Brúnó mintha direkt kínozni akarta volna a lányt, jó lassan vette le magáról a ruháit és közben egy pillanatra sem engedte el Bogi tekintetét.
- Mit szólnál, ha beülnék mögéd és megmosnám a hajad?
Bogi bólintott, majd úgy helyezkedett a kádban, hogy Brúnó kényelmesen el tudjon mögötte helyezkedni. Szerencsére jó nagy volt a kád, de még így is elég közel voltak egymáshoz.A lány lehunyta a szemeit, ahogy a fiú finoman végigsimított a karjain és a vállára tette az állát, amitől Bogi egyből libabőrös lett, ahogy megérezte Brúnó borostáját a bőrén.
- Ugye nem veszed magadra ezeket a hülyeségeket, amiket írnak?
- Elég nehéz nem magamra vennem, szerintem nincs olyan rész rajtam, amit valaki ne kritizált volna meg. De ez még nem is érdekel, mert oké nyilván nem vagyok tökéletes, van rajtam mit kritizálni, de hogy ok nélkül ribancoznak le... Ez már azért sok.
- Szerintem tökéletes vagy - puszilta meg a vállát - Akik ezt írják csak azért teszik, mert féltékenyek. Sajnálom, hogy keresztül kell ezen menned, próbáltam előre szólni, hogy nem lesz egyszerű, ha velem akarsz lenni.
- Tudom - sóhajtott a lány - Igyekszem majd hamar túltenni magam, jó?
- Nem kell gyorsan. Én azt akarom, hogy beszéljünk róla amennyit csak szeretnél. Ne tartsd magadban kérlek. És komolyan mondtam, hogy nem fogom hagyni, hogy így bánjanak veled.
Bogi elfordította a fejét annyira, hogy Brúnó szemeibe tudjon nézni, majd lágyan megcsókolta.
- Köszönöm - suttogta a szájába
Brúnó csak elmosolyodott, majd finoman bevizezte a lány haját és gyengéden elkezdte a sampont belemasszírozni a fejbőrébe, amit Bogi egyszerűen imádott.Még soha senkivel nem voltak ilyen intim pillanatai, utólag ezért sem értette hogyan akart hozzámenni az exéhez egyáltalán. Brúnó napról napra édesebb és a lány minden nap egyre szerelmesebbnek érezte magát. Miután kiöblítette a haját, az egész testét átmosta tusfürdővel és Bogi hazudott volna, ha azt mondja, hogy nem volt hatással a testére, de a fiú direkt nem adta meg neki, amit akart, mindenhol megérintette, csak ott nem, ahol a lány a legjobban szerette volna.
- Most én jövök - fordult teljesen Brúnóval szembe
A fiú bólintott, majd hagyta, hogy Bogi simogató mozdulatokkal felvigye a bőrére a tusfürdőt. A lány imádott hozzáérni a fiúhoz, minden porcikájáért megőrült és Brúnó is hasonlóan érezhetett, mert érezte és látta is a fiú reakcióját. Bogi hozzá akart érni, de Brúnó finoman eltolta a kezét és egy apró puszit nyomott a lány szájára, majd lassan felállt a kádból és kiszállt. A lány szájtátva nézett rá, mire Brúnó elnevette magát.
- Te nem jössz? - nézett rá a huncut mosolyával és közben a dereka köré tekert egy törölközőt
Bogi kilépett a kádból és Brúnó őt is betekerte egy nagy törölközőbe és a haját is finom mozdulatokkal, hogy könnyebben megszáradjon, majd mintha mi sem történt volna elindult ki a fürdőből. A lány megrökönyödve nézett utána és azon gondolkozott, hogy most komolyan nem akart rendesen hozzáérni?!Mire kiért a nappaliba, Brúnó már felvette az alsónadrágját, mire még jobban meglepődött.
YOU ARE READING
You are my drug (Pető Brúnó ff)
RomanceMindig a tiltott gyümölcs a legédesebb. Nem kellett volna belemennie, mégis megtette. Hagyta, hogy egy éretlen fiú levegye a lábáról. Csak egy éjszakának indult, mégis szerelem lett belőle. Bogi részéről legalábbis biztos, Brúnó meg csak szeret játs...