Part 8

709 37 6
                                    

Bogi meredten nézett Brúnóra és fogalma sem volt mit mondjon erre. Valamilyen szinten persze egy része örült, hogy már nincs kapcsolatban, még ha ez gonosz dolog is volt tőle... Másrészt meg nem enyhült a haragja. Most mit kellene tennie? Megdicsérni, esetleg tapsolni is? Próbálta megérteni, hogy biztos megviselte valamennyire a szakítás és azért nem kereste, de ez azért mégsem lehet kifogás, hogy egyetlen mondatot sem írt neki napok óta.A lány ott hagyta Brúnót és bement a szobájába felöltözni, hiszen elég fura lenne egy szál törölkőzőben ilyenekről beszélgetni. Már felvette a fehérneműt, amikor hallotta Brúnó lépteit, majd hirtelen két kezet érzett a derekán és a háta nekinyomódott a fiú mellkasának. Brúnó belehajolt a lány nyakába és mélyen beszívta az illatát.


- Hiányoztál - mondta halkan a fiú


- Nekem nem úgy tűnt...


Brúnó felsóhajtott és még szorosabban húzta magához Bogit, majd finoman eltűrte a haját az egyik oldalról és megpuszilta a nyakát.


- Tudom, hogy nem kifogás, de kurva szar hetem volt, egész héten veszekedtünk Fannival.


- Próbállak megérteni Brúnó esküszöm, de ha már magadtól nem kerestél, legalább az üzenetemre reagálhattál volna egy mondatot.


A fiú óvatosan elengedte Bogit és leült a lány ágyára. Bogi közben felvette a pizsamáját, ami igazából egy hosszú pólóból és egy francia bugyiból állt, majd megállt Brúnóval szemben.


- A rajongóim elég szemfülesek, meglátták, hogy belájkoltam a képed, ne kérdezd hogy, esküszöm fogalmam sincs... Valaki ezt elküldte Fanninak, aki azonnal bekattant, mindent tudni akart ki vagy meg honnan ismerlek. Alig tudtam leállítani, hogy írjon neked, bekamuztam hogy csak random feldobta az insta a képed, de egyszerűen nem állt le. Csomó mindent a fejemhez vágott, valamit szó szerint is... A végén már konkrét számot akart hányszor csaltam meg, még anyámat is felhívta, hogy ez milyen gyereknevelés.. Fasz kivan Bogi, totál átment pszichoba a nő.


- Oké, azért valamennyire megérthetnéd, elvégre igaza van és megcsaltad nem is egyszer, és én most csak magamat számoltam.


- Tudom, nem vagyok szent egyáltalán, de hidd el elég durva volt, amit művelt a héten. Végül már nem bírtam és mondtam, hogy én ezt nem csinálom tovább, szóval egy jó pofon után el is viharzott, azóta letiltott mindenhol, remélem nem fog téged sem zaklatni.


- Engem ne félts, meg tudom védeni magam - vont vállat Bogi


- Ne haragudj, hogy nem kerestelek, tudom hogy haragszol rám. Ki foglak engesztelni valahogy tényleg és jóváteszem.


- Előbb józanodj ki Brúnó - sóhajtott a lány - Legyél túl ezen a szakításon aztán majd meglátjuk ki akarsz-e még engesztelni.


- Józan vagyok! Vagyis nem, de nem vagyok annyira részeg szóval nyugi tudom miket beszélek. És tökre félreérted, engem nem igazán a szakítás visel meg, vagyis nyilván sose jó egy szakítás, de inkább a körülmények meg, hogy ennyire bekattant.

You are my drug (Pető Brúnó ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang