Part 26

677 34 5
                                    

A héten nem lesz több rész, de szerintem ezzel most boldogok vagytok. Puszi



Bogi már kezdett megkönnyebbülni, hogy végre lezárhatják a témát és tovább tudnak lépni, erre Brúnó előáll egy ilyen hülyeséggel, hogy az éjszaka közepén hívja a lakására az exét.


- Csak nem fogom hagyni, hogy zaklassa a nőmet valaki.


- Biztos nem fogom idehívni. Egyrészt, mert éjjel van, másrészt te nem ismered őt és kurvára nem akarom, hogy bajodessen.


- Azért ennyire ne félts, szerintem meg tudom magam védeni. Bogi, ennek véget kell vetni különben sose hagyja abba, én meg szerinted így hogy merjek elmenni koncertezni vagy ezentúl mindig aggódjak, hogy ha valahova mész akkor mit csinál, ha megjelenik?


- Eddig sem csinált semmit. Csak szórakozik - sóhajtott a lány


- Majd akkor megtanítom más szórakozást keresni. Amúgy is mi ez a szöveg, hogy ha az övé nem vagy, akkor másé sem lehetsz? Ez az ember végig ilyen kattos volt?


- Nem. Csak... onnantól, hogy egyszer belenézett a telefonomba és rengeteg üzenetem volt idegen férfiaktól, de nyilván nem válaszoltam egyikre sem. De onnantól kezdve mindig ellenőrízte az üzeneteim, le kellett törölnöm az instámat, egyedül nem engedett sehova, nem találkozhattam külön a barátnőimmel. Rémálom volt az utolsó időszak.


- Baszki. Ugye velem nem érzed ezt? Tudom, hogy féltékeny vagyok, de azért ennyire nem vagyok durva ugye? Esküszöm, hogy nem akartam ellenőrizni a telefonod a múltkor és ezután sem fogok belenézni. És tudod, hogy nem érdekel, ha a barátaiddal vagy, a ma estét is azért akartam, hogy legyenek közös barátaink is, de ez nem azt jelenti, hogy mostantól ne mehetnél el külön ... - hadarta Brúnó


- Hu. Mindig hadarsz, de ez most elég extra volt.Tudom, hogy te nem vagy olyan, mint ő és nem is hasonlítgattalak hozzá. Tudom, hogy nem direkt nézted meg az üzenetet. És jól esett, hogy akartál egy közös estét a barátainkkal, szóval ne aggódj egyáltalán nem hasonlítasz rá.


Brúnó bólintott, de Bogi látta rajta, hogy a feszültség csak nem tűnik el az arcáról. Idegesen beletúrt a hajába és beharapta az alsóajkát.


- Bogi én annyira félek, hogy el fogom ezt baszni - sóhajtott - Teljesen igazad volt, amit mondtál, hogy már így is több esélyt adtál, mint amit megérdemeltem volna. Végig kitartottál mellettem, pedig rengetegszer bántottalak... Az eszem azt mondja, hogy el kéne téged engednem, hogy olyannal legyél, aki megérdemel és, aki elég érett hozzád.


- Ezt most fejezd be - vágta rá Bogi - Igen, nehéz eset vagy. Igen, rohadt nehéz veled. Éretlen vagy, ebben is igazad van, hisztis vagy és makacs, de ezt mind tudtam, amikor a barátnőd akartam lenni. És még mindig veled akarok lenni, minden után, amin keresztül mentünk.


A fiú tekintete ellágyult, ahogy nézett a lányra, majd hirtelen elélépett és a kezei közé fogta az arcát.


- Lehet, hogy ez egy hiba lesz, de én akkor is kimondom. Olyan kibaszottul szeretlek, hogy elmondani nem tudom - ahogy ezt kimondta végig a szemeibe nézett

You are my drug (Pető Brúnó ff)Where stories live. Discover now