Halihó! Remélem már vártátok az új részt! :) Írjátok meg, hogy tetszett.
B a s z ó d j m e g P e t ő B r ú n ó
Bogi ezekkel a gondolatokkal ébredt fel még aznap délután. Na meg iszonyatos fejfájással, hányingerrel, egy jó nagy adag szomorúsággal és dühvel. Úgy érezte, hogy kikelni sem tud az ágyból, legszívesebben egész nap bőgött volna. Hogy lehet, hogy egy srác, akit alig ismer ilyen érzelmeket tud belőle kiváltani? Bár jelen pillanatban azt érezte, hogy nem is akarja jobban megismerni, csak el akarta felejteni azt is, hogy létezik. Persze a szíve mélyén tudta, hogy ez nem igaz, de a hajnali SMS után nagyon haragudott Brúnóra, undorítóan viselkedett és gyerekesen. Hiába írta Brúnó, hogy nem szokott féltékeny lenni, ha ez így lenne, akkor nem írta volna ezeket a sorokat Boginak, az egész üzenettel csak az volt a célja, hogy a lány szarul érezze magát, ami sikerült is neki. Mivel sajnos elég vizuális típus, ezért egyből elképzelte maga előtt, hogy Brúnó és Fanni...
Ah. Nem is akart rá gondolni többet, mert egyre biztosabb volt benne, hogy nem az alkoholtól hányt.
El kell őt felejtenie. Folyamatosan ezt mantrázta magában, ahogy feküdt az ágyban és még mindig képtelen volt megmozdulni, hogy kezdjen magával valamit. Nagy nehezen a kezébe vette a telefont és látta, hogy csomó üzenete volt, de Brúnótól egy sem. Nem mintha tudott volna mit írni, hiszen Bogi nem válaszolt neki és nem is fog.
Esze ágában sincs egy ilyen gyerekes játszmába belemenni, bár tény, hogy igazából ő kezdte az éjjel, amikor féltékennyé akarta tenni Brúnót. Valószínűleg ezt tényleg nem kellett volna, de iszonyatos érzés volt látni egy másik nővel.
Bogi nem igazán tartotta magát féltékeny típusnak... egészen mostanáig. Csak az a baj, hogy az egész nevetséges, mert neki semmi joga féltékenynek lenni, hiszen nem ő a barátnője és nem is lesz az.
Bogi sóhajtott egy nagyot, majd erőtt vett magán és végre kikászálódott az ágyból. Megmosta az arcát hideg vízzel, hogy egy kicsit felélénküljön, megmosta a fogát, megfésülködött és felfogta a haját copfba. Felvett egy otthoni leggingset és egy sima pólót, majd elgondolkozott, hogy igyon-e egy kávét, de úgy döntött inkább nem, hátha megint rosszul lesz, ezért csak egy pohár vizet ivott és feltett egy zöldség levest főni. Valószínűleg ez bőven elég lesz majd vacsorára, nem akarta kikészíteni a gyomrát.
Leült a kanapéra és benyomott egy filmet, de nem igazán tudott rá koncentrálni. Titkon várta, hogy Brúnó majd ír neki, de persze nem így lett. Talán ő is rájött, hogy rossz, amit művelnek és már most kikészítik egymást, jobb lesz neki a barátnője mellett.
Másnap már sokkal energikusabban ébredt és meg is beszélték Nórival, hogy elmennek edzeni, utána pedig bruncholni.
- Na halihó bébim - üdvözölte Nóri és megölelte - Hogy vagy?
- Hát pont úgy, ahogy kinézek, szarul - sóhajtott
- A buli miatt vagy a hülyegyerek miatt?
Oh, oké ez új. Eddig kb istenítette Brúnót meg, hogy mennyire összeillenének...
- Utóbbi.
Közben beértek az edzőterembe, átöltöztek és el is indultak a futúpadra, mindig kardiózással kezdték az edzést.
- Engedd el, ez a csávó egy gyökér, remélem nem sírtál miatta!
KAMU SEDANG MEMBACA
You are my drug (Pető Brúnó ff)
RomansaMindig a tiltott gyümölcs a legédesebb. Nem kellett volna belemennie, mégis megtette. Hagyta, hogy egy éretlen fiú levegye a lábáról. Csak egy éjszakának indult, mégis szerelem lett belőle. Bogi részéről legalábbis biztos, Brúnó meg csak szeret játs...