Rain and Lightning

66 8 137
                                    


Bölüm 16

_________________________________________________

17.09.2022

"Haftaya pistlere geri dönebilirsin Rhino"

Özlemişti. Rhino olmayı fazlasıyla özlemişti Lee Minho. Bugün cezasının bittiğine dair olan sözleşmeleri ve piste tekrardan gelip yarışlara katılacağına dair olan belgeleri imzalamıştı. Hayat tekrardan başlıyordu.

25.09.2022

"Şerefe!"

Sekizi birlikte toplanmışlardı. Minho ve Jisung normalde dönüyorlardı. Evet belki aralarında bir kırgınlık vardı fakat aşk... Hem öldürür hem de iyileştirir bilirsiniz ya! Onlar içinde bu geçerliydi. Aşkın tutsağı olmuş iki genç.

Bugün ise Minhonun pistlere tekrardan gelicek olmasını kutlamak için bara gelmişler ve geçen yıl Minho için şerefe kaldıran Jisung bu sefer yine Minho için şerefe kaldıran ilk kişi olmuştu.

O gece sekizi birlikte dört yıl önceki halleri gibi vakit geçirdiler. Gerçi o gün Seungmin ve Jisung'un barda çıkarttıkları olay olmasa acaba birbirlerinin evlerine gitmeye ya da beraber takılmaya cesaret edebilirler miydi? Bu yüzden hepsi içten içe onlara minnettardı bu konuda. Özellikle de Seungmine fazlasıyla minnettardı hepsi.

17.10.2022

"Oğlum!"

Minho arabasına koşarak gitmişti. Arabası tamirden çıkmış ve diğerleriyle beraber piste gitmişti. Şuan ise iki yıl önceki bırakıp gittiği arabasını görüyordu. Ağlamamak için zor duruyordu aslında. Hiç istemediği bir şekilde başlamıştı belki bu pistlerde yarışmaya fakat kısa sürede pistler onun dinlenme alanı zaman zaman ise evi olmuştu.

"Minho?"

Duyduğu ses ile gözlerini ovalayıp sesin sahibi olan arkadaşına dönmüştü. Hyunjin arkadaşını çağırmak için gelmişti. Bugün Jisung'un pistlere geldiği ilk gündü ve onu kutluyacaklardı. Bunu hem Minho'nun piste geri düşünü kutlamak adına hem de Jisung'un birkaç yıl önce ilk kez pistlere gelişinin yıldönümü kutlamak adına yapıyorlardı. Ortak bir günleri olacaktı bugün.

Hyunjin Minhonun arabasını ve Seungminle olan ortak garajı görünce duygulandığını anlamış olucak ki arkadaşının yanına gidip ona sıkıca sarıldı. Sonrasında ise sırtını patpatlayıp "hoşgeldin kardeşim!" Dedi ve ayrıldı. Minho onun bu haline gülmüş ve "hoşbuldum kardeşim" diyerek karşılık vermişti. Sonrasında ise Hyunjin Minhonun kolunu tutmuş ve onu çekiştirerek Changbinle Jisung'un ortak garajına götürmüştü.

Garaja varır varmaz Jeongin elindeki pastayı Minhoya vermiş ardından da planı hızlıca anlatmıştı tabii sonrasında herkes Minhoya pistlere döndüğü için hoşgeldin dileğinde bulunmuştu.

Minho pastayı alıp arkadaki duvarın arkasına geçecekti. Diğerleri ise duvarların yanlarında üçerli olarak iki gruba ayrılıp saklanacak ve Jisung gelince ellerindeki konfetileri patlatıp şarkı söyleyiyecekler bu sırada da elinde pasta ile Minho gelicekti.

Herkes saatin geç olduğunu fark ettiğinde garajın ışıklarını kapatmış ve yerlerine geçmişlerdi. Garajı pek süslememişlerdi sadece birkaç balon vardı ah birde duvarda asılı olan fotoğraflar vardı.

Birkaç dakika sonra garajda ayak seslerinin duyulması ile Changbin gelen kişiye gözlerini kısarak bakmıştı. Jisung'tu ve ışığın yerini arıyordu şuan. Changbin işareti ile altı genç saklandıkları yerden çıkmış ve konfetileri Jisung'un üstüne patlatmışlardı. Jisung aniden duyduğu yüksek ses ile birkaç adım gerilemiş ve ister istemez bağırmıştı fakat hemen sonrasında arkadaşlarının ona doğum günü şarkısı söylediklerini duyunca rahatlamıştı. Doğum günü şarkısı tabiki de ironisineydi.

Fire Of Love - Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin