GELİN HAMAMI

1.4K 45 2
                                    

Günaydın,iyi akşamlar iyi geceler veya iyi günler.Artık günün hangi saatinde okuyorsanız.Neyse çok uzatmadan bilgilendirme yapayım aradaşlar bizim açelyanın yüzünü kapatmak için kullandığımız şeye PEÇE deniyormuş.
Valla bende anam dan öğrendim. Haydi sizi fazla tutmiyim bölüme geçelim.💋💋💋🫀🫀🫀

GELİN HAMAMI

"Altınlarım vardı bittimi"
"Dolarlarım vardı bittimi"

Kelimenin tam anlamıyla NEFES ALAMIYORDUM.Ablama bir gelin hamamı yapalım demiştik.Aslında aile arasında olacaktı ama çalgıcılar yakın akrabalar derken yine kalabalık yine farklı insanlar ve ben yine peçemi takmak zorundayım.Peçem hem ıslanmış hemde onun sayesinde nefes almıyordum.
Enson hava almaya karar verdim,annemlerin oynadığı büyük ve yüksek mermerin oraya gittim.
Annem maaşallah üzerinde kırmızı peştemalı yirmili yaşlarındaki genç kızlar gibi kıvırtıyordu.Sonunda zorlada olsa annemi âşşağıya indire bilmiştim ve hava almaya gideceğimi söylediğimde onaylamasıyla hemen ortadan tüydüm.
Tabiki o sırada beni inceleyen birkaç kadını fark etmemiştim.
Üzerimde peştemalim dışarıya rahatlıkla çıkmıştım çünki zaten hamam bizim konağın içindeydi etrafı kontrol ettikten sonra peçemin düğümünü çözüp çıkarttım ve derin bir nefes çektim içime."Kııız,niye dışarıdasın sen ayaol hemde bu üstünle"
Ablam ayaklarındaki terlikle kaymamak için kendini zorlayarak bana doğru geliyordu."Ne var abla halimde konağın içindeyiz zaten"
"Olurmu öyle erkek hamamında da erkekler var dikkat et sen yinede"Dedi sanki kendisi benden farklı bir durumdaydı."Ay bende Merti bekliyorum şirkette işleri yeni bitmiş anca gelicek"demesiyle arkadan biri konuştu "Güzelim,ne işiniz var dışarda"Arkamı dönmemle Mert abiyi gördüm ve yanındaki... Çarşıdaki çocuukk.Mert abi zaten beni peçesiz gördüğü için sorun etmesemde yanında başkası olunca ne yapacağımı bilememiştim."Ay hoş geldiniz.Sende hoş geldin Pamir"Ablam mert abiye sarılıp isminin Pamir olduğunu öğrendiğim cocuğun elini sıktı.Ben o sırada üzerime ablamın kenarda duran şallarından birini atıp omzlarımı örttüm.O sırada üzerimde hissettiğim bakışlarla kafamı kaldırdığımda onu gördüm "Ay siz tanışın kaynaşında biz gidelim"Diyerek Ablam müstakbel eşini çekiştirdi ve gözden kayboldular.Bizde öyle ortada put gibi dikiliyorduk.Daha önce yüzünü öyle incelemeye fırsatım olmamıştı gözleriyle aynı fondaki siyah saçları kemikli çene hattı ve kemerli burnuyla yüzünde sakala dair iz yoktu.Yutkundu ve adem elması asşağı...
Noluyo bana be!!... Âllahallah adamı süzgeçten geçirdim resmen.Elini bana doğru uzattı!! "Pamir ben,Pamir Karanyel.Anlaşılan bundan sonra sıkça görüşeceğiz"Dudağının sağ tarafı yukarı kıvrılırken gözlerimin içine baktı"...Devan Güzeli"offfff nefes alamıyorummm."A-açelya bende"Kekelemem hoşuna gitmiş gibi sırıttı.Öyle gülünürmü be zalımın oğlu!
Arkamı döndüğümde şok olmama sebep olacak bir şekilde annem ve Pamir'in annesi Aknaz hanım ve annem duvarın kenarından kafalarını uzatmış bizi izliyorlardı Pamir ve benim bakışlarım o yöne döndüğünde ikisi de anında kafalarını çekmelerine rağmen göreceğimizi görmüştük zaten. "Anne yok artık röntgencilik yapmaya da mı başladınız"Dedim onlara ithafen."Ay yok canım ne röntgenciliği" Diye çıktı Aknaz hanım duvarın kenarından. O sırada hiç olmaması gereken bir şey oldu ve babamın sesi Pamir'in arkasından duyuldu"Dilşan ne yapıyorsunuz bu halde burada"babam şaşkınca konuşurken Annem ve Aknaz hanım hemen ortadan tüydüler. O sırada konak'ta üç el ateş sesi duyuldu Ben Çığlık atarken konağın dışından birinin seslendiğini duydum"Muhsin ağa,Muhsin ağa cesaretin varsa çık karşıma"Babama seslenen ses tanıdıktı.

Bu Polatın sesiydi.Ablamın eski sevgilisi.

&&&&

Merhabalar
Hello
Hola
你好
Bonjour
Привіт
こんにちは

Nasılsınız umarım iyi sinizdir okullar kısa bir aradan sonra devam ediyor vallahi bence tatil çok iyiydi kı*ımızı gerip yatıyorduk. Yani Bir de soruyor akrabalar okul nasıl gidiyor dersler nasıl okulu özledin mi. Özlemedim ya özlemedim okulu derslerde b** gibi gidiyor.
Pardon canolar sinirlendim bir anda
Umarım okul düşündüğünüzden daha az b** gibi geçer.

Ya bide lütfen yorum ve oy yaparmısınız sınır koymayı hiç sevmiyorumda.

Sevgilerimle

❤️♥️♥️♥️♥️🫀🫀💋💋❣️❣️❣️❣️❣️

MARDİN GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin