Part 10

736 36 10
                                    

Bogi a lakásba érve ledobta a cuccait és egyből elővette a telefonját, hogy írjon Brúnónak.


Bogyesz🔥:


Most mi bajod? Megint a semmiért hisztizel Brúnó.


Válasz azonban nem érkezett természetesen, hiába várt percekig bámulva a telefonját. Már ismerte eléggé a fiút és tudta jól, hogy ilyenkor hallgatással bünteti Bogit. Egyáltalán nem értette mi baja, nem tett semmi rosszat, ez csak pár képről szól... nem fog meztelenre vetkőzni, sőt modell sem lesz belőle, csak szeretett volna pár szép képet magáról és élt a kínálkozó lehetőséggel. Különben is a volt csaja modell, az előtte lévő csaj is sokat mozgott a kamerák előtt, ők ketten meg nem is járnak, akkor mégis mi baja van? Pedig olyan jól elvoltak az utóbbi egy hónapban és a ma este is tökéletes lett volna. Talán el se kellett volna neki mondania... De úgyis megtudta volna és akkor lehet még rosszabb lett volna a reakciója. Bárcsak belelátna afejébe, sokkal könnyebb lenne.

Őszintén szólva Bogi eléggé tartott tőle, hogy a fiú szét fogja magát csapni ma és nem lesz ott, hogy kordában tartsa. Félt, hogy komolyan gondolta az utolsó mondatát, amit neki szegezett, és rettegett, hogy bosszúból összeszed valami random csajt. Ugyanakkor meg nem akarta engedni neki, hogy irányítsa. Megfordult a fejében, hogy lemondja a fotózást, de akkor Brúnó nyerne és azt egyáltalán nem akarta hagyni.Legszívesebben felhívta volna az egyik barátnőjét, de tudta jól, hogy már mindenki alszik, így bele kellett törődnie, hogy neki is le kéne feküdnie, mivel már így is mosott szarként fog kinézni a képeken.


Reggel Bogi az ébresztőjére kelt és persze rögtön megnézte van-e üzenet Brúnótól. Megkönnyebbült, amikor látta, hogy írt neki, hogy majd ha felkelt felhívja.Elkezdett készülődni, de nem akarta túlzásba vinni, hiszen a fotós azt mondta, hogy minden biztosítva lesz, sminkes, fodrász, stylist, stb.Egy gyors reggeli után már útnak is indult.


A studióban nagyon kedvesen fogadták, egyből el is kezdtek rajta dolgozni, majd a fotós is megjelent, akivel nagyjából egyidősek lehettek.


- Szia! Bogi vagy ugye? Áron vagyok - nyújtott kezet mosolyogva


- Szia - mosolygott vissza Bogi - Bocsi, ha béna leszek, még sosem voltam fotózáson.


- Ugyan, biztos egyből belejössz. Aki ilyen gyönyörű azt biztos imádja a kamera.


Áron nagyon kedves volt, de Bogi mégsem érezte úgy, hogy flörtölni akarna vele. Az igazság az, hogy ettől kicsit megkönnyebbült.


- Csak pár szolíd képre gondoltam, szeretném inkább az arcod hangsúlyozni a képeken, ha neked is megfelel.


- Persze - bólíntott Bogi - Nem igazán tudom, hogy kell pózolni, úgyhogy majd irányíts légyszi.


- Az insta képeid nem erről árulkodnak - vigyorgott - Azt hittem először, hogy benne vagy a modell szakmában.


- Jaj, dehogy. Nagyon nem az én világom, pedig nem te vagy az első, aki ezt feltételezi.


You are my drug (Pető Brúnó ff)Where stories live. Discover now