediği tebessüme iki damla yaş eşlik etti. Onun tarafında sevilmeyeceğini, adamın ona o gözle bakmayacağını bilse de küçük yüreği hep bir ümit beklemiş, sabretmişti. Genç kız, acıda olsa annesinin dediklerine hak vermişti. Ne demişti annesi "Seni bu halinle kim sevip kabul etsin, geçimsizin tekisin..." Hiç sevilmese de hep sevmişti, demek ki nasibinde sevilmek yoktu diye düşündü. Yaşlar yüzünü kaplarken arkasında onu ilk defa böyle gören birini bırakıp ilerlediğinin farkında değildi.
Zamanın ne sürprizlere gebe olduğunu bilseydi bu günlere şükür mu ederdi lanet mi ederdi gelin hep beraber şahit olalım.
_________________________________________
Veee ilk tanıtım bölümünün sonu.
Umarım tanıtım bölümüm dikkatinizi çekmiş ve ufakta olsa merak uyandırabilmişimdir.
Karakterler ve hikaye hakkında fikirleriniz ve yorumlarınız bekliyor olacağım.
Mutlu, sağlıklı ve başarılı günler dilerim. Görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARIM KALIŞLAR/Mahalle Kurgusu
Romance"Çıkart üstünü!" "Ne..ne saçmalıyorsun Cihangir" diye şaşırdı genç kız kafayı mı yemişti bu adam da gelip böyle densiz gibi konuşuyordu. "Ayperi, sana üstünü çıkart dedim" Cihangir gözü dönmüş bir şekilde sadece dediğinin yapılmasını bekliyordu. Öğr...