Part 21

595 36 2
                                    

Egy kedves olvasóm kérésére ma rakom ki a részt. :) Remélem, aki ment a Valmar koncertre nagyon jól érzi most magát! Tudom, hogy minden részben vannak helyesírási hibák, pedig ezerszer átnézem... Remélem azért tetszik.


Miután a péntek éjszakát együtt töltötték Brúnóval, szombat reggel a fiú siettet, így hamar elváltak útjaik. Bogi is elkezdte szervezni a napot, hiszen a lányokkal elviszik Nórit (és persze saját magukat is) szépülni, úgyhogy egy igazi csajos nap elé néztek. Tervben volt egy vacsi, ahol majd Nóri kap tortát is, este pedig koktélozás és azután az egyik ismerősük klubjában fognak ünnepelni. A szépülős nap meglepetés volt Nórinak, úgyhogy biztos meglepődik, amikor megjelennek nála a lányok.


Bogi egy laza szettet választott, nem akart kiöltözni nagyon, úgyis majd az estén lesz a hangsúly. A barátnőivel Nóri lakása előtt találkoztak a megbeszéltek szerint. Fent egy álmos és meglepett fejű Nórival találták szembe magukat, főleg amikor az arcába üvöltötték, hogy boldog szülinapot, persze jó hosszan elnyújtva. Bogiék jót nevettek, de aztán kb azonnal felragyogott a szőke lány arca és nagy mosollyal invitálta be őket és így végre a kezébe tudták nyomni alufikat, amikkel meg akarták lepni.


- Istenem, de édesek vagytok - mondta könnyes szemekkel, de természetesen közben mosolygott


- Egyszer vagy 30 - vigyorgott Bogi - Te öreglány, milyen érzés kilépni a huszonévesek köréből?


- Nagyon vicces vagy Boglárka, nem sokára utolérsz nyugi - nyújtotta ki rá a nyelvét


Megint felnevettek a lányok, majd előkerült a pezsgő és a narancslé, amit össze is kevertek a pezsgős poharakba, hiszen mi mással lehetne jobban indítani egy szülinapot, mint egy jó Mimózával? Koccintottak és megvárták, amíg Nóri felöltözik, majd el is indultak az első állomásukra, a fodrászhoz.


- Úristen, nem hiszem el, hogy megszerveztétek ezt a napot nekem - mondta izgatottan Nóri


- Még szép - vágták rá kb egyszerre a lányok


Nóri az amúgy is gyönyörű szőke haját egy kicsit természetesebb hatásúra festették és beszárították, Bogi is festetett és egy nagyon picit vágatott a végéből, de még így is nagyon hosszú maradt természetesen. A többi lánynak is elkészült a frizurája, így mehettek tovább a kozmetikushoz, ami elég ironikus, hiszen Nóri is kozmetikusként dolgozott, de nyilván magára soha nem volt ideje.A kozmetikus után pedig az utolsó állomásuk felé vették az irányt, ami a sminkes volt. Mindenki az átlagnál egy kicsit hangsúlyosabb sminket csináltatott, de semmi durvát. Mindenki a nude mellett maradt azért nagyjából.Miután végeztek a csajos programokkal, beültek egy kávéra és sütire, úgy gondolták ezzel már kihúzzák a vacsoráig. A lányok megbeszélték, hogy a maradék időt Boginál fogják tölteni, Nóri először tiltakozott, hogy haza kéne mennie az esti ruhájáért, de persze nem tudta, hogy már az is Boginál volt. Bogi nagyon remélte, hogy tetszeni fog neki a ruha, de ahogy ismerte szinte biztos volt benne.


Boginál már nagyon nem kellett készülődni, hiszen a sminkjük és a hajuk is készen volt, ezért ittak még 1-2 pohár Mimózát, majd elővette a ruhákat. Mindenkinek egyforma, csak más színekben.


- Neee, ez gyönyörű! Úristen, egyforma az összes? Lányok, komolyan ti vagytok a legjobban - lelkendezett

You are my drug (Pető Brúnó ff)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant