5. Bölüm

1.2K 60 17
                                    


✨️Keyifli okumalar dilerim ✨️

Yorumlarınızı bekliyor olacağım🧡

Yorumlarınızı bekliyor olacağım🧡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





"Ayperi"

Nefes nefese bağırıp kendilerine doğru koşan Aslı'yı gören iki genç ne olduğunu anlamadı. Cihangir'in eli aniden Ayperi'nin yanağından kayarak kucağına düştü. Telaş ile ayağa kalkan genç adam kardeşine doğru temkinli adımlarla ilerledi. Aslı'nın olay kolay bu hale gelmeyeceğini biliyordu. Ayperi, olayı tam kavrayamadığından dolayı daha sakin bir şekilde Aslı'ya bakıyordu. Aslı'nın telaşına çok odaklandığı için yanından kalkan adamı algılamakta geç kaldı. Hemen ardından kalkıp genç adamın peşinden Aslı'ya doğru hızla ilerledi. İçine anlamlandıramadığı bir korku peydah oldu. Cihangir, kardeşi ile arasındaki mesafeyi azalttığında daha hızla adımlarla Aslı'ya yetişip onu bu kadar telaşa düşüren olayı öğrenmeye odaklandı fakat bunu olabildiğince sakın yapması gerektiğininin farkındaydı.

Sesindenki telaşı gizlemeye çalışarak konuşmaya başladı."Aslı, ne oldu?"

Aslı konuya hemen girmek istiyordu. "Ab..i ben Ay..peri-"

Kardeşinden yayılan gergin havayı biraz dağıtmak için ellerini yanağına koyarak ona güven verircesine okşadı.

"Aslı, güzelim sakın ol derin nefes al tane tane anlat ne oldu?"

Aslı, abisinin sözünü dinleyerek birkaç dakika soluklandı. Yanağında gezen ellerle korkusu dağılıp yerini ufak bir telaşa bıraktı. Abisinin arkasında duran genç kıza kafasını çevirdi. Genç adamın birkaç adım arkasında tedirgince duran Ayperi, üzerinde hissettiği gözler ile rahatsız olsa da az önce bulundukları pozisyona Aslı'nın şahit olduğunu bilmek onu çok utandırdı. Cihangir ise kardeşini bu kadar telaşlı görmenin tedirginliğini yaşıyordu.

"Sakinsen ne olduğunu anlatmaya başla."

Aslı derin bir nefes alarak sadece abisine baktı.

"Abi, ben nöbete gitmek için evden çıktım. Akbilimi en son Nazlı kullandığı için unutmuşum tekrar eve döndüm. Nazlı, Apyeri'lerin kapısında Emine teyze ile konuşuyordu..."

Apyeri, Aslı'nın anlattıklarından neden bu kadar telaşa kapıldığını başta anlamasa da duyduğu son cümle ile kendi de telaşlandı. İçinde anlamlandıramadı korkunun nedeni biraz sonra dile döküldü.

"Emine teyze Apyeri seninle kitap almaya gideceğini söyleyip evden çıktı. Sen neden Ayperi'yi size çağırıyorsun ki? Hani birlikte gidecekstiniz dedi tabi benim akıllı ikizim yok ya öylemi yapacaktık diyip toparlayamayınca Emine teyze, Yüsra'yı çağırdı onunda haberi yokmuş. Hemen Ayperi'yi aradılar ama cevap da almayınca Emine teyze bağırmaya ağlamayan başladı. Çok ağlıyordu abi Ali amca ile karakola gitmeye hazırlanıyorlardı."

YARIM KALIŞLAR/Mahalle KurgusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin