altıncı bölüm

221 15 1
                                    

Sakinim sakinim sakin- değilim!

Neden hâlâ olmuyor? Cevap ver artık! Elbiseye bakmaya gittiğim günden bu yana bir hafta geçti bu da demek ki baloya sadece iki gün kaldı!

Her gün en az on kere deniyorum ve başka şeyler hediye veriyorum, her seferinde. Kendime bu kadar eşya almamıştım ki ben.

İnat ettim en başından bu güne hediye olarak verdiğim şeyler yerine kıytırık eskimiş bir oyuncak koydum, tek bir değeri vardı. O da Espera'nın çocukluk oyuncağı olmasıydı, küçükken bi kavga da parçalanmıştı ama Arşidüşeş atmaya kıyamadığı için oyuncağı dikip eski haline getirmişti, Pera her ne kadar en sevdiği oyuncak o olmasına rağmen bidaha eline almamıştı.

Evet hediye olarak şuan ki bedenimi benimsedim anlamında kendi oyuncağımı hediye ediyorum. Eski hayatımı hatırlasam da yaşantıma dair her şey silkleşiyor, çoktan vazgeçtiğim ilk hayatımdan koptuğumu ateş ruhuna göstereceğim.

Çemberi tekrar çizdim, tekrar tekrar kontrol ettim, sorun yoktu. Çizdiğim çemberin dört bir yanına meşale yerleştirdim.

Ruh mu çağrıyorum yoksa ayin mi yapıyorum belli değil.

Dizlerimin üstüne çöküp mırıldanmaya başladım en çok ta bu hayatı kabul ettiğimi.

"Ates ruhu kralı seni çağrıyorum, lütfen bana cevap ver."

"Senin için hediyem maddi değeri olmayan kıytırık manevi değeri olan bir hediye"

"Hayatımı kabul ediyorum, eski hayatımdan vazgeçtim."

"Yaşadığım sürece hatta öldükten sonra bile her hayatımı kabul edeceğim."

Ve bir çok mırıldanma, başım dönecek kadar, ruhum acıyana kadar mırıldanmaya devam ettim. Rüzgar şiddetlendi ağaçlar ters taraflara savrulmaya başladı, koyduğum meşaleler birer birer söndü. Ellerim hâlâ çemberin üzerindeyken yılmışlıkla kafamı aşağıya indirdim, gözüme ışık ilişti beni saran ama yakmayacak sıcaklıkta bana yaklaştı.

Bir beden, bir ruh yoktu ses vardı ses sadece kafamdaydı.

"Adın neydi?"

Eski hayatım mı yoksa şimdiki diye düşünmeye gerek yoktu. Kendimden emindim.

"Adım pera, Espera veya Alen değil. Her ruhun adı hatırladığı kadardır. Ben ikinci bir hayat yaşayan biri olarak ruhum ve adı hakkında endişe etmeme gerek kalmaz, nasılsa şuan hatırladığım ad ile tamamen öldükten sonraki adım değişecek"

Şuan zihnimi okuyor mu bilmiyorum ama son kısmı attım ruhumun adı değişir mi? Orası muamma.
Ses yok, yok! Yanlış bir şey mi söyledim. Beklemeye devam ettim bir şey söylemedi, sonra ses duyuldu;

"İsim ver."
...
"Seni kabul edebilmem için bana isim ver."

SONUNDA. Ah bu zamanı bekliyordum.

"Adeis" 

Lütfen, lütfen beğen. Eski bilgilerimi kullanarak en güzel anlamlı ismi vermiştim. Kabul etti? Kabul etti!

Boğazımın altında köprücük kemiğimin altına 'A?A'  yazması gerekiyordu kendi ismini şuan bilmiyorum odama gidince aynadan bakacağım! Yazıldığını ise tenine işlenen mühürün acısından anlıyordum.

Anlaşmayı tamamlamış ve dinlenmek için odama gideceğimi söyleyerek sonra konuşmak istediğimi söyledim. Odama girince direkt aynaya koştum.

Hafif kafamı kaldırıp, elbisemi de aşağıya doğru çekiştirince yazan şeyi görmüştüm.

Ona verdiğim isim, onun ismi ve benim ismim 'AAA'ydı. Asıl adı ile sahibin verdiği isimin aynı baş harfi ile başlaması imkansıza yakındı.

•'♪••'•
     •'♪••'•
•'♪••'•

Bayyy yorgunum. Dugunde yazıyoeum.

Ağlayamam makyajım akar. Gözlerim acıyor. Neyse ölmezsem  sonraki bolumu de yazarım bu arada sarjım 50'ye düştu sarja takamadımm:( 5ve 6.bölumu aynı gün yazar ve elalemin şehrine  (ablamın) düğnü için uşaga gidersen tabii ki de sarj edecek yeri bulamazsın.

Ayrıca burda cok cocuk var öluyrom.

Bu yerde cok yakınmısım ben kitap diye son ksımlar bildigin gunluk olmus neyse sizi seviyorum hoşcakalın vr mutlu olun!

Bonus olarak size bir kaç resim atayım

Esperam bu uzun saclı istedigim gibi bulamadım o yzuden saç ve göz renkleri aynı olan bi karakter koyuyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Esperam bu uzun saclı istedigim gibi bulamadım o yzuden saç ve göz renkleri aynı olan bi karakter koyuyorum

Esperam bu uzun saclı istedigim gibi bulamadım o yzuden saç ve göz renkleri aynı olan bi karakter koyuyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu da Eliza birden fazla sitil ile resim koyacagım simdiden soyliyimm dedim baaay

Leydi yeniden doğduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin