18/Unutulmak

40 5 9
                                    

Yıldıza basmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar

18
Unutulmak

-İlahi bakış açısı

Karanlık Orman ekibi gelen arama ile kararsızlıkla yola çıktılar. Kararsızlıklarınin nedeni liderleri ondan bir cevap alana kadar yola çıkmamayı emretmişti, ondan şuan için tedirginlerdi. Liderlerini dinleselerdi şuan bir kayıp vermemiş olurlardı.

Ekip hastaneye vardığında dikkat çekememeye çalışarak yukarı kata çıktılar. Daha doğrusu onlar öyle sandı. Yukarıda onları bir ölümün beklediklerinden habersizlerdi. Mert Kıran'in adamları onlar içeri girer girmez haber vermişti. Mert'in, onların her adamından haberi vardı. Kamera odasındaki elamanı sayesindeydi. Şayet bilmediği bir şey vardı. Ekipte eksik vardı ve o eksik şuan kameraları halledip insanları dışarıda yemek verilecek diye kandırarak binayı boşaltıyordu. Çünkü biliyorlardı bu binada bir çatışma çıkacaktı.

Aden, Ateş ve Uzay üst kata çıkmışlardı. Meryem'i orada gördükleri an yanına konuştular.

İlk konuşan Uzay'dı "Meryem teyze, Ada ve Kayra nerede?" dedi panikle. Hızlı olmaları lazımdı. Her an her şey olabilirdi.

Meryem onlara döndü "Ada'yı bir adam götürdü şuraya doğru. Oğlum, o nerede bilmiyorum. Çabuk bulun onları Uzayım" dedi ağlamaklı çıkan sesiyle. İstemsizce gözleri dolmuştu. Uzay onun bu haline çok üzüldü.

"Tamam Meryem Teyze. Sen şimdi aşağıya in, başına bir iş gelmesin" dedi Ateş, bir yandan da etrafı kontrol ediyorlardı. Meryem hiç gitmek istemesede onlara tamam dedi.

Aden, Ateş, Uzay üçlüsü dağılmayı seçtiler. Bu sayede Kayra'yı daha çabuk bulacaklardı. Yani en azından öyle düşünüyorlardı.

Uzay, her odaya dikkatli bir şekilde bakıp geçiyordu. Bu katta hastalar olmadığı için bu katı bosaltmamışlardı. Pezevenk, daha iyi işkence yapabilmek için katı boşaltmış diye geçirdi içinden Uzay. Bir odanın yanına geldiği zaman içeriden gelen sesleri fark etti. Bu oda olduğunu düşündü. Kulaklığından diğerlerine haber verdi ve odaya dalış yaptı.

Mert Kıran odada yoktu. Kayra ve bir adam buradaydı. İlk başta Mert Kıran yok diye üzülmüş, sonra Kayra'yı buldu diye sevinmişti. Adam Kayra'ya dönmüş bir şeyler diyordu. Uzay'ı fark etmemişti bile. Kayra, Uzay'ı görmüştü ama belli etmedi. Uzay adamın kafasına sıkmıştı hemen. Vakit kaybedemezlerdi. Şuan vakitleri sınırlıydı.

Kayra bedenindeki yaraları önemsemeden ayağa kalktı. Onu bulması lazımdı. Sevdiği kadın acı çekiyordu. Hem de onun yüzünden.

Karanlık OrmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin