accident

56 11 0
                                    

Bölüm üç

________________________________________________



Minho anlatımı

"Çocuklar ben çıkıyorum anca giderim!" Kapıya doğru ilerlerken içeride oturan Seungmin ve Hyunjin'e seslenmiştim.

Seungmin sabahın köründe bize gelmiş ve Hyunjinle beni hem ard arda zile bastığı için hem de defalarca kapıya vurması yüzünden uyandırmıştı. Hatta yan komşu biraz azarlamıştı bizi. Ama haklıydı. Çünkü Seungmin geldiğinde saat sabahın altısıydı! Beyfendi biz kapıyı açar açmaz hiçbir şey olmamış gibi salona geçip oturmuştu. Tâbi biz buna izin verir miyiz? Hayır vermeyiz. Bu yüzden Seungmine ev işlerini yaptırdık.

Ben ayakkabılarımı giyerken ikisi de yanıma gelmişlerdi. Ayakkabılarımı giydiğimde ise onlara dönmüştüm. Onlar da sırasıyla yanıma gelip bana sarılmış ve başarı dilemişlerdi. İzleyiciler yarıştan bir saat önce piste alındığı için onlar da sonra gelicekti ve ne olur ne olmaz diye seyircilerle görüşmemize izin vermiyorlardı. "İnanıyoruz sana Lee Minho! Yine kazanıcaksın" Hyunjin'in dedikleri ile gülümseyip teşekkür etmiştim. Çantamı ve kaskımı fortmantodan alırken ikisine tekrardan dönüp "sabah söylemeyi unuttum yakınlarımız için ayrılan koltuklar varmış bu sene. Malum benim annem ve babam gelmiyor beni izlemeye o yüzden siz oturun o koltuklara tamam mı?" Dediğimde Seungmin gelip sımsıkı sarılmış ve "boşver onları biz yeteriz de artarız Min..." Demişti. Derin bir nefes verip dediklerini onaylamıştım. Benim ailem dediğim insanlar sadece kavram olarak vardı. Annem ne annem gibi hissettiriyor, babam da ne babammış gibi hissettiriyordu.

Onlarla son kez vedalaştıktan sonra eşyalarımı alıp evden çıktım. Motorumu garajdan çıkarıp bindikten sonra bize atılan konuma doğru sürmeye başladım.

Piste geldiğimde motorumu yarışçıların araçlarını koyduğu alana koydum ve anahtarı çekip motordan indim. Anahtarımı çantaya koyduktan sonra kaskımı çıkartıp elime aldım ve telli çitleri takip ederek kapıyı bulmaya çalıştım. Açıkçası pekte zor olmamıştı kapıda bize eşlik edicek olan ekipler bekliyordu. Ben kapıya geldiğimde ise elinde not defteriyle duran adamı görmem ile bu adamın kimlerin geldiğini not aldığını düşünmüştüm ki adamın "Siz Lee Minho" olmalısınız demesi ile doğru düşündüğümü fark etmiştim.

Adamı başımla onayladığımda "yarışta başarılar efendim 3 numaralı ekibimiz size eşlik edicek" dediğinde teşekkürlerimi adama sundum ve bana verilen ekiple arabamın olduğu yere doğru yürümeye başladım. Fakat bir sıkıntı vardı ben böylesine önemli yarışlara katıldığımda insanlarla tanışmak isterdim böyle yabancı gibi durmayı sevmezdim bu yüzden konuşmaya başladım.

"hey çocuklar yarış boyu bana eşlik edeceğiniz için tanışsak iyi olur. Birbirimize yabancı durmamıza gerek yok. Elbetteki bu bana kendinizi doğum anınızdan beri anlatın demek değil." Son dediğim şey hoşlarına gitmiş olucak ki gülmüşlerdi. Hala yürümeye devam ederken "o zaman tanışalım mı gençler?" dememle hepsi ağızlarından olur anlamında mırıltılar çıkarmışlardı.

Öndeki turuncu saçlı kız yürümeye devam ederken sağ elini havaya kaldırmış ve " o zaman ben başlıyayım, adım Yeji" diyerek kendini tanıtmıştı. Onun yanındaki kız da elini kaldırıp "ben de Yunjin" demişti."

"ben Wooyoung" kendini tanıtan çocukla şaşkınca ona bakmıştım. "bir dakika yoksa sen, ohaa şansa bak" dediğimde çocuk gülerek bana bakmıştı. "evet düşündüğünüz kişi benim, sizin pistte bu kadar meşhur olduğumu bilmiyordum" dediğinde bu hepimizin gülmesine sebep olmuştu. "pistte meşhur olmaman imkansız Woo, san her gün senden bahsediyor" dediğimde utanmıştı. "daha önce piste gelip onun arabasının bakımını yaparken tanışmıştınız değil mi" diye sorduğumda başını sallayarak onaylamıştı. Daha fazla üstüne gidipte kıpkırmızı olmasını istemediğim için konuşmayı sonlandırdım.

Fire Of Love - Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin