Part 24

574 30 4
                                    



Bogi lesápadva nézte, ahogy Brúnó a kezében tartja a telefonját, feltörtek benne az emlékek és úgy érezte el fog ájulni.


- Miért van nálad a telefonom? - ordítani akart, de nem tudott, olyan erőtlenül kérdezte, hogy kételkedett benne, hogy egyáltalán a fiú meghallotta


- Ezerszer felvillant aztán már nem tudtam nem ránézni, de nyugi nem nyitottam meg. Hagyok esélyt, hogy megmagyarázd. Szóval ki az a Máté és miért is hív Bogibabának?


Bogi nem tudott megszólalni, annyira lesokkolta az egész szituáció, hogy Brúnó ilyen dühösen és számonkérően nézett rá. A múltban annyiszor megtörtént ez vele az exével, hogy akkoriban már szinte senkivel sem mert beszélni, mert minden lépését ellenőrizte. És, ha már az ex... Máté az exe volt. Hiába ért véget a kapcsolatuk már több, mint egy éve, a srác néha még mindig bekattan és üzeneteket küldözget Boginak. Főleg miután megtudta, hogy Brúnóval van, undorító szövegeket írt neki, elhordta mindenféle kurvának, Brúnót meg még durvább jelzőkkel illette. A lány nem akart neki válaszolni, de aztán elkezdett fenyegetőzni, hogy Brúnó fogja meginni a levét, ha nem reagál, úgyhogy visszaírt neki. Fizikailag soha nem bántotta, de lelkileg annál inkább és Bogi nem volt benne biztos, hogy ha tovább vele maradt volna, akkor nem fajul tettlegességig a dolog és még mindig rettegett tőle. Nem volt mindig ilyen, a kapcsolatuk első időszakában hatalmas volt a szerelem, aztán már mindenkire féltékeny lett és teljesen bekattant, még a betegeitől is féltette Bogit.


- Bogi, ki a retkes faszom az a Máté és miért nem válaszolsz végre? - Brúnó felemelte a hangját, amitől Bogi összerezzent és maga köré fonta a karjait


- Brúnó kérlek - csuklott el a hangja


- Old fel a telefonod - nyomta a lány kezébe


Bogi megrázta a fejét és ledobta a kanapéra a telefonját.


- Most ez komoly? Baszdmeg - dühösen felkapta az asztalról a cigijét és kiviharzott az erkélyre


A lány a keze után akart nyúlni, de a fiú ellökte és egyedül hagyta. Bogi nem vette észre mikor kezdtek folyni a könnyei, tudta jól, hogy el kéne mondania az igazat, hiszen csak úgy tudná magát tisztázni, de képtelen volt az exéről beszélni. Viszont azt sem akarta, hogy Brúnó azt higyje, hogy megcsalja, de tudnia kell, hogy soha nem tenne ilyet vele... Legalábbis csak remélte, hogy tudja.Brúnó visszatért az erkélyről és leült a kanapéra, úgy tűnt egy fokkal higgadtabb volt már.


- Még egyszer megkérdezem, Bogi. Ki az a Máté?


- Csak egy betegem - próbálta meggyőzően mondani, de nem volt benne biztos, hogy sikerült - Csak szeret viccelődni, de amúgy felesége van.


Brúnón látszott, hogy nem hisz neki, másodpercekig csak csendben ült és Bogi arcát nézte.


- És miért nem lehetett egyből ezt mondani? Miért gondolkodtál ennyit? Miért sírsz? Tényleg ennyire hülyének nézel?


You are my drug (Pető Brúnó ff)Where stories live. Discover now