Part 27

525 32 6
                                    

Boldog Valentin napot! 💕


Bogi tudta, hogy nem lesz egyszerű Brúnóval, de elég fárasztó volt, hogy épp, hogy kibékülnek és máris összevesznek valami újabb hülyeségen. Így volt ez a legutóbbi eset után is, amikor Máté miatt veszekedtek, utána 2 hétig minden rendben volt, aztán Bogi meglátta, hogy Valentin napi reklámokat forgatott Sárával és ez megint eléggé szíven ütötte. Már maga az is, hogy nem mondta el neki, hogy ez így lesz, de az volt a válasza, hogy nem akart köztük feszkót emiatt. Hát pont így csinált feszkót... Rosszul esett Boginak, hogy még mindig azt hiszik az emberek, hogy Sára a barátnője és Brúnó ezt nem volt képes felfogni, hogy miért viseli meg. Bezzeg ő kiakadhat Máté miatt, de Bogi az ő exe miatt nem. Nem érezte fairnek, de nem akart állandóan veszekedni, úgyhogy elengedte a témát.


A lány megelégelte, hogy hétköznap alig tudtak találkozni ezért vett ki 2 nap szabit, így meghosszabbitotta egy kicsit a hétvégét a hétfővel és keddel. Brúnónak nyilván dolga volt, de Bogi végre így el tudta kísérni forgatásokra és élvezte is nagyon.

Kedd este Brúnónál aludtak és már összebújva néztek valami hülyeséget a nappaliban.

- Azon gondolkodtam, hogy talán egy kicsit lehetnél közvetlenebb a rajongókkal - jegyezte meg Brúnó

- Hm? Ezt hogy érted?


- Nem tudom, csak ha esetleg kommunikálnál velük egy kicsit vagy többet látnának a kapcsolatunkból, akkor szerintem tökre megszeretnének. Sárát is ezért szeretik.


Bogi agyvize már megint forrt csak annyitól, hogy meghallotta a nevét. Elszámolt 10-ig és próbálta magát lenyugtatni mielőtt megszólalt volna.


- Mindenben hozzá hasonlítgatsz? - bukott ki belőle és felült a fiú karjaiból


Brúnó felsóhajtott és megrázta a fejét.


- Megint kiforgatod a szavaim...


- Talán, ha nem vele forgatnál kis cuki valentin napi reklámokat, akkor nem vele lennének elfoglalva a rajongóid még mindig.


- Bébi könyörgöm ezt itt fejezzük is be. Kurva fáradt vagyok, nincs kedvem veszekedni. Megértem, hogy ugrasz egyből, ha felhozom, de túlgondolod megint, én nem hasonlítottalak hozzá egyáltalán, annyi lett volna a mondandóm lényege, hogy jobban fel kéne egymást vállalni.

Szeretném, ha tudnák, hogy te vagy a barátnőm.

- Jó, nem akarok veszekedni - sóhajtott a lány - Hát vállaljuk. Bár én eddig sem tagadtalak le...


- Mer' én igen? Egy csajomról se osztottam meg még ennyi mindent, mint rólad. Max nem jelöltelek meg, de most majd meg foglak. Én csak annyit kérek, hogy legyél egy kicsit közvetlenebb jó? Szeretném, ha elfognák, hogy te vagy a barátnőm, sőt tök jó lenne, ha szeretnének is. Bár nem fog mindenki ez biztos... De a normális réteg imádni fog. Persze megértem, ha egyáltalán nem akarod kitenni magad a médiának, mert tuti egyből felkapnának, de nekem jó érzés lenne, ha tudnák.


- De akarom. Mármint nem a médiát, de szeretnék veled képeket megosztani. Én is szeretnélek jobban felvállalni.

You are my drug (Pető Brúnó ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora