Court process

54 10 67
                                    


Bölüm 8

_________________________________________________


"kanıt yetersizliğinden bu dava askıya alınmıştır!"




İki hafta önce
17 Ağustos

"Mahkemeye gidip şikayette bulunmalıyız bu böyle olmaz"

Seungmin'in konuşması ile Hyunjin onu onaylamıştı. Arkadaşları her ne kadar uğraşmak istemese de onlar Minho için her şeyi yaparlardı. Aynı şuan olduğu gibi. Arkadaşlarının aldığı nefrete onlar dayanamamış ve ellerinde hem Jisung'un hem de Changbinin yazdığı mesajlar varken şikayette bulunmak istemişlerdi. Ayrıca yayınlanan videonun da Chan'ın Yuqi'yi gülümserken görmesi ile sahte olduğunu biliyorlardı ki zaten arkadaşlarının da böyle böyle bir şey yapmıyacağına eminlerdi fakat bunu şikayette bulunduktan sonra savcıya anlatamazlardı.

"O zaman sen ve Felix Minhoyla durun ben de gidip hallediyim şikayeti"

Seungmin'in konuşması ile Hyunjin başını olumsuz anlamda sallamıştı.

"Tek gitme yanına Chanı al"

Seungmin belli belirsiz başını tamam anlamında sallayınca Hyunjin kendini tekrarlamıştı.


"Seni düşünüyorum Seungmin bu yüzden tek gitmeni istemiyorum. Hem beni de merakta bırakmamış olursun yanında biri ile gidersen"


"Off tamam. Ben o zaman hazırlanıp çıkıyım. Felixle Minho gelince mesaj yaz en azından eve geldiklerini biliyim."

Felixle Minho, Minhonun hava alma isteği ile dışarıya çıkmışlardı.

"Haber veririm endişelenme sen hadi gitte hazırlan ben de Chanı arıyayım gelsin"

"İyi ara"

Hyunjin, Seungmin salondan çıkarken gözlerini devirmiş ardından da söylenerek konuşmuştu.

"Hoşlandığı çocukla beraber gitmek istemeyeni de ilk kez görüyorum. Salak benim arkadaşım ya"

Bunu duyan Seungmin adımlarını geri döndürüp salonun kapısına gelmiş ve tıslarcasına konuşmuştu.

"Sus Hyunjin! En azından sizin gibi birbirine yapışık olmaktan iyidir"

Seungmin tekrar giderken Hyunjin tekrardan arkasından konuşmuştu.

"Ben sizi de görücem bizden yapışık olmazsanız adım da Hyunjin değil!"

Seungmin ise buna gülmüş ve Hyunjin'in sesini duyması iş çin bağırarak konuşmuştu.

"Görelim bakalım!"

Seungmin tam dış kapıyı açmışken Hyunjin seslenmişti. "Nereye gidiyorsun gerizekalı?! Bir haftadır burada yatıp kalkıyorsun diye kıyafetlerini buraya getirdin ya!"

Seungmin aydınlanmış bir şekilde parmaklarını şıklatmış ve kapıyı kapatıp tatlı tatlı koşarak Hyunjin'in yanına gitmişti. "Unutmuşumm~" Hyunjin onun bu haline gülümsemişti. "T-shirti senden alırım. Park ya da market dışında bir yere gitmediğimiz için sadece iki pantalon iki t-shirt getirmiştim" Hyunjin gözlerini devirmişti arkadaşının kendini açıklaması ile. "Sanki hiç almıyormuşsun gibi konuşman yok mu birde? Ahh cidden... Şu bir haftadır zaten çoğunlukla benim ve Minho'nun kıyafetlerini giyiyorsun Seung"

Seungmin alayla gülmüş sonra da "bazı gerçekler vardır ki Hyunjin... Ah ahh işte o gerçekler karşıdakinin yüzüne vurulmaz" Hyunjin arkadaşının böyle konuşması ile kahkaha atmıştı. Drama konusunda kendisinin üstüne yoktu belki ama arkadaşları da asla ama asla ondan geride kalmazlardı.

Fire Of Love - Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin