Merhabalar, son tanıtım bölümü ile karşınızdayım.
İlk bölümü de bu hafta içerisinde yazıp yayınlamayı düşünüyorum.
Keyifli okumalar dilerim.
Ayperi, kapıda gördüğü adamla yavaşça yutkundu. Duruşunu düzeltip kazağının eteklerinde tuttu. En son adamı, sevdiği kadınla nişanlanırken görmüştü. Şimdiye evlenmiş olması gerekiyordu. Bu gelişin onu yıkacağını hissediyordu. Çok zaman geçmişti ama kalbinde ki sevgisi bir türlü geçmemiş olduğu yerde kalmıştı, gözleri hasret kaldığı adamın çehresinde dolandı sakalları ve saçları askerlik yaptığı için kısaydı ama hala çok can yakıcıydı, derli toplu tam yaşının adamı olmuştu. O bu zamana kadar her şey olmuştu da bir Ayperi'yi seven adam olamamıştı ya en çok buna üzülüyordu Ayperi.
Cihangir'in neden bu kadar sinirli olduğunu anlamadı, hoş artık kimseyi anlamaya da dinlemeye de çalışmıyordu.
"Çıkart üstünü!"
"Ne..ne saçmalıyorsun Cihangir" diye şaşırdı genç kız kafayı mı yemişti bu adam da gelip böyle densiz gibi konuşuyordu.
"Ayperi, sana üstünü çıkart dedim" Cihangir gözü dönmüş bir şekilde sadece dediğinin yapılmasını bekliyordu. Öğrenecekti, aylardır içini bir fare gibi kemiren ve onu günden güne bitiren bu düşüncenin gerçek olup olmadığını öğrenecekti.
"Cihangir, bak iyi görünmüyorsun git evine kafanı topla öyle gel ne diyeceksen de"
"Peri eğer üstünü çıkartmazsın ben çıkartırım, sana son kez söylüyorum üstünü çıkart..."
"Hayırdır ırz düşmanlığına mi merak saldın halbu-" Ayperi ne olduğunu anlamadan kazağının üstünden çıkarıldığına şahit oldu. Herşey o kadar kısa sürede meydana gelmişti ki Ayperi ne olduğunu fark edemeden Cihangir'in göğsünün tam ortasında olan dövmede elini gezdirdigini gördü.
"Siktir... Sendin o kadın sendin, Peri kızı o, siktir...." Ne yapacağını bilemedi genç kız, eli ayağı buz kesti hatırlamaz dediği adam hatırlamıştı. Göz yaşları birer birer akmaya başladı, ne yapacağını bilemedi. Korkuyordu Ayperi adamın gözünün daha altlara kaymasında ölesiye korkuyordu. Eğer görürse başına gelecekleri biliyordu.
Cihangir, Ayperi nin göğsünden kayan ellerinin temas ettiği şişliğe gözlerini yavaş yavaş indirdi, yeni fark ettiği gerçek karşısında bu sefer daha sert yutkundu. Yaşadığı bu geç ikinci farkındalık onu yıkacak etkideydi 'yapmazdı Ayperi böyle bir şey' diye geçirdi içinden, sakince sordu.
Bu yaşına kadar yaptığı hiçbir şeyden korkmayan adam ilk defa korkuyordu.
"O, o bizim mi? Peri kızı o benim mi ço..cuğ..um"
İkinci tanıtım bölümünün sonuna geldik. Umarım kafanızda az çok hikaye canlanmıştır. Destekleriniz ve geri dönüşlerinizi bekliyor olacağım
Mutlu, sağlıklı ve başarılı günler dilerim. Görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARIM KALIŞLAR/Mahalle Kurgusu
Romance"Çıkart üstünü!" "Ne..ne saçmalıyorsun Cihangir" diye şaşırdı genç kız kafayı mı yemişti bu adam da gelip böyle densiz gibi konuşuyordu. "Ayperi, sana üstünü çıkart dedim" Cihangir gözü dönmüş bir şekilde sadece dediğinin yapılmasını bekliyordu. Öğr...