Medya; Beril Bakmaz
Bol bol yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın
iyi okumalar
12
Gerçekler
Sabah uyandığımda her yerim ağrıyordu. Gözlerimi açtığımda bir an nerede olduğumu unuttum. Sonra akşam Kayra'nın yatağında yattığım geldi.
"Uyandın mı?" dedi Kayra. Ona döndüğümde balkondaki masayı içeriye getirmişti ve bir şeyler yazıyordu.
"Günaydın" dedim ona bakıp gülümserken.
"Günaydın" dedi o da yerinden kalkıp.
"Nerede uyudun sen?" dedim merakla.
"Uyumadım" dedi direkt ve yatağın üstüne yanıma oturdu. Bense hala uzanıyordum.
"Neden?" dedim hafif sinirli çıkan sesimle "Benim yüzümden mi uyumadın yoksa?" dedim üzgünce. Kafasını iki yana salladı.
"Hayır. Bazı işlerim vardı. Onun için uyumaman lazımdı da" dedi ve yanıma uzandı. Birlikte tavanı izlemeye başladık.
"Her yerim çok ağrıyor doktor" dedim alayla. Bana bakıp güldü.
"Bu hafta istediğin gibi yatabilirsin. Seni eğitimden men ediyorum" dedi. Mutluca doğruldum yerimde ve ona döndüm.
"Ay gerçekten mi?" dedim. Kafasını onaylar şekilde salladı. Hemen geri uzanıp ona sarıldım.
"Bunu sen kazandın ben bir şey yapmadım" dedi ve güldü. Ondan ayrıldım ve kalktım.
"Bende geleceğim eğitime. Onları zevkle izleyeceğim" dedim ve kaşlarımı çattım. Bu halime güldü ve o da yerinden kalktı. Odadan çıktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Aynadaki kendim ile göz göze geldim. Saçma saçma sırıtıyordum.
"Ay ne oluyor bana" dedim ve kızaran yanaklarıma vurdum "Aşık mı oluyorum ne?" dedim kendi kendime fısıldarken. Yüzümdeki gülümseme daha çok büyüdü "Ay birde gittim çocuğa bir an sarıldım" elimi kaldırıp anlıma vurdum. Eğilip tekrar yüzüme su çarptım. Kalbim deli gibi atıyordu. Elimi kalbime attığımda aynadan küçük kız ile göz göze geldim
"Beyin unutsa bile kalp unutmaz" dedi ve o da güldü.
"Belkide kalpte unuttu ama sevgi unutmadı" dedim ve banyodan çıktım. Her yerim ağrısa bile yüzümde bir gülümseme vardı. Bu gün bir cıvıl cıvıldım. Kayra'nın yanında uyandım diye mi acaba? Merdivenlerden sekerek inerken Ateş ile karşılaştım. Uykudan yeni uyanmış gözlerini ovalıyordu.
"Sabah sabah bu ne mutluluk be!" diye ciyakladı. Ona güldüm. Yanına gidip ellerini tutup etrafımızda döndüm.
"Onun mutluluğu kendisine eğitim yok diye olmasın" dedi Ufuk mutfaktan çıkarken.
"Bilmem galiba olabilir" dedim ve Ateş'in ellerini bırakıp kendi etrafımda döndüm.
"Ay sabah sabah ne bu?" dedi İpek şaşırarak. Onu yanına gittim. Bir elimi beline attım. Diğer elim ile onla birleştirip dans ettim. Büyük adımlar atıyorduk ve kendi etrafımızda dönüyorduk.
"Ya bende bende" dedi Aden heyacanla odadan çıkarken. İpek'ten ayrıldım ve Aden'in yanına gittim.
"Şöyle salına salına" dedim ve bir elini tutup kendi etrafında döndürdüm. Onuda bırakıp kendimi koltuğa attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Orman
Novela JuvenilBir gün üç arkadaş; Ada, Aden, Polen bir ormana kamp yapmaya giderler. Gece olduğunda çadırlarına geçerler herkes mışıl mışıl uyurken Ada bir hışırtı duyar. Kızlara der ama kızların umrunda olmaz. Ada ise tekrardan uykuya dalar. Sabah uyandıklarınd...