Oy ve yorum yapalım lütfen ♥️
"Tamammm bunu allalım ozaman"
Üç saattir elbise bakıyorduk ve Asmin hiçbir şeyi beğenmiyordu gittiğimiz her mağzada görevlilerle kavga çıkartiyor her gittiğimiz yeri 'benim abim mafya istesem burayı satın bile alırım' diyerek korkutuyordu.Haliyle müsterilerde tırsiyor ve mağazadan uzaklaşıyordu.
Ya da bizden.
Sonunda krem rengi küçük pırlanta taşlarla süslenmiş askılarının olduğu ve hafif balık model bir elbise seçtik,pek açık bir tarafı yoktu ama belirgin bir göğüs dekoltesi vardı sorun olacagınıda düşünmediğimden elbiseyi alarak asmin'le birlikte dışarı çıktık.
Daha sonra bir kafeye oturarak ikimiz de Türk kahvesi sipariş ettik kahvelerimizi içerken de sohbet etmeye başladık.
Fakat bir süre sonra asmin'in telefonu çaldı ve aramayı cevaplayayım telefonun diğer tarafındaki kişiye odaklandı.
Ben de o sırada sıkıldığımdan dışarıyı izliyordum.Fakat farkettiğim şey ile şaşkina döndüm çünkü kafenin kapısına park edilmiş siyah jip'in içinden tüm karizması ile Pamir indi üzerine bayaz bir gömlek ve altına siyah kumaş bir pantalon giymişti gözüne de siya güneş gözlüklerini takmış yanından geçtiği insanların dönüp birdaha bakmasına sebep olacak kadar dikkat çekici bir karizmaya ve yakışıklılığa sahipti.Kulaığına tuttuğu telefondan Asmin ile konuştuğunu anlamıştım ve kafamı hızla Asmin'e çevirdiğimd eonunda sırıtarak bana baktığını ve ardından telefonu kapattı.
Pamir kafeden içeriye girdiği anda gözleri bizi buldu ve yanımıza doğru gelelitken göz temasıni kesmedi fakat ben hemen kestim.
Gelip yanımıza oturduğunda Asminde aramızdaki gerilimi fark etmiş olacak ki "Abi ne oldu neden geldin"dedi.
Pamir guneş gözlüğünün üzerinden Asmin'e bakarak"Kafeye gelmemem için bir sebepmi var,canım istedi geldim"dediğinde 'canım' derken göz ucuyla bana bakmıstı.
Bende ayağa kalktım ve üzerimdeki elbiseyi düzelterek "Neyse canım sonra konuşuruz ben kaçiyorum"dediğimde Asminde ayağa kalkarak bana sarılmış ve "Olurmu öyle şey biz bırakalım seni"dediğinde "Yok bir çarşıya arkadaşlarımın yanına gideyim,sonra ben geçerim eve"dediğimde oda beni başı ile onaylayarak vedalaştı.
Kafeden çıkıp çarşıya doğru yürürken Pamir'i düşünmemeye çalışıyordum çarşıya gireli on dakika olmuştuki telefonum titredi,elimi cebime atıp telefonumu aldığımda ekranını açarak mesjlara gittim
Asmin:Neredesin Canımmm
Siz:Kafenin iki sokak arkasındaki Ayakkabıcıda
Asmin:Hmmmmm arkadaşlarınla buluştunmu
Siz:Yok daha buluşmadım
Asmin:Tamam yanına geliyormuşuz(Bu mesaj silindi)
Asmin:Yanına geliyorummm
Siz:Tamam sen bilirsin bekliyorum.
Mesajlaşmadan çıkarken bir anda sert bir bedene çarpmam ile afalladim başımı kaldırıp kim olduğuna baktığimda Selim'i görmeyi beklemiyordum liseden arkadaşım olan Selim'in hiç değişmeyen sarı saçları ve yeşil gözleri ile aklımda kalan simalardan biriydi.
"Selim"
"Açi"
Tamam bu lakaptan hala nefret ediyordum arkadaşlarım yüzünden öğretmenlerim bile bana böyle sesleniyordu.
Gözlerimi devirerek"Hadi ama, şunu sevmediğimi biliyorsun"Dediğimde kahkaha atarak elini omzuma attı ve "İnan bende bu sözü söylemeyi okadar özlemişimki" diyerek iç geçirdi"Seni uzun süredir burada görmuyoruz hayırdır hangi rüzgar attı seni buraya dediğimde buruk bir gülümseme ile "Ask rüzgarı be güzelim"dediğinde şaşırmamıştım çünkü selim liseden beri fazlasıyla çapkın biriydi.
"Çapkın seniiii"diyerek güldüğümde oda gülerek beni biraz daha kolunun altına almıştı ki bir anda belime sarılan kaslı bir kolun gazabına uğrayarak Selim'in kolunun altından çıkan vicudum sert bir gövdeye çarptı.
Kafamı kaldırıp çarptığım bedenin sahibine baktığımda Pamir'den başkası değildi elbette.
"Soryyyy bölüyorum bu haşin bakışmanızı ama"diyerek ortama giriş yapan Asmin ilede tamamlanmış olduk.
Asminde bakışlarını Pamir'in sert bakışlarının sahibi olan Selim'e çevirdiğinde bakışlarında sezdiğim hafif şaşkınlık ve kızgınlık duygularına anlam veremesemde umursamadım.
Çünkü o sırada sırtımın yaslı olduğu sık ve sinirli nefesler alan göğüsüne odaklanmıştım.
Sırtım göğsüne dayalı eli ise karnımın üzerindeydi aldığı nefesler saçlarımı sıyorıp kulağım ile boynum arasına çarpıyordu.
Asmin şaşkınlıkla"Ben bu hanımefendinin müstakbel görümcesi oluyorum"dediğinde gülmemek için yanağımın içini ısırdım
"Bende kocası"Pamir'in dediği ile ağzım açık kalırken"Müstakbel yani"dedim.
Selim kafasını sallayıp"Evleneceğini bilmiyordum sarı kız"dediğinde.Ben konuşamazsam Pamir lafa atladı."Yakın çevremizin haberi var "dedi.Buradaki imzayı bir tek benmi sezmiştim.
Pamir'in kolları arasından kurtularak,telefonumu alıp Selim'e uzattım"Neyse selim numaranı Verde senide davet edebilelim"dedim.
Selim numarasını verip hızla ortamdan kaybolduğu da Pamir "Asmin senin için araba gönderteceğim burada bekliyorsun"dediğinde onay beklemeden beni bileğimden tutup hızlı adımlarla arabasına götürdü tam itiraz edecekken"Sakın,bir öncekinde olanları hatırlatayım istersen!"dediğinde susarak kader eboyun eğdim ve arabaya bindim.
Yarım saatlik bir yoldan sonra Karanyel aşiretinin dağ evine varmıştık Pamir elindeki kumanda ile demir kapıları açarak içeri girdiğinde,arabadan inip kapımı açmış ve inmemi beklemişti.
"Neden geldik buraya"eve bakarken sesime yansıyan soğukluk beni bile şaşırtmıştı Pamir keskin bakışlarını üzerimden çekmeden "Konuşacağız,evliliği izle ilgili"dedi.
&&&&
Ve Kestiikk
Arkadaşlar üzgünüm uzun süredir bölüm gelmiyordu Wattpad yazdığım bölümleri sürekli sildi Bu yüzden bölüm atamadım sonunda düzeldi sanırım güncelleme geldiği için böyle oldu.
Umarım bölümü beğenirsiniz oy ve yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN GÜZELİ
RomanceMardin'e güzelliği ile nam salmış devan aşireti'nin kızı Açelya ve Karanyel aşiretinin acımasız ve sert ağası Pamir arasında yaşanan kaosun ve Aşkın olduğu bir hikaye A:E oldu üzerime kumada getir! P:Kim bilir belki bi gün. Sert tokatımla yüzü sağa...