soul died

62 11 21
                                    

Bölüm dört

________________________________________________

Jisung kapısını açıp araçtan kendini atarcasına çıkmıştı. Sol kolunun dirseğinden serçe parmağına kadar akan sıcak kanı ve ağrıyan kolunu hissedebiliyordu. Jisung nefes nefese kendini yere bırakırken başardım diye zaferle kısa bir gülüş sunmuştu yaptığı şeye. "Yarış iptal! Yarış iptal derhal durun!" Anonsun yapılması ile yarışçılar teker teker durmuş seyirciler ise Jisung'un durumunu fazlasıyla merak ettikleri için kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı. Araçların tamamı durunca Minho merakla aracından indi. İçini aniden kaplayan korku ile elini kalbine koydu. Sanki kalbi sıkışıyordu. Sağlık ekiplerini görür görmez onların gittiği yere baktı. Tanıdık gelen araba ile gözlerinin dolmasına engel olamadı. Adım attı Jisung'un yanına gitmek için fakat nafile. O şokla Jisung'u ayakta görene kadar hareket bile edemedi.

Jisung ise kontrolleri yapıldıktan sonra ayağa kalkmıştı. "Lütfen tüm yarışçılar özellikle Rhino ve Peter lütfen jüri odasının önündeki çimenlik alana gelin!" Diye bir anonsun yapılması ile hepsi denilen yere doğru ilerlemeye başlamışlardı. İşin ciddi olduğu belliydi. Saniyesinde her şeye ulaşabilirdi yarış düzenleyenlerin ayarladığı güvenlikler.

Hepsi alana geldiklerinde çimenlerin üstünde masa ve masanın üzerinde de kamera kayıtlarının olduğu, daha doğrusu oynandığı, görüntüler vardı. Fakat oynandığını o an kimse fark edemedi. Başlarındaki jürinin "Rhino ve Peter dışında diğerleri lütfen biraz geriye çekilsin" demesi ile Minho gerilirken, Jisung rahattı. Sonuçta oyunu kuran oydu. Diğer yarışçılar denileni yaparken seyirciler sessizleşmişlerdi. Jisung kafasını yukarıya kaldırınca üçüncü sırada oturan arkadaşlarını ve onların bir üst sırasında oturup telefonuyla ilgilnen Yuqiyi fark etmişti. Kamera kayıtları izlenmeye hazır olana kadar gözlerini seyircilerin üstünde geczdirirken ilk sırada oturan Hyunjin ve Seungmini girmesi ile şaşırmıştı. Aileler oturmuyor muydu bu sıraya? Aklını kurcalayan soru jürinin seslenmesi ile bozulmuştu.

Jüriler kayıtları sırayla oynatırken Minho şaşkınca kayıtları izliyordu. Jisung ise rol gereği şaşırmış gibi görünüyordu. Kayıtlar sona erdiğinde Minho dolan gözlerini hızla sildi. Sinirliydi. Kameralarla oynanmıştı bunu anlamıştı çünkü öyle şeyler yapmamıştı. Jisung'un arabasını o bozmamıştı. "Yaptın mı bunu Minho?" Jisung'un sorusu ile Minho ona bakmıştı. Sinirliydi. Kırgındı. "Lee Minho için karar verilecektir böylesine bir şey kabul edilemez" konuşan jüri ile başını sağa sola sallamıştı.

Sinirle elleri saçlarına daldırdı yapmamıştı öyle bir şey, hayır kimseye haksızlık yapmamıştı özellikle de sevdiği çocuğa böyle bir şeyi asla yapamazdı. Bir şey vardı. Anlamaz şekilde etrafa baktı. Jisung'la göz göze geldiğinde ise midesinin bulamadığını hissetti. Dün akşam aklına gelince;

"hayır... hayır... hayır, hayır, hayır, hayır" diyerek söylendi. İmkanı yoktu. Dün akşam Jisung pistten son ayrılan kişiydi ama o yapmış olamazdı değil mi, kendine zarar gelmesini önemsemeden sırf yarışmanın iptal olması için böyle bir şey yapmazdı değil mi? Düşüncelerine inanmak istemiyordu ama bir söz vardır ya; gerçekler acıdır... gerçekler gerçekten de acıydı.

Kendini kandırıyordu şuan ama bu kısa sürmüştü. Anılar bir bir aklına gelirken sinirden dolan gözlerine engel olamadı Minho, ellerini saçlarından bir hışımda çekti ve Jisung'a doğru döndü. Bugün bile oyuna gelmişti. Ekran başında olsun, pist alanında olsun milyonlarca kişi izliyordu şuan olan biteni fakat Minho hiçbir şeyi önemsemedi. Bugün hayatı boka sarıcaktı her halükarda.

Fire Of Love - Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin