Part 4

811 41 14
                                    

Megérkeztem az új résszel. Kezdenek beindulni az események, írjátok meg hogy tetszett.  Kérdés: Ki találkozott már Bubussal személyesen? (: 


Brúnó és Bogi egész héten SMS-eket váltottak, hol többet, hol kevesebbet, de mindig aranyosan érdeklődött és ő is sokat mesélt. Amikor viszont egyszer csak hosszabb időre eltűnt, akkor Bogi tudta, hogy a barátnőjével van. Ezek az esetek akaratán kívül eléggé megviselték, ilyenkormindig megfogadta, hogy másnap nem fog neki visszaírni, de aztán mindig a szíve győzött az esze helyett. Hiába tudta, hogy nem szabadna neki válaszolnia és, ha ő lenne a barátnője helyében neki már ez is megcsalásnak számítana, hogy egy másik lánnyal beszélget. És hát őknem csak beszélgettek az első estéjükön. Tudta, hogy undorító, amit művel és soha az életben nem fordult még elő ilyen vele, de nem tudott parancsolni magának, azt akarta hogy vele foglalkozzon. Ami a legrosszabb az egészben, hogy már nem csak a fizikai vonzalom jelentettproblémát, hanem az, hogy egyre jobban kezdte megkedvelni őt.


Péntek reggel már gyomorgörccsel ébredt, mert tudta, hogy ma újra találkoznak. Nagyon korán kelt, elment zuhanyozni és megmosta a haját, nem szokott ilyet csinálni, de tudatalatt minél jobban akart kinézni. A reggeli arcápolási rutin után megszárította a haját, majd lágy hullámokat rakott bele. Feltett egy enyhe sminket, ami csak szempillaspirálból és egy ajakolajból állt, felvette a kedvenc melegítő szettjét, hiszen a munkába kényelmes ruha kellett. Magára fújta kedvenc parfümjét, amit inkább bulikba szokott vagy, amikor esemény van, de biztos nem munkába, ez pedig a Good Girl illat volt. Tudta, hogy ez tetszik Brúnónak, hiszen amikor azon az éjszakán együtt voltak, meg is jegyezte neki, hogy megőrül az illatától.


Az egész délelőtt szinte kiesett Boginak, annyira izgult már, hogy találkozhasson a fiúval. Az agyával viszont tudta, hogy meg kéne neki mondania, hogy próbáljanak inkább barátok maradni, mert ez így hosszútávon nagyon nem lesz jó.


Délben Brúnó küldött egy üzenetet, hogy picit késni fog, amin őszintén meg se lepődött. Amikor a fiú végre megérkezett és a lány megpillantotta megint úgy érezte, hogy a torkában dobog a szíve. Brúnó rámosolygott és bocsánatot kért, hogy megint késett, majd bementek a kezelőbe. Bogi megköszörülte a torkát és végre megszólalt.


- Mindig késni fogsz?


- Tényleg bocsi, elég kaotikus az életem, tudod mondtam, hogy én éjjel kb mindig fent vagyok.


Bogi bólintott, majd végig nézett a fiún, aki egy fekete melegítő alsót viselt és egy fehér kapucnis pulóvert. Haja mindenfele állt, de még így is édes volt, az illata pedig most is tökéletes.


- Jó leszek így?


- Esetleg nem hoztál egy rövidnacit? Megnézném a térded meg a torna is könnyebb lenne úgy.


- Nem, de leveszem a nadrágom, nem vagyok szégyenlős.


Bogi elpirult, Brúnó pedig elvigyorodott és elkezdte letolni magáról a nadrágot, mire a lány azonnal félrenézett.


Hallotta, hogy lerúgja magáról a cipőjét és miután a nadrág lekerült ráterítette a székre.


You are my drug (Pető Brúnó ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora