Part 6

860 35 10
                                    

Sziasztok! Ez egy !! +18-as !! rész, úgyhogy ennek tudatában olvassátok. :D  Mit szóltok a cuki babás videóhoz? Én teljesen elolvadtam. *_*


Brúnóval természetesen aznap már nem tornáztak, sietnie is kellett a fiúnak, meg mindketten tudták, hogy nem azért ment. Bogi örült, hogy valamennyire sikerült tisztázniuk a dolgokat, de még mindig nem tudta, hogy akkor most mi is van köztük. Nyilván tudta, hogy az lenne a legjobb, ha semmi nem lenne, hiszen az egész halálra volt ítélve, de hiába próbálta meggyőzni magát, hogy felejtse el Brúnót, egyszerűen nem volt rá képes. Meg aztán ott volt Fanni, akibe Brúnó nem szerelmes, ebben 100%-ig biztos volt, ettől függetlenül a barátnője mégis ő... Az egész helyzet iszonyat nehéz volt Boginak, ezt a mostani csókot sem bírta kiver a fejéből, annyira jó érzés volt újra érezni a fiú száját a sajátján. Viszont azt is tudta - mivel Brúnó ki is jelentette - , hogy ő nem akar tőle semmit, azon kívül, hogy újra le akar vele feküdni. Egy része azt mondta, hogy miért ne, hiszen ő is ugyanúgy akarja a fiút, a másik meg persze tiltakozott, mert egészen eddig nem volt ilyen lány meg nem is volt ilyen egyszerű a helyzet, mivel ha ki tudta volna verni a fejéből már rég lefeküdt volna vele újra, de az egész sokkal többről szólt és nagyon félt, hogy ha újra megteszi még mélyebbre zuhan, Brúnó meg szó nélkül le fog lépni. Az igazság az volt, hogy már nem akarta elképzelni milyen lenne, ha nem tudna róla semmit, egyszerűen mindent imádott benne, ahogy kinéz, a hangját, a csókját, az illatát, ahogy a karjaiba húzta és percekig ölelte... tényleg mindent. Még azt is, hogy ennyire gyerekesen tud viselkedni. Azt viszont nem, hogy egyáltalán nem tudna benne megbízni, mivel tudta jól, hogy nem ő az egyetlen lány,akivel megcsalja Fannit, meg ha őt meg tudja csalni, akkor mást is meg fog. Valamilyen szinten nem hibáztatta, hiszen fiatal, jóképű, gyönyörű lányok veszik körül, szinte tálcán kínálják magukat neki, melyik férfi mondana nemet? Bogi viszont már nem vágyott futó kalandokra, szeretett volna egy normális kapcsolatot és a szíve mélyén tudta, hogy ez a fiú nem Brúnó lesz.


Bogi teljesen el volt merülve a gondolataiban az esti főzés közben aztán nagy nehezen meghallotta, hogy csörög a telefonja.Brúnó. Nyilván. Az utóbbi pár napban szinte minden nap felhívta. Akaratlanul is elmosolyodott, majd felvette.


- Mizu kicsi? - szólt bele Brúnó


- Hm, neked is szia. Amúgy nem sok, éppen vacsit csinálok.


- Uh, és mi lesz?


- Carbonara.


- Ne már, az a kedvencem! Ezt direkt csinálod tuti, én meg éhen halok...


- Direkt? Honnan kellene tudnom, hogy ez a kedvenced? Amugy elég király carbonara-t tudok csinálni - kezdte húzni az agyát Bogi


- Mondtam már, hogy utállak?


- Igazából kedvelsz, ne tagadd.


- Igazából kedvellek - mondta lágy hangon Brúnó, amitől Bogi szíve egyből hevesebben kezdett verni - Na, de igazából azt akarom mondani, hogy holnap nem megyek tornára, mert klippet forgatunk.


- Oh. Jó. Milyen klip lesz?


- A baby című számunkhoz, a valmaros fiúkkal közös dal. Elég menő lesz, már nagyon várom.

You are my drug (Pető Brúnó ff)Where stories live. Discover now