Part 18

607 35 41
                                    

Azoknak ajánlanám, akiket eddig idegesített Brúnó... Kíváncsi vagyok a mai rész után mi lesz a vélemény.😇


Bogi alapvetően hagyta volna ezt az egész mással ismerkedős hülyeséget, egészen addig, amíg egyik nap Brúnó ki nem posztolt egy cikket, amiben az állt, hogy újra összeáll az exével. Jó, nem pont ez volt benne, de ez jött le belőle. Persze utána elkezdett magyarázkodni Boginak, hogy ez csak azért kell, hogy még népszerűbb legyen a közös daluk meg kell a reklám és a menedzser mondta neki, hogy rakja ki... Amit Bogi talán el is hitt, de ettől még nem tetszett neki, hogymindenki azt hiszi, hogy újra Sára a barátnője. Az meg végképp nem esett jól neki, hogy egyesek mennyire örülnének, ha ez tényleg így lenne. Voltak persze azért jó sokan, akik írtak Boginak, hogy most akkor nem értik mi van és Ő sokkal jobban illene Brúnóhoz, úgyhogy remélik, hogy ez csak egy pletyka. Hát... őszintén szólva Bogi is reméli. Megértette, hogy kell a reklám, de jó lett volna, ha előre közli Bogival, hogy mi a terv és akkor nem így kellett volna szembesülnie vele.De már szinte meg sem lepődött... Szóval akkor döntött úgy, hogy igenis randizni fog, főleg hogy az egészet Brúnó erőltette. Na meg kicsikét Nóri is segített a döntésében.


Nem volt nehéz dolga, hiszen még, ha nagyképűen hangzik is, de az üzenetei tele voltak idegen srácokkal, akik mind ismerkedni akartak vele. Nem volt más teendője, mint kiválasztani párat, akik nagyjából szimpatikusak voltak neki és azoknak visszaírni. Nem sok kedve volt az egészhez, de tudnia akarta miben sántikál Brúnó vagy egyáltalán mit akar ezzel elérni.Meg is beszélt egy találkozót egy Milán nevű fiúval, aki mint kiderült a beszélgetéseikből informatikus volt. Elég uncsinak hangzik, de Bogi nem akart előre ítélkezni.A képei alapján jóképű volt, az üzenetei pedig érdeklődőek voltak és nem tűnt egy perverz állatnak, aki csak alkalmi partnert keres.


- Ahj, Nóri. Nem hiszem, hogy ez jó ötlet volt - panaszkodott Bogi a telefonban, miután pénteken munka után készülődött a megbeszélt találkozóra


- Dehogynem! Tök jól néz ki képeken, reméljük élőben is... Brúnó tudja már?


- Aha. Vagyis találkozni akart, de mondtam, hogy programom van. Nagyon furi volt.


- Féltékeny lett mi?


- Hát ez az, hogy nem. Mondta, hogy akkor nem zavar meg érezzem jól magam és majd szurkol, hogy jófej legyen. Ez is mi? Felbasz már komolyan.


- Tényleg nem vall ez rá. Lehet csak rájött, hogy tényleg jobbat érdemelsz nála.. Végre.


- De olyan idegesítő, miért nem féltékeny??


- Bogi... Te most csak azért mész el erre a randira, hogy idegesítsd ugye? - sóhajtott fel Nóri


- Hát... Oké, lehet. Nem tudom. Tudni akarom hirtelen miért nem zavarja, hogy mással találkozom.


- Biztos zavarja. Csak lehet tényleg próbál éretten viselkedni. Hu, ez olyan, mintha védeni próbálnám.


- Mert kedveled, valld be!


- Kedvelném, ha nem csinálna már ki téged totálisan. Tudja, hogy mikor és hova mész?

You are my drug (Pető Brúnó ff)Where stories live. Discover now