Itt a 2. rész! Írjátok meg kommentben hogy tetszett. :)
Kétségkívül Bogi élete legjobb éjszakája volt, amit Brúnóval töltött.
Vagyis lehetett volna, ha az együttlétük után kb 2 perccel a fiú nem küldi el. Bogi még soha nem érezte magát ennyire megalázva, ritkán volt olyan, amikor szóhoz sem jutott, de abban a pillanatban csak csendben magára kapkodta a ruháit, majd egy "hülye bunkó"-t még odavágott Brúnónak és becsapva maga mögött az ajtót távozott.Fejben egyből elkezdte magát átkozni, hogy hogy lehetett ennyire hülye, hogy lefeküdt egy vadidegen sráccal, aki ráadásul kb kidobta a lakásából utána. Mondjuk mit is gondolt, Brúnó nem hazudott neki, konkrétan kimondta, hogy csak arra kell neki, de azért ilyen szintű parasztságra nem számított.Abban viszont biztos volt, hogy még sosem volt ilyen jó a szex senkivel. Brúnó egyszerre volt gyengéd és durva, mintha pontosan tudta volna, hogy mire van szüksége Boginak és tényleg odafigyelt, hogy ő is élvezze. Jobban belegondolva nincs min csodálkozni, biztos eleget gyakorolt, hogy profi legyen benne.
Azóta eltelt már 2 hónap és Bogi igyekett tagadni maga előtt, de még mindig nem tudta kiverni a fejéből a fiút. Egyrészt, mert akkora hatással volt rá, másrészt olyan dühös volt rá, hogyfel tudta volna képelni. Ugyanis azután az éjszaka után persze Bogi rákeresett minden platformon és a megjelölt képei között látta, hogy Brúnónak bizony barátnője van. Ezután még jobban haragudott magára, hogy beadta a derekát, plusz sosem akart volna olyan férfival lefeküdni, aki kapcsolatban van. Így már viszont jobban értette, hogy a fiú miért rakta ki olyan gyorsan, bár akkor eleve nem értette miért magához vitte.
Próbálta kiverni a fejéből, és minden mással elfoglalni magát. Munkával, lakás dekorálással, edzéssel és a barátaival töltött sok időt. Ezek viszont nem tartották vissza attól, hogy mindennap ne keressen rá Brúnó profiljára. Tudta, hogy mazochista és csak saját magát szenvedteti, de olyan érzése volt, mintha ráfüggött volna a fiúra. Nem tudta elfelejteni a csókjait, az érintését, az illatát, a tekintetét, és hát magát a szexet sem. Bármennyire is tagadta újra akarta őt érezni és időbe telt mire bevallotta magának, de szinte fizikai fájdalmat érzett, mikor arra gondolt, hogy van egy nő, aki minden nap megcsókolhatja és mindent megtehet vele, amit Bogi akart volna. Még soha nem érzett ilyet és ez nagyon frusztráló volt.
Bogi munkahelye egy magánklinika volt, ahol elég sok híresség megfordult már, így szinte soha nem jön zavarba, ha ismert embereket kell kezelnie. Persze rajtuk kívül nagyon sok hétköznapiember is jár oda, nyilván főleg a tehetősebbek.
Hétfő reggel fáradtan ért be a klinikára, még szinte ki sem látott a fejéből. Főzött magának egy kávét, majd a recepciónál átpörgette az aznapi beosztását és bement a terembe, ami előttmár várta az első páciense. Elkezdték a tornát, majd a recepciós lány kopogott.
- Bocsi Bogi, csak szólok, hogy 1-re bejelentkezett last minute-be egy páciens.
A lány bólintott, majd folytatta tovább a kezelést. Ezért nem szerette, hogy hozzájuk bármikor be lehetett jelentkezni, nem tudta előre sosem, hogy hogy alakul a napja. Minden páciensévelegy órát szokott foglalkozni, két ember között nincs is nagyon ideje. A nap így elég gyorsan pörgött, délben kiment ebédelni egy közeli kis helyre, általában oda szoktak járni a munkatársaival. Mikor visszaért már 12:55 volt, de a páciens még sehol sem volt. Bement a terembe, kicsit elkezdett adminisztrálni, majd 1-kor kinézett, de még mindig sehol sem volt. Nem szerette a késős betegeket, mert a saját kezeléséből veszi el az időt és ugyanúgy egy órát fizet ki. Negyedkor még mindig nem érkezett meg, így már belenyugodott, hogy mégsem fog megérkezni, úgyhogy tovább folytatta az adminisztrációs munkáját, majd valaki erőteljesen kopogott. Bogi megforgatta a szemeit, majd az ajtóhoz sétált és kinyitotta azt.Az ajtó előtt egy vigyorgó Brúnóval találta szembe magát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
You are my drug (Pető Brúnó ff)
RomanceMindig a tiltott gyümölcs a legédesebb. Nem kellett volna belemennie, mégis megtette. Hagyta, hogy egy éretlen fiú levegye a lábáról. Csak egy éjszakának indult, mégis szerelem lett belőle. Bogi részéről legalábbis biztos, Brúnó meg csak szeret játs...