Odama gelmiş sırt üstü kendimi yatağa atmıştım. İki dakikalık işten hayatım kadar olay çıkmıştı, Pera hakkında konuşmak yasak değilse her şeyi söyleyeyim o zaman.
Aslında pera ***** ve ailesi de ***** o yüzden insani tarafı baskın. Hay ben bu işe başlarım. İleri gelecekte olan bir şey değildi ki bu kitapta geçmediği halde kurguladığım bir şeydi hiç bir zaman da ortaya çıkmadı, peki bu neden yasak.
Neyse, başka işlerimiz var ilk olarak orta seviye ruh nasıl çağırdım.
"Lala"
Adını söyleyince etraf hafif rüzgar aldı, rüzgar birleşti ve ortaya peri görünümlü lala ortaya çıktı, kişiliğim peri'yi mi andırıyor?"En küçük seviye ruh çağırmak için çember çizmiştim, ama orta seviye olan sen geldin. Neden?"
"Çemberin ortasına koyduğun taş yüzünden, yaptığın şeye mana taşı denir. Küçük seviye ruhlar büyük bir hediyeyi kabul edemezler. Mana taşlarını sadece orta seviye ve kral seviye kabul edebilir."
Anladım, o zaman şansım olsaydı yanlışlıla kral seviye mi çağırcaktım. Ana karakter şanşı mı ne aldım?
"Hayır, büyük ihtimal öyle olmazdı. 3 tane elemente yakınlığın olsa da hangisine en çok yakınsan onun kral seviyesini çağırabilirsin." Bana bakıp devam etti. "Rüzgar elementin ile uyumluğun orta seviye kadar, en fazla ateş ile uyumlusun, su ile de orta seviyenin bir tık üstü olan 'büyük-orta' olarak adlandırdığnız garip terim işte"
Kitapta yazarken sadece yakınlığı var yazmıştım. Bu kadar kapsamlı olacağını tahmin etmemiştim. Yakınlık konusunu falan yeni öğreniyorum, derslerde geçmemişti.
"Ruh çağırabilir miyim, yani seni çağırdığım için beklemem lazım mı?"
"Manan olduğu sürece ruh cağırabilirsin, ama beklemen daha iyi olur. Yine de karar senin."
Beklemeye zamanım yok ki, 2 hafta sonra kraliyet balosu var. Ayrıca kendime güveniyorum iki ruh daha çağırabilirim.
"Sorun olmaz, yarın büyük-orta seviye su ruhu çağıracağım, ondan sonra ateş ruhlarının küçük, büyük ve kral seviyenin hepsini çağırmayı planlıyorum, kralı sonraya da bırakabilirim."
Lala gamsızlığıma inanmayan bir şekilde bana bakıyordu. Üzgünüm ama planlarım var, onları çağırdım diye usta olmuyorum ya çalışmam lazım!
Lala'yı geri gönderdim, öğrenmem gerekenleri öğrenmiştim. Elimde ki ize bakıp düşüncelere dalma vakti gelmişti, bir hafta boyunca eski hayatım hakında kritik yapmaya vaktim yoktu. Kendi geçmişini gömmek kadar zevkli bir şey yoktu resmen.
Önceki hayatım da adım alendi, ailem ile ilişkilerim iyi değildi, reşit olur olmaz evden kaçmıştım. Önceden biriktirdiğim para sayesinde rahattım, soy adımı bile değiştirmiştim. Belli bir süre sonra evlatlıktan reddetiklerini öğrenmiştim açıkcası umrumda olmamıştı ilk terk eden bendim. Ordan kaçtıktan sonra yazmaya başladım. Roman yazarak başlamıştım biraz süre sonra da madem okuyorum bende webtoon yazabilirm diyerek bu işe girmiştim. Romandan kazandığım para ile webtoon arasında baya fark vardı, ama eğlenceli olduğu için yazmaya devam ettim, işsiz gibi de yan hikaye yazarken öldüm.Komyon falan çarpmadı, klasik olabilirdi ama olmadı. Ölümüm gayet normaldi aslında, 28 yaşında aşırı ateşten öldüm.
Değil mi çok trajikomik, eski hayatımda dayanıksız bir vücudum vardı, 40° ateşi gördüğüm de olmuştu, eh tabii bu sefer şansım yaver gitmediği için havale geçirip öldüm.
Aman neyse artık burdayım, ve ateş ile yakınlığım en iyi nokta da. Şuandan itibaren yapmam gereken tek şey iki hafta sonra olacak balo için planladığım elbisenin bitmesi, ve ruhları çağırmam kaldı.
Eh sonra kaos.
♪•
•••♪•
•••
Fufuu bitirdimm. Modern dünyalı biri tarihi bir yere gidiyor tabii ki de kıyafet tasarlatmalıydım ehe. baay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leydi yeniden doğdu
Fantasy8 aydır burda yaşıyorum sonu ölüm ile bitecek olan bir hayat. Ölmeye niyetim yok. Bu kitabı yazan bendim ,gerekirse tekrar yazarım. Espera olarak yaşayacak, ve sonumu değiştireceğim. Arşidükün tek ve melez kızı, melez olduğunu kimse bilmiyordu, ke...