yedinci bölüm

208 22 0
                                    

   
      Medya; Espera'nın giyindiği elbise
   Medya da sorun olmuş elbiseyi sona koyuyorum.

Erken saate kalkmış hizmetçilerimin gazabına uğramıştım. Akşama balo olduğu için beni tepeden tırnağa yıkayıp resmen boyadılar.

Tasarladığım elbiseyi evime göndertmiştim, şuan elbiseyi giyinmiş ve uygun takılar seçiyorduk. Hizmetçilerim bu konuda çok titizdiler, çünkü ilk defa birisi ile balo'ya gidiyorum. Normalde hep abim ile giderdim.

Dediğim gibi her ne kadar yasal olarak renk kuralı olmasada mor rengini Arşidüklük temsil ediyor. Bunun sebebi de göz renklerimizden gelmesi. Giyindiğim elbisenin üzerine açık mor bir kolye takmıştım, boğazıma dağılan taşları ile gayet güzeldi. Elbise'nin kendisinde bazı yerlerde taş ile süslemeler vardı o yüzden çok müchever takmamıştım.

Sonunda hazırlandığım da ise at arabasının geldiğini aynı zaman da bana eşlik edecek kavalyem'in geldiğini öğrenmiştim.

Tahmin ettiğim gibi teklifimi kabul etmişti. Sonunda en çok görmek istediğim kişi ile tanışacağım.

Odamdan çıkıp misafir odasına giden yolu tuttum. Önceden hazırlanmam sayesinde çok beklemeden gideceğiz. Kapıya gelince hafif aralıyıp içeri girdim. Ah sonunda sen.

Allan eliás.

Büyücü kulesinin başı, ve benim en sevdiğim kişi. Prensip olarak selam verip dikleştim. O da selam vermişti. Elini bana doğru uzattı.

"Allan eliás, kavalyeniz olmaktan mutluluk duyarım."

Ah, kalbim ölüyorum.

Beyaz uzun saçları, soğuk mavi olan gözleri ile  mükemmel bir çekim içindeydi. Kendine has taktığı gözlükleri ise ayrı bir hava katıyordu. Ben seni nasıl kitabıma koymadım!

"Bana eşlik ettiğiniz için ne kadar mutluyum anlatamam."

"Anlatmanıza gerek yok, sözünüzü tutsanız yeter."

Ah şöyle ki küçük bir sorun var, Allan eğlenmeyi seven insanlardan ve ben de onunla gidebilmek için onu eğlendireceğim ile ilgili bir kısa dip not yazmıştım.

Açıkcası eğlenir mi bilmiyorum ama gayet koas dolu bir ortam olacak. Yani ilgisini çekersem benim için iyi olur, böylece evlenebiliriz...

Öhöm neyse. İşimize odaklanalım.

Misafir odasından çıkıp direkt olarak at arabasına bindik. Arşidük olarak kraliyet sarayına yakınız. Ayrıca küçük bir ayrıntıyı söylemeyi unuttum sanırım. Ben velihat prens ile kuzenim.

Süpriz...

Sonunda kraliyet salonuna gelmiştik.
Kapının yanında duran şovalye'ye isimlerimizi anos etmesini söyledik.

"Arşidükün kızı Espera an dailestee ve Usta büyücü Allan eliás giriş yapıyor."

Bingo. Herkes bize bakıyor, usta büyucü'nün burda olması ayrı bir bombaydı. Üzgünüm Eliza ama bugün senin günün değil.

Salonun ortasında dururken daha fazla göze batmamak için Allan'ın koluna girerek onu masaların olduğu kısma çektim. İki tane içecek alıp birisini ona uzattım. En sevdiğini tabii ki de.

Allan kitapta geçmemiş olabilir ama bu onunla alakalı bir şey yazmayacağım anlamına gelmez. Espera yazmasını en sevdiğim karakterse Allan da kurgulamayı sevdiğim karakterdi.

Allan'ın yanında ki ben değil de bir başkası olsaydı şuan başımıza üşüşen çok soylu olurdu.

Espera ve soğuk aurası, eskiden dediğim gibi ailesi dısında kimse ile ilgilenmeyen biriydi. Aramızda ki sessizlik fazla sürünce konuşmaya başladım.

Leydi yeniden doğduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin