Part 1

1.9K 49 22
                                    

Sziasztok! Biztos észrevettétek, de az előző sztorim félbehagytam, ennyi kihagyás után nehezen tudnám folytatni, de most új ötletem támadt. Lehet, hogy még azt is folytatom valamikor, de remélem ez is tetszeni fog. Írjátok meg kommentben. :)

1.rész

Bogi minden érzékszervét lefoglalta a hangzavar, ami körülvette. Egyrészt a hangos zene, ami színpadon lévő bandának volt köszönhető, a sikitozó lányok és a körülötte lévő emberek miatt.

A lány igazából nem is akart itt lenni, de végül hagyta magát rábeszélni baratnőjének. Mostanában nagyon stresszesek voltak a napjai, mióta betöltötte a 29-et egyre jobban kezdte érezni, hogy már nem bírja úgy a nyomást, mint 20 évesen. Persze biztos a pár héttel ezelőtti szakítás és az azután következő költözés sem tett jót az idegrendszerének. És, ha még közben emberekkel foglalkozol, akkor az egész még ezerszer stresszesebb. Bogi szeretett gyógytornász lenni, csak éppen néha sokkal inkább érezte magát pszichológusnak.A szakítás után a munkán kívül mást nagyon nem csinált, úgy élt, mint egy zombi. Felkelt, majd egész nap dolgozott, ezért szombat este révén Nóri úgy döntött, hogy ideje kirobbantani Bogita barlangjából.


Így találta magát az egyik szórakozóhelyen egy olyan banda fellépésén, akikről azt sem tudta, hogy kicsodák. Nem volt rossz a zenéjük, de ebből a műfajból már kinőtt. Persze ez nem akadályozta meg abban, hogy élvezze az estét, táncolt a barátnőivel és meg is ittak már pár rövidet.


- Ah istenem, nézd már ezeket a fiúkat - üvöltötte a fülébe a barátnője és a színpad felé mutogatott


- A gyerekeink lehetnének Nóri!!! - rivallt rá Bogi, de azért vigyorgott ő is


Mindketten elnevették magukat, majd a két srác lement a színpadról, ők pedig tovább folytatták a táncolást.


Nóri szerint Boginak jót tenne, ha valakit összeszedne, legalább egy éjszakára. Bogi nem volt az egy éjszakás kalandok híve, ennek ellenére hagyta, hogy baratnője válassza ki neki a ruháját,ami egy nagyon testhez simuló fekete miniruha volt és a hozzáillő fekete magassarkú. Bőrére csillámos testpermetet fújt, ami szépen kiemelte a kreol bőrét, sötétbarna hosszú haja egyenesre volt vasalva, sminkje az átlagnál egy kicsit merészebb volt, de azért még így sem túl sok, csak éppen annyira, hogy jobban feltűnjenek a már így is nagy barna szemei és a telt ajkai.Talán az egyetlen, amit szeretett magán, azok az ajkai voltak, bár nem tagadja, hogy van bele töltve 1 ml. Nem volt egy kifejezetten cicababa típus, de nem volt megelégedve a szájávalkorábban, és ha már valamiért tehetünk, akkor miért ne?


Bogi kezdett elveszni a zenében és a vérében lévő alkoholtól egyre felszabadultabb lett, ahogy táncolt.


Két erős kezet érzett a csípőjén és egy mellkasnak ütközött a háta. Bogi azonnal le akarta rázni magáról a kezeket és szúrós szemekkel megfordult, de hirtelen megfagyott és hang sem jöttki a torkán. Az előtte álló srác kék szemei és huncut mosolya megbabonázták és szinte mozdulni sem bírt.Olyan ismerős volt neki a fiú... na, de honnan? Az alkoholtól és talán a fiú illatától már gondolkodni sem tudott, próbálta eltolni magától, de nem ment neki. Ezen felbátorodva a sráca derekára csúsztatta az ujjait és közel húzta magához. Bogi azt sem tudta mit kezdjen a kezeivel, így elég bénán, de a fiú vállaira tette őket végül.

You are my drug (Pető Brúnó ff)Where stories live. Discover now