Part 3

784 38 6
                                    

Írjátok meg kommentben, hogy tetszik az új rész.


Bogi úgy döntött nem fogja hagyni, hogy egy "kisgyerek" szórakozzon vele, 22 évesen foglalkozzon csak a korabeli lányokkal és ne vele. Meg amúgy is mit képzel magáról, hogy 2 hónap után megjelenik a munkahelyén, hogy nem tudja kiverni a fejéből? Akkor eddig hol volt? És egyáltalán milyen ember tudja ezt megtenni úgy, hogy barátnője van? A barátnő pedig gyönyörű, még akkor is, ha Bogi először próbálta benne keresni a hibákat, de rájött, hogy az a lány tökéletes és hát nyilván modellkedik. Pető Brúnó barátnője mi más lenne, ha nem modell?Persze Bogi sem panaszkodhat, tudta jól, hogy jó csaj és odáig vannak érte a férfiak, sokszor mondják, hogy akár Kylie Jenner ikertestvére is lehetne. Nem különösebben kellett tennie azért, hogy magára vonja a figyelmet, ahol megjelent minden szem rászegeződött. Az, hogy szingli az a saját döntése volt, jelentkezők mindig vannak, de nem akart jelenleg senkivel kapcsolatban lenni és az előzőt sem heverte még ki igazán, ami 4 évig tartott. Már az esküvőt tervezgették, amikor kiderült, hogy a kedves vőlegénye kavar az esküvőszervezővel. Azt az érzést senkinek nem kívánta, amikor kiderült az egész, már úgy tűnt sínen van az élete, lánykérés Amerikában, aztán majd esküvő, közös ház, gyerek, kutya, macska, stb. Aztán bumm, egyszer csak minden összedőlt. Most, hogy csak pár hónap választja el a 30. születésnapjáig, teljesen kilátástalannak érezte az életét, igazából nagyon semmit nem tud felmutatni, azon kívül, hogy van egy jó munkahelye meg lakása és ennyi.


Hétfő este volt már, Bogi otthoni szettben egy pohár borral ült a kanapén a laptopjával a kezében és egy jó sírós filmet keresett épp, amikor megszólalt a telefonja. Elmosolyodott, mikor meglátta, hogy legjobb barátnője az.


- Tudtad, hogy életed szerelme épp benne van a TV-ben ? - kérdezte Nóri egyből köszönés helyett


- Tessék? Valamiről lemaradtam? Ki az életem szerelme?


- Jaj már. A menő énekes csávó, aki alatt pár hónapja nyögdécseltél.


- Ki mondta, hogy alatta voltam? - vigyorgott Bogi


Nóri elnevette magát, majd folytatta.


- Ma kezdődött az Ázsia Expressz és benne van ő is, kapcsold beeeee - nyújtotta el a szót


- Dehogy kapcsolom, engem nem érdekel.


- Ahhoz képest elég kiakadva hivtál fel ma délután miután elment tőled. Odavagy érte ne is tagadd!


- Dehogy vagyok oda, te hülye vagy. Nem szoktam kisfiúkért odalenni - forgatta a szemeit - Attól, hogy jó volt vele a szex egyszer, nem jelenti azt, hogy mély nyomot hagyott bennem.


- Drágám, láttam a keresési előzményeid a telefonodba, bocsi hogy ezt mondom, de az ujjai köré csavart a srác. Mondjuk, ahogy elmesélted milyen volt, nem csodálom - sóhajtott fel álmodozva


Bogi beharapta a száját és akaratlanul és visszagondolt arra az éjszakára, Brúnó tudta a dolgát az egyszer biztos.


- Most álmodozol? - kérdezte vigyorogva Nóri


You are my drug (Pető Brúnó ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora