A következő rész a szilveszter éjszaka lesz...👀 Addig meg sajnáljuk Brúnót vagy ne?
Bogi biztos volt benne, hogy ez élete legrosszabb karácsonya. Napok óta sírt és csodálkozott, hogy honnan jön ez a sok könny és mikor fog végre elfogyni? A szükségleteken kívül nem nagyon csinált semmit, egész nap pizsamában volt, csak annyit evett, amivel még tudta, hogy életben marad és folyadék gyanánt általában bort vitt a szervezetébe. Nem volt híve annak, hogy az ivás majd segít a szívfájdalmakon, de most mégis bármit megtett volna, hogy egy kicsit enyhüljön a fájdalom. Fogalma sem volt honnan jöttek ezek a heves érzelmek, az exével évekig volt együtt és mégsem viselte meg ennyire durván a szakítás, pedig Brúnóval még csak hivatalosan nem is alkottak egy párt. Mégis úgy érezte, hogy belehal ebbe az egészbe, undorodott a fiútól és önmagától is, hogy hagyta, hogy ezt megtegye vele és nem értette, hogy nem vette észre mit művel a háta mögött. Gyűlölte, de mégis belehalt a hiányába. Azt akarta, hogy azonnal elmúljanak az érzései, de még ígyis kibaszottul szerelmes volt belé és meg mert volna esküdni rá, hogy Brúnó is szereti, legalábbis ezt szűrte le, amikor díszítették a karácsonyfát és ahogy másnap reggel néztek egymásra. Sajnos nem is tévedhetett volna nagyobbat, mert ha szerette volna valaha egy percig is, akkor nem tudott volna máslányokkal együtt lenni. Elkapta a hányinger akárhányszor a videóra gondolt, nem volt egy erőszakos típus, de legszívesebben kitépte volna az összes haját a két ribancnak.Nem tudta leállítani az agyát, folyamatosan ezen gondolkodott, meg hogy mennyire vakon volt végig, amikor együtt voltak annyira jól érezte magát a fiúval és úgy érezte, hogy Brúnó sem akar mással lenni. Azt hitte, hogy a szex is tökéletesen működik köztük, mégsem volt elég a fiúnak.
Nóri minden nap több órát nála töltött és mindig gondoskodott róla, hogy egyen és elmenjen zuhanyozni. Szerencsés volt, hogy ilyen barátnője van, nem vágta a fejéhez, hogy ő megmondta, pedig így volt és Boginak hallgatnia kellett volna rá.
Brúnó természetesen egy nap ezerszer hívta és folyamatosan irogatott neki, Bogi tudta, hogy le kéne tiltania, de nem volt rá képes. Az új zenéje és klipje körüli hype sem jött jókor, mert folyamatosan belebotlott. Ő már hallotta a dalt és a klipet is látta és emiatt is volt egy kisebb veszekedésük, hogy az exével közös dalt és klippet csinált, de a fiú állítása szerint ez már csak barátság köztük. Akkor elhitte nagy nehezen, de most már kezdi azt hinni, hogy közben vele is volt. Ettől függetlenül nyilván még így is nagyon büszke Brúnóra, csak nem tud neki felhőtlenül örülni.
Gondolkodásából a csengője zökkentette ki. Nóri nem szokott csengetni... De Brúnó sem. Akkor talán nem ő volt. Meg nem valószínű, hogy ide merne jönni. Bogi nagy nehezen felkelt a kanapéról és kisétált az ajtóhoz. Meglepetésére Zozóval találta szembe magát.
- Hú. Nem nézel ki valami jól - mondta egyből a fiú
Bogi megforgatta a szemeit, majd félreállt az ajtóból és beengedte. Igazán nem volt szüksége rá, hogy valaki emlékeztesse milyen szarul néz ki.
- Mit szeretnél Zozó? Brúnó küldött rám?
Zozó felsóhajtott, pár másodpercig hallgatott.
- Megkért, hogy ezt adjam oda - nyújtott felé egy ajándék táskát
- Nem kell az ajándéka, nyugodtan vidd neki vissza.
YOU ARE READING
You are my drug (Pető Brúnó ff)
RomanceMindig a tiltott gyümölcs a legédesebb. Nem kellett volna belemennie, mégis megtette. Hagyta, hogy egy éretlen fiú levegye a lábáról. Csak egy éjszakának indult, mégis szerelem lett belőle. Bogi részéről legalábbis biztos, Brúnó meg csak szeret játs...