Part 12

661 38 3
                                    

Boldog karácsonyt Nektek! 


Megint teltek a hetek és Bogi azon kapta magát, hogy december 23 van, azaz 1 nap múlva szenteste. Nórival szerencsére azüta tisztázták a helyzetet egy hosszú beszélgetés során és Nóri megígérte, hogy ha nem is tudja teljesen elfogadni Brúnót, azért megpróbálja tolerálni és kedves lenni vele. Bogi teljesen megértette, hogy a barátnője félti őt és valószínűleg fordítva is így lenne, de szeretné, ha valamennyire azért örülne a boldogságának. Brúnóval egyébként még mindig nem tudta pontosan hányadán álltak, azt már végleg letisztázta magában, hogy szerelmes belé, de persze a fiúnak ezt nem mondta el. Rengeteg időt töltenek együtt, már amennyire ezt Brúnó napirendje engedi, sokat alszik nála a fiú, sőt már szinte többet, mint otthon. Az teljesen biztos, hogy mindketten elengedték ezt a barátság dolgot, legalábbis Bogi a barátaival nem csókolózik egyfolytában, amikor együtt vannak és a szexről ne is beszéljünk. Még mindig sokszor elkísérikoncertekre és a rajongóknak is feltűnt, hogy sok időt töltenek együtt, sőt már a napi történetekben posztolnak is egymásról szóval eléggé megy a találgatás a részükről és a sajtó részéről is, hogy milyen kapcsolatban vannak. Bogi örülne a legjobban, ha tudna erre válaszolni, de sajnos nem. Brúnó rajongói egyénként többnyire kedvesek, sok üzenetet írnak neki, nyilván elsősorban az érdekli őket, hogy együtt vannak-e, akadnak azért negatív vélemények is, mint például, hogy az anyja lehetne, de ezekkel próbált nem foglalkozni. Brúnó azt javasolta neki, hogy ne is válaszoljon egyáltalán semmire, de amikor olyan aranyos üzenetek érkeznek, hogy elérzékenyül, azokra muszáj válaszolni.


Bogi anyukája a karácsonyt nála tölti és már 23-án délután megérkezett. A szülei kiskorában elváltak és bár tartotta az apukájával is a kapcsolatot, vele csak 26-án szokott találkozni. Szerencsére a szülők jól kijöttek egymással, így sosem volt gond, hogy a karácsony utolsó napját együtt töltse a család.


Brúnó egy focis eseményen vesz részt, így nem is igazán tudtak beszélni és a karácsonyról sem esett szó köztük. Persze Bogi nyilván tudta, hogy nem fogják együtt tölteni, de azért csak vett a fiúnak ajándékot.


Bogi és az anyukája már a konyhában tevékenykedtek este, sütötték a sütiket és a lány fejéből teljesen kiment, hogy megbeszélték Brúnóval, hogy ha végez a focival akkor a lányhoz megy, csak akkor jutott eszébe, amikor nyílt a bejárati ajtó.


- Na hali bébim - kiabált Brúnó


Bogi lesápadt, amikor látta, hogy az anyukája kérdőn néz rá. Ja igen, a szüleinek nyilván nem mesélt róla... Nem is tudta volna mit mondjon. Brúnó megjelent a konyhában és ő is meglepett arccal nézett rájuk.


- Jó estét - köszönt Bogi anyukája - Ki a fiatalember? - nézett Bogira


- Jó estét, Pető Brúnó vagyok - nyújtott kezet egyből


- Éva vagyok, Bogi anyukája. Ismerős vagy, találkoztunk már?


- Brúnó énekes anya, biztos láttad a tiktokon vagy valami.


- Oh lehet. Akkor miért focimez van rajtad?


- Volt egy ilyen jótékonysági foci és ott játszottam. De amúgy igen alapvetően énekelek vagy valami olyasmi, inkább rapnek mondanam - vigyorgott - Örülök, hogy megismerhetem.

You are my drug (Pető Brúnó ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora