Másnap reggel Bogi az ébresztőjére ébredt, egyedül. Brúnó már nem volt mellette. Egyből könnyek szöktek a szemeibe és már szidta is magát, hogy hogy lehet ennyire hülye, amikor csörömpölést hallott a konyhából. Azonnal kipattant az ágyból, magára húzott egy pólót meg egy bugyit, mivel tegnap meztelen aludtak el, és kiment megnézni a zajforrást. Amikor megpillantotta Brúnót egyből megkönnyebbült.
- Jó reggelt - köszönt halkan - Segítsek?
- Jó reggelt - mosolygott zavartan a fiú - Bocsi, igazából gondoltam megleplek és viszek neked kávét, aztán közben rájöttem, hogy nem is tudom, hogy iszod a kávét..
Bogi elnevette magát, majd kivette Brúnó kezéből a kávés csészét. Elővette a tejet, amiből öntött bele egy keveset és még egy kis mézet is tett bele. Belekortyolt a kávéjába, majd nyomott egy puszit Brúnó szájára, aki erre elmosolyodott.
- Azért köszönöm - vigyorgott rá a lány
Megcsinálta Brúnónak is a kávét, majd leültek az asztalhoz. A fiú is visszavette a pólóját meg az alsónadrágját, haja kócós volt, amitől édesen kisfiús lett a kinézete.Mosolyogva nézték egymást, de egyikük sem szólalt meg. Bogi meglepődött, hogy Brúnó még nem lépett le, sőt kávét is akart neki csinálni... Jaj.
- Szörnyen nézhetek ki. Le se mostam este a spirált a szememről...
- Hát mint egy kis panda, de cuki panda - vigyorgott rá Brúnó
- Kapd be - dugta ki rá a nyelvét a lány
- Gyere közelebb és bekapom - vigyorgott még mindig
- Hülye - nevette el magát Bogi - Jó korán keltél.
- Igen, kipihentem magam melletted. Meg egész éjjel rezgett a telefonom, remélem nem ébresztett fel.
- Eléggé kifárasztottál, szóval nem. Hívtak?
Brúnó nem válaszolt csak elhúzta a száját. Fanni.
- Visszahívtad már? - kérdezte halkan
- Nem. De ne beszéljünk róla - Brúnó Bogi kezéhez nyúlt és elkezdte simogatni
- Pedig kellene... Nem helyes, amit csinálunk - sóhajtott - És nem akarom, hogy csak egy újabb ribanc legyek a listádon, aki szétteszi neked a lábait.
Brúnó felhúzta a szemöldökét és pár másodpercig nem szólalt meg.
- Én nem gondolom, hogy ribanc vagy. És én nem fogom megbánni, hogy újra lefeküdtem veled, úgyhogy kérlek te se tedd.
- Nem bánom, azt a részét viszont igen, hogy úgy tettem meg, hogy neked barátnőd van.
- Nem vagyok már amúgy benne biztos, hogy a barátnőm. Ő is érzi, hogy valami off. Nem tudlak kiverni a fejemből, igazából állandóan te jársz az eszemben, így nem tudok rá egyáltalán koncentrálni. Tudom, hogy nem okés ez így és meg kellene mondanom neki, csak elég bonyolult személyisége van...
ESTÁS LEYENDO
You are my drug (Pető Brúnó ff)
RomanceMindig a tiltott gyümölcs a legédesebb. Nem kellett volna belemennie, mégis megtette. Hagyta, hogy egy éretlen fiú levegye a lábáról. Csak egy éjszakának indult, mégis szerelem lett belőle. Bogi részéről legalábbis biztos, Brúnó meg csak szeret játs...