Hisztikirályfi visszatér. :D
Bogi és Brúnó között már több, mint egy hónapja ment ez a "barátság" dolog. Bogi igyekezte minél jobban elnyomni magában az érzéseit és tényleg próbált Brúnó mellett lenni,de csak úgy mint a barátja. Néha úgy érezte egész jól ment, már ismerte Lacit is és a fiúhoz közelálló személyeket, ő is bemutatta nekik a barátnőit, akik természetesen kétkedve fogadták először ezt a hirtelen jött barátságot és persze nem hittek Boginak, hogy nincsenek érzései már Brúnó iránt, de szerencsére nem nagyon firtatták. Ha Pesten vagy a közelben volt a srácoknak koncertjük Bogiék mindegyiken ott voltak és őszintén szólva a lányok imádták meg az ezzel járó pörgést is.
Brúnó sokszor szó nélkül betoppant Bogi lakására, szinte már olyan volt, mintha hazajárna. Együtt azóta nem aludtak, azt mindketten kicsit túlzásnak gondolták volna, vagyis Bogi a maga részéről attól félt, hogy nem tudna magán uralkodni és megpróbálna úgy közelíteni a fiúhoz, és úgy érezte, hogy Brúnó is emiatt nem akar nála maradni éjszakára.
Igazából nagyon jól működtek együtt, jól kijöttek, minden nap beszéltek, sokat találkoztak, volt köztük egy nyilvánvaló szexuális feszültség, de igyekeztek ezt elnyomni magukban a lehető legjobban. Bogi próbált nem belegondolni, hogy kikkel próbál ezen Brúnó enyhíteni, mindent megtett, hogy ne kapjon féltékenységi rohamokat, főleg miután a koncerteken látta azt a rajongást, ami körülveszi őket, na meg a sok üzenetről nem is beszélve.
Most is éppen egy koncertre készült és szokásosan nem tudta eldönteni mit vegyen fel. A legújabb szokása az volt, hogy az ilyen fontos kérdéseit is Brúnónak tette fel először ésnem mondjuk Nórinak.
Bogyesz🔥:
Mit vegyek fel segííííts
Bubus🐶:
Mindenbe jo vagy :*
Bogyesz🔥:
De ne már Brúnó most komolyan
Bubus🐶:
Mutasd mit vettél fel és megmondom jo lesz e
Bogyesz🔥:
Bubus🐶:
uramatyám hogy nézhetsz ki mindig ilyen jól büdös csöves vagyok hozzád képest
Bogyesz🔥:
Na de jó lesz?
YOU ARE READING
You are my drug (Pető Brúnó ff)
RomanceMindig a tiltott gyümölcs a legédesebb. Nem kellett volna belemennie, mégis megtette. Hagyta, hogy egy éretlen fiú levegye a lábáról. Csak egy éjszakának indult, mégis szerelem lett belőle. Bogi részéről legalábbis biztos, Brúnó meg csak szeret játs...