dimmed eyes

49 9 44
                                    

Bölüm 9

_________________________________________________



29 Eylül 2020


"Waoh son bir kişi kaldı"

Minho yine cevap vermemiş ve bu Felix'in Minhoya iç geçirerek bakmasını sağlamıştı. Seungmin'in dershaneye devam etmesi gerektiği için bugün ki doktor randevusuna gelememişti. Hyunjin de babasının kalp krizi geçirdiği haberini aldığında direkt olarak Paris'e uçmuştu. Şuan iyiydi babasının durumu ve yarın gelicekti Kore'ye. Felix gelmişti Minhoyla.

"Hyung bak anlıyorum zor zamanlar geçiriyorsun ama biz senin yanında olucak insanlarız bu yüzden bizden de kendini uzak tutma."

Derin bir nefes aldı. Haklıydı Felix.

"Felix ben gerçekten ne yapmam lazım bilmiyorum. Ailem yok artık hayatlarından siktir ettiler beni. İki yıl para kazanabileceğim bir iş bulmam lazım çünkü iki yıl boyunca pistlere çıkamıyacağım. Ayrıca sevdiğim çocuktan mükemmel bir kazık yedim. Ha bir de fiziksel anlamda nefes almakta zorluk yaşıyorum o yüzden şuan buradayız"

Felix dolan gözlerini gizlemek için
gülümsemişti.

"Ama bunu bizden çıkaramazsın ki Hyung,sen bize dürüstçe gelirsen biz seni geri çevirmiyeceğiz ki aksine sana sarılacağız. Hem eğer sadece iyi günler için konuşuyorsak konuşmayalım mi Minho Hyung ha?"

Sinirli söylemeye çalışmıştı fakat sesi tatli çıkmıştı. Minho onun dediklerine gülümsemiş ve "boş boş konuşma Lixie. Sadece iyi günler için konuşmadığımızı sen de biliyorsun sadece ciddi anlamda...ben bilmiyorum"

Felix tam bir şey söyliyecekken içerideki hastanın çıkması ve Minho'nun adının yanması ile büyük olan ayağa kalkıp "sıra bana geldi kalk hadi yoksa tek ben girerim içeriye." Diye tehdit ettiğine Felix hızla kalkmış ve Minhoyla beraber yürümeye başlamıştı. Eğer odaya girmezse doktorun neler duyucağını bilemez ve Minho'dan da doktorun ne dediğini öğrenemezdi. Kapıyı tıklatıp içeriye girdiklerinde doktara kısa bir selam verdiler ve koltuklara oturdular.

"Hm, Minho bey?" Soru şeklinde sorulan soru ile Minho elini benim anlamında kaldırmış ve birbirlerine gülümsemişlerdi.

"Neyiniz var acaba?"

"Bir süredir nefes almakta zorlanıyorum ve sonrasında nefessiz kaldığım için bu olay öksürüğe çevriliyor."

Doktor bir süre düşünmüş ve konuşmuştu.

"Sigara kullanıyor musunuz?"

"Evet"

Minho'nun verdiği hızlı ve dürüst cevap Felix'i şaşırtmıştı. Söylemez diye düşünmüştü.

"O zaman ben buraya yapılacak testleri yazıyım onları yaptırın sonra tekrardan konuşalım Minho bey"

Minho, doktoru başıyla onaylarken doktor da bir kağıda testleri yazıyordu.

Kağıdı Minho'nun eline verdiğinde Minho ayağa kalkmış ve teşekkür edip odadan çıkarken Felix'in doktora "bir şey sorabilir miyim?" Diye sorması ile Minho durmuştu. "Tabiki beyfendi, buyrun dinliyorum" Felix memnuniyetle gülümsemişti. İyi ve samimi bir doktora geldikleri için tanrıya şükretmişti. "Bu testleri neden istiyorsunuz? Yani Minho'nun neyi olabilir" doktor Felix'in sorusu ile gülümsemişti. "Astımdan şüphelendim ileriye gitmeden emin olmak istedim" Felix başını sallayıp teşekkür etmiş ve Minhoyla beraber odadan çıkmışlardı. "Sikiyim seni Hyung. O sigarada ne var ben anlamıyorum ki!" İkili yürürken, Felix'in konuşması ile Minho arkasında kalmış olan bedene dönüp bakmıştı. "Sadece varsayım Felix" demiş ve tekrardan yürümeye başlamıştı. Felix onun bu haline göz devirmiş ve adımlarını hızlandırarak Minhoyla aynı hizaya ulaşmış ardından da Minho'nun elinde olan kağıdı elinden çekip almıştı.

Fire Of Love - Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin