Uyumaya çalışmış olsam da sabahtan beri uyuduğum için uyku tutmamıştı. O yüzden kitap okuyarak sabaha karşı uykuya dalmıştım. Tabii beni gören hizmetçiler büyük bir tepki verdi.
Neymiş göz altlarım morarmış, kötü gorünüyormuşum!
Zorla beni banyo'ya sokup allayıp pakladılar, tepeden tırnağa cildim buruşana kadar suda kalmıştım. Açıkcası biraz iyi gelmişti, sinirlerim suyla beraber akıp gitmiş gibiydi. Yemek yenilecekti ama bugün hiç modum yoktu, kendimi kötü hissetiğimi söyleyerek odamda yiyeceğimi söyledim. Biraz atıştırmıştım ama çok iştahım yoktu.
Yemekten sonra bana gelen mektupları okumaya başladım. Baloda ki yüksek mevkiler -ki değiller- bana ulaşmaya çalışmıştı. Bu kişiler ise şuan ki kralın hükümdarlığını sevmeyen, yanlış olduğunu düşünen kısımdı. Ama garip olan Marki Larney'den mektubun olmamasıydı. Bir isyan çıkacaksa bu Marki yüzünden olurdu.
Ayrıca Allan dediğim gibi bir mektup yollamıştı. Hemen açık okudum.
Leydi Espera an dailestee 'yeBu mektubu sizi görmem gerektiği için yazıyorum. Üslubum size kaba geldiyse özürlerimi sunarım.
Sizinle görüşme gerekçem benim için
ciddi bir önem teşkil ediyor. En yakın zamanda görüşmek istiyorum.
Geçen olan olay yüzünden de çok üzgünüm, sizin bir suçunuz yoktu. Yaptığınız şakaları da hakediyordum.
Allan eliásYaa sen hâlâ üzgün müsün? Ben bir kadın olarak depresyona girmedim sana ne oluyor be adam! Kendimce söylenmeyi bırakıp mektupa kısa bir cevap yazdım. Cidden kısa.
Sör Allan eliás'aGerekçeniz beni çok meraklandırdı. Erken istediğiniz için yarın güneş saati 12'ye geldiğinde çay içerken konuşabiliriz
Espera an dailesteeMektubu göndermesi için Ameila'ya uzattım. Bir şey dememi beklemeden mektubu göndermek için gitti. Sessiz kalıp emir vermeden dediklerimi anlıyorlardı, bu da işimi kolaylaştırıyordu.
Mektuba kısa sürede cevap gelmişti. Burada teknolojik gelişim yoktu çoğu şeyi büyü ile yapıyorlardı. Uzak olan yerler içinde sihirli bir alet tasarlamışlardı. Belli bir ağırlığı kadar ışınlayan küçük ama maliyetli bir yoldu. Tabii zangin olduğum için bir sorun yoktu.
Mektubu açıp okudum. Kısaca "o saatte orada olacağım, lütfen uzun yazın." Demişti. Bir de bana alttan alttan mesaj veriyor! Sanane istediğimi yaparım. Cevap vermiyorum lan mektubuna.
Çok sinirliydim, suçlu olan oydu ama bana alttan alta mesaj gönderende o. Ben sadece şaka -değil- yapmıştım. Evet deseydi şuan nişanlı olabilirdik. Acaba mevkisinde gözüm olduğunu falan mı sanıyor? İstersem ben de unvan alabilirim ki ayrıca babam kraldan bile zengin, ben napayım senin paranı ya da büyünü elemantalistim ben!
Ben hafif sinirli bir şekilde günümü bitirmeye çalışken abim yanıma gelmişti. Neler olduğunu sormuş iyi değilsem doktor çağırabileceğini söylemişti. Ah canım abim bir sen varsın beni seven.
Abime eski bir alışkanlığım olan bir şekilde sarılmıştım. Bu dünya da sarılmak veya kol kola girmek pek iyi karşılanmıyor. Niye neden bende bilmiyorum. Üzgün olunca sarılmak çok isterim halbuki. Bunu hatırladığım için geri çekilmeye çalışmıştım ama abim bana karışı sarılarak mutlu olumamı söyleyip gitti. Çok poncik oldum şuan ağlıyabilirim! Abi lütfen evlenme, ben seni çok kıskanırım.
Can sıkıcı bir gün de böyle bitmişti. Akşam yemeği yedikten sonra kitap okuyup yattım. Yarın erken kalkmam lazımdı.
•
•
•
Bu bölum kısa oldu biraz ama bise omaz ehe. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leydi yeniden doğdu
Fantasy8 aydır burda yaşıyorum sonu ölüm ile bitecek olan bir hayat. Ölmeye niyetim yok. Bu kitabı yazan bendim ,gerekirse tekrar yazarım. Espera olarak yaşayacak, ve sonumu değiştireceğim. Arşidükün tek ve melez kızı, melez olduğunu kimse bilmiyordu, ke...